کد خبر: 1166028
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

علی حیدری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تجربه نشان داده بسیاری از کسانی که امروز خود را اپوزیسیون نظام می‌دانند بدون ایده، هدف، طرح و نقشه به میدان دشمنی می‌آیند و بیشتر مواقع دنبال گرفتن ماهی مقصود از آب گل‌آلود هستند. ‌اندر حکایت این جماعت همین بس که نداشته‌های خود را با حمایت رسانه‌ای دشمن تبدیل به نقاط افتخار می‌کنند و از هر فرصتی برای عرض ‌اندام و سوء‌استفاده از شرایط بهره می‌برند. برای رسیدن به هدف‌شان با هرکسی دست دوستی می‌دهند؛ از صهیونیست‌های کودک‌کش گرفته تا سردمداران جنایتکار آمریکا و غرب.
از خواص این جماعت است که تا زمانی که اوضاع بر وفق مرادشان است، بر طبل مخالفت و دشمنی با ملت و کشور خودشان می‌کوبند، با دشمنان عکس یادگاری می‌گیرند و با پول دولت‌های غربی میتینگ و خیابان‌گردی‌های پرخرج برپا می‌کنند و زمانی که اوضاع آنگونه که باب میل‌شان است نبود، به دنبال سوراخ موش می‌گردند و برخی از آنها چند صباحی دیگر دنبال بازگشت به کشور و ندامت از گذشته خود می‌شوند.
دشمنان ملت ایران هم که همیشه در شناخت واقعیت ایران و ایرانی دچار مشکل هستند، دوباره و سه باره به این جماعت بی‌خاصیت اعتماد می‌کنند. جماعتی که حتی به ابتدایی‌ترین اصول اخلاقی و انسانی هم پایبند نبوده و نیستند و حتی در زندگی حرفه‌ای‌شان هم مدام مشغول جرزنی و اتهام و حتی کلاهبرداری هستند. آنها موفقیت‌ها را به نام خودشان می‌زنند و هرجا که نقطه ضعف‌شان آشکار شده، آسمان، ریسمان را به هم می‌بافند تا شکست‌ها و خسارت‌هایشان را به حساب نظام و کشور بگذراند.
این جماعت با همه خوش‌خدمتی‌شان به دشمنان ملت، هرگاه تاریخ مصرف‌شان تمام شود از طرف مقامات غربی طرد می‌شوند و این سرنوشت محتوم همه آنهاست و دیر یا زود سراغ تک‌تک‌شان خواهد آمد. همچنان که آمریکایی‌ها در طول تاریخ حتی دولت‌های وابسته و مزدور خودشان را تنها گذاشته‌اند. اپوزیسیون ایران که به مراتب از ارزش و اهمیت بسیار نازل‌تری برای آنها برخوردارند. فرقی هم نمی‌کند، مسیح علی‌نژاد و روح‌الله زم باشد یا گروهک منافقین.
به این اضافه کنید مشورت‌های غلط و محاسبات اشتباه این عناصر وطن‌فروش را که ماهیت و ارزش آنها را در ذهن دولت‌مردان غربی کاهش داده و در معرض طرد و حذف قرار می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار