کد خبر: 1157171
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
ارزیابی عملکرد مدیران بر مبنای ایجاد اشتغال
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به عقب‌ماندگی برخی بانک‌ها و دستگاه‌های استان در جذب تسهیلات اشتغال، گفت: روند اقدامات و پیشرفت استان در سال جدید شتاب بیشتری خواهد گرفت و هر کسی که احساس می کند نمی تواند با این شتاب حرکت کند بهتر است از قطار پیشرفت پیاده شود.

به گزارش جوان آنلاین از تبریز، محمد کلامی ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمیته اشتغال استان، با بیان اینکه زنگ اشتغال در استان نواخته شده است، اظهار کرد: به صورت هفتگی روند جذب و پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه، مشاغل روستایی، خانگی و حتی مصوبات سفر رئیس جمهور را رصد خواهم کرد و مدیران بر اساس عملکردشان در این زمینه ارزیابی و نمره دهی می شوند و نسبت به ادامه کار آنها تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی برخی بانک‌ها و دستگاه‌های استان در جذب تسهیلات اشتغال، گفت: روند اقدامات و پیشرفت استان در سال جدید شتاب بیشتری خواهد گرفت و هر کسی که احساس می کند نمی تواند با این شتاب حرکت کند بهتر است از قطار پیشرفت پیاده شود.

کلامی با تمجید از دستگاه های عضو کمیته اشتغال استان مبنی بر تحقق تعهدات ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات، افزود: آذربایجان شرقی استان پیشتازی در کشور است و ظرفیت های انسانی خدادادی بی نظیری دارد و رتبه کشوری این استان در حوزه های مختلف نباید کمتر از دومی باشد.

وی گفت: در گذشته فاصله ای بین این استان با استان های همتراز ایجاد شده است که باید با کار زیاد این فاصله را کم کرده و حتی جلو بزنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: سال گذشته به اندازه سه سال در مورد ایجاد اشتغال در استان جلسه برگزار کردیم و امسال قرار بر این شد که دستگاه های جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صمت، بسیج و خود تعاون و کار به عنوان متولی در این زمینه، فعالیت و همکاری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر