کد خبر: 1175225
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
فرماندار اسلامشهر خبر داد:
فرماندار اسلامشهر گفت: تبدیل مجتمع های تولیدی خیابانهای حشمت، عرفان و غفاری چهاردانگه به لکه صنعتی مصوب با موافقت استاندار تهران در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به تصویب رسید.
بهاره عشقی صابر

حسین حبیبی در سخنانی با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات قریب به 10 واحد تولیدی و صنعتی شهرستان در این جلسه اظهار داشت: پس از طرح موضوعات توسط مدیران این واحدها و ارائه نظرات کارشناسی توسط مدیران کل ذیربط استانی از جمله جهاد کشاورزی، محیط زیست و صمت با تدابیر و رهنمودهای استاندار تهران تصمیمات راهگشا برای کمک به رفع مشکلات این شرکتها اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: مشکلات احداث مجتمع های صنفی آهنکاران، سنگ فروشان، اتحادیه کیف و کفش و مکانیسین ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تسریع در رفع موانع احداث این مجتمع ها که به رونق یافتن فضای کسب و کار، افزایش تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید در شهرستان کمک خواهد کرد، مورد تاکید مهندس فخاری قرار گرفت.

فرماندار اسلامشهر همچنین با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و... در قالب برنامه «چهارشنبه ها باتولید» افزود: علاوه بر این بازدیدها جلسات تخصصی متعددی نیز جهت کمک به واحدهای تولیدی و رفع موانع فعالیت آنها در فرمانداری برگزار می شود و بی تردید از تمام ظرفیت ها برای حمایت از جهادگران تولید در شهرستان استفاده خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر