کد خبر: 1171849
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
مدیرکل راه آهن شمال ۲ از افزایش 30درصدی استقبال مسافران از قطار خبر داد و گفت: در حال حاضر همه روزه یک رام قطار مسافری از مبدا رشت به مقصد تهران و مشهد انجام می‌شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال ۲ صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جابجایی بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در سه ماهه گذشته توسط ناوگان ریلی منطقه شمال ۲ ظهار کرد: این تعداد در مدت مشابه پارسال ۲۳۲ هزار نفر بود.

وی با اشاره به رشد  ۳۰ درصدیجابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: این آمار نشان‌دهنده‌ این است که مردم برای سفر قطار را انتخاب می‌کنند و با توجه به تعطیلات تابستانی پیش بینی می‌کنیم این روند افزایشی تداوم داشته باشد.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ به برخی گله‌مندی‌ها نسبت به تأخیر در جابه‌جایی‌ها اشاره کرد و افزود: میانیگن تاخیر قطار‌های مسافری در این مدت زمان نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه روزه یک رام قطار مسافری از مبدا رشت به مقصد تهران و مشهد داریم، گفت: در ایستگاه قزوین نیز روزانه ۲ رام قطار حومه‌ای به مقصد تهران و یک رام قطار به صورت یک روز در میان به مقصد مشهد وجود دارد.

به گفته مدیرکل راه آهن شمال ۲  در سه ماه گذشته بیش از ۳۵۵ هزار تن بار جا به جا شده است که پارسال در همین بازه زمانی ۲۷۲ هزار تن بود و این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در ۳ ماه نخست سال گذشته ۴۲۸ هزار تن تخلیه بار ثبت شده بود، گفت: این رقم اکنون با تغییر ۱ درصدی به بیش از ۴۳۱ هزار تن افزایش داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار