کد خبر: 1166639
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
«آلن سیمونیان» رئیس پارلمان ارمنستان در دیدار خداحافظی «عباس بدخشان ظهوری» سفیر ایران، از او بابت تلاش‌ها برای تقویت روابط دو کشور تمجید کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رئیس پارلمان ارمنستان به سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان گفت که ایران شریک ویژه ارمنستان و بوده است و شریک ویژه خواهد ماند.

دفتر آلن سیمونیان پارلمان ارمنستان خبر داد که او در دیدار با عباس بدخشان ظهوری از تلاش‌های سفیر در راستای تحکیم روابط ایران و ارمنستان در دوران تصدی این مسئولیت تشکر و برای وی در فعالیت‌های کاری آتی، آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش وبگاه ارمنستانی «آرمن پرس»، سیمونیان رئیس پارلمان ارمنستان در این دیدار تصریح کرد: «ایران شریک ویژه ارمنستان بوده و خواهد ماند که با سیاست متوازن خود به برقراری صلح در منطقه و تقویت ثبات کمک می‌کند».

بنا بر روایت این رسانه، عباس بدخشان ظهوری در پاسخ به اظهارنظر رئیس پارلمان ارمنستان اعلام کرد که ایران اهمیت ویژه‌ای برای روابط با ارمنستان قائل است؛ روابطی که مبتنی بر ارتباطات تاریخی-فرهنگی، منافع اقتصادی متقابل و همچنین رویکردهای مشترک در قبال تعدادی از موضوعات منطقه‌ای است.

رئیس پارلمان ارمنستان درباره سفر خود به تهران حرف زد و گفت: «یک سال پیش هیاتی به ریاست من، سفر رسمی و سازنده به تهران داشت.  منتظر سفر همکار ارجمندم محمد باقر قالیباف به ارمنستان هستیم».

آلن سیمونیان در پایان این دیدار، بار دیگر بر نقش قابل توجه عباس بدخشان ظهوری در دستورکار شکل گرفته در روابط بین ارمنستان و ایران تاکید و تمجید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار