کد خبر: 1155944
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران مطرح کرد
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از برنامه‌ریزی برای تولید ۴۰ هزار دستگاه انواع تراکتور برای امسال خبر داد و گفت: متاسفانه سال گذشته قطعی گاز و برق برنامه ریزی تولید را تحت شعاع قرار داد که امیدواریم امسال این کمبودهای فراسازمانی رخ ندهد.

به گزارش جوان آنلاین از تبریز، مصطفی وحیدزاده امروز در جلسه مشترک با رئیس و معاونان سازمان صمت آذربایجان شرقی اظهار کرد: توفیقات و رکورد زنی‌های سال گذشته تراکتورسازی از حوزه های تولیدی تا صادرات و ... و نتایج حاصل از آن نه تنها حال تراکتورسازی و کارکنانش را خوب کرده بلکه ثمرات آن باعث توسعه اشتغال و تولید در کل کشور، افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی به جهت تولید و عرضه نزدیک به ۳۱ هزار دستگاه انواع تراکتور، ارز آوری برای کشور به جهت حضور در بازارهای بیش از ۲۰ کشور دنیا و ... شده است.

وی از متولیان مربوطه خواست تا با تسهیل و رفع موانع تولید تراکتورسازی و صنایع وابسته به آن این مجموعه را در تحقق منویات مقام معظم رهبری به جهت رشد تولید و مهار تورم یاری کنند.

وحیدزاده از برنامه‌ریزی برای تولید ۴۰ هزار دستگاه انواع تراکتور برای امسال خبر داد و اضافه کرد: متاسفانه سال گذشته قطعی گاز و برق برنامه ریزی تولید را تحت شعاع قرار داد که امیدواریم امسال این کمبودهای فراسازمانی رخ ندهد.

وی با اشاره به پیشنهاد خود برای رئیس جمهور جهت حل مشکل برق صنایع گفت: در دیدار صنعتگران با رئیس جمهور، پیشنهاد داده شد دولت با ارائه تسهیلات به صنایع آنها را برای احداث نیروگاههای کوچک و زود بازده همراهی کند تا در دراز مدت ضمن تامین نیاز صنایع مربوطه حتی از همین نیروگاههای برای تامین صنایع همجوار و یا غیر بهره مند شد که این پیشنهاد مورد استقبال رئیس جمهور قرار گرفت و از وزرا خواست تا تمهیدات و راهکارهای لازم برای این کار اندیشیده شود.

شتاب گرفتن چرخ های تولیدی تراکتورسازی، قطعه سازی استان و کشور را تحرک بخشیده است

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، تراکتورسازی را سرمایه‌ای ملی و استانی در حوزه های تولید، صنعت، اشتغال و اقتصاد عنوان و تاکید کرد: با تمام توان، چنگ، دندان و عزمی راسخ برای پیش برد اهداف این گلوگاه صنعتی کشور تلاش و از آن حمایت خواهد کرد.

صابر پرنیان اذعان داشت: از یکسال و نیم گذشته و با مدیریت جدید این مجموعه تحرکات شگرفی در تراکتورسازی صورت گرفته که قطعه سازی استان و حتی کشور را نیز متحول کرده بطوری که مدام قطعه سازان در جلسات از مسئولین برای گرفتن امکانات استمداد دارند و عنوان می کنند اگر این امور محقق نشود نمی توانند قطعات تراکتورسازی را تامین کنند.

پرنیان در پایان دستورات لازم را به معاونین خود جهت تصریع امور تولیدی در تراکتورسازی داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر