کد خبر: 1154174
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
مدیرکل اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هفت دندانپزشکی که عمدتا ترمیمی و پر کردن است برای کودکان با پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی، نیرو‌های مسلح و بیمه سلامت در روستا‌ها به صورت رایگان و در مراکز جامع سلامت و بخش‌های دولتی و خصوصی نیز با فرانشیز کم انجام می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، زهرا سید معلمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در وزارت بهداشت، افزود: فلورایدتراپی برای گروه سنی ۶ تا ۱۴ سال در مدارس نیز رایگان است و
در سال تحصیلی پیشرو پوشش ۱۰۰ درصدی خواهیم داشت، باید مراقبت‌ها و آموزش‌ها را تقویت کنیم و دسترسی فیزیکی و مالی مردم به خدمات دندانپزشکی را گسترش دهیم.

وی ادامه داد: مراکز جامع سلامت و دندانپزشکی ۸۰ درصد نیاز درمانی مردم را پوشش می‌دهند و کلیه خدمات دندانپزشکی در روستا‌ها رایگان است و مراکز جامع سلامت نیز با کاهش هزینه‌ها خدمات ارائه می‌دهند، تعداد دیگری نیز از خدمات دندانپزشکی بزودی انجام می‌شود.
وی با اشاره به وجود سه هزار دندانپزشک طرحی در کشور، افزود: باید خدمات دندانپزشکی مطلوب با پوشش بیمه‌ای بالا کاهش هزینه‌های پرداختی از جیب مردم گسترش یابد تا بار بیماری‌های ناشی از دهان و دندان کمتر شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار