کد خبر: 1168418
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ثبت نمرات دانش‌آموزان در سامانه را تا ۱۵ تیر تکمیل کنیم و پس از اجرای آزمایشی و رفع نواقص احتمالی بتوانیم تا پایان تیر، نمون برگ هدایت تحصیلی را صادر کنیم.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه ثبت‌نام در پایه دهم منوط به صدور هدایت تحصیلی است، برگه هدایت تحصیلی چه زمانی صادر می‌شود؟، اظهار کرد: ما برای این کار زمان‌بندی پیش‌بینی کرده‌ایم اما این امر بستگی به ثبت نمرات دانش‌آموزان و ثبت رشته‌محل‌ها دارد.

وی افزود: پیش بینی ما این است که تا ۱۵ تیر با تکمیل ثبت نمرات دانش‌آموزان در سامانه، پس از اجرای آزمایشی چند روزه و رفع نواقص احتمالی بتوانیم تا پایان تیر، نمون برگ هدایت تحصیلی را صادر کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی  وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این معاونت، تحلیل نتایج حاصل از ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی دانش‌آموزان به صورت مشروح در قالب سیستم خبره فردی برای کمک به کسب شایستگی‌های لازم در خصوص انتخاب رشته آگاهانه انجام شده است.

باقرزاده بیان کرد: با برنامه‌ریزی همکاران حوزه آموزش متوسطه، ۱.۵ درصد به ظرفیت رشته‌ها و زمینه‌های شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش اضافه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار