کد خبر: 1144435
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

جزیره قشم یکی از بزرگترین و مهمترین جزایر ایران و خلیج فارس است که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی می‌باشد و یکی از قطب‌های مهم گردشگری در کشور شناخته می‌شود. به‌همین خاطر جزیره قشم در تمام طول سال، میزبان گردشگران و مسافران زیادی است. این جزیره دیدنی با داشتن جاذبه‌های زیادی که در خود جای داده، اقامتی چند روزه را می‌طلبد که گردشگران با رزرو هتل قشم، می‌توانند به‌راحتی از این جاذبه‌های گردشگری استفاده نمایند.

مهمترین بخش سفر، انتخاب محل اقامتی مناسب و خوب است، هم از لحاظ قیمت و کیفیت، باید گزینه مناسبی باشد تا در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی شود. در ادامه با هتل های 2 ستاره قشم که از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب هستند، آشنا می‌شویم.

هتل آسمان قشم

هتل دو ستاره آسمان در سال ۱۳۸۷ تاسیس و شروع به کار کرد و در سال ۱۳۹۸ به جهت بالا بردن کیفیت خدمات و امکانات رفاهی، مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. هتل دارای چهار طبقه و ۱۷ واحداقامتی است و دسترسی بسیار خوبی به ساحل دریا دارد. هتل آسمان با بازار قدیم قشم و قلعه پرتغالی‌ها فاصله بسیار کمی داشته و حداکثر با ۴۰۰ متر پیاده‌روی می توان به آنها دسترسی پیدا کرد.

هتل پارک قشم

هتل پارک قشم، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ شروع کرد و در سال ۱۳۹۷ به جهت میزبانی مناسب‌تر مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پارک قشم یکی از بهترین هتل های 2 ستاره قشم می‌باشد. هتل شامل ۳۴ واحداقامتی است که در محوطه هتل قرار دارند. موقعیت مکانی ایده آل هتل باعث شده تا به ساحل دریا، قلعه پرتغالی‌ها و بازار قدیم قشم فاصله کمی داشته باشد.

هتل سان سیتی قشم

هتل سان سیتی قشم در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد که دارای 4 طبقه و ۳۲ واحداقامتی می‌باشد. این هتل با ارائه مناسب‌ترین امکانات و خدمات، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل در خیابان فلسطین و در نزدیکی دریا قرار گرفته و با قلعه پرتغالی‌ها، یکی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی قشم، تنها ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد. فاصله نزدیک هتل سان سیتی به مراکزخرید ستاره و فردوسی از مزیت‌های این هتل به‌شمار می‌آید.

هتل آپارتمان آدینه

هتل آدینه یکی از هتل ‌های 2 ستاره قشم، در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. هتل دارای 4 طبقه و ۱۳ واحداقامتی یک خوابه و دو خوابه است که با امکانات مجهز و استاندارد در خدمت مهمانان هتل می‌باشد. هتل دسترسی بسیار خوبی به مراکزخرید داشته و تا بازار پردیس تنها ۲ کیلومتر فاصله دارد که مهمانان هتل می‌توانند به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

هتل المپیک قشم

هتل المپیک قشم در نزدیکی میدان حافظ واقع شده و به مراکزخرید سیتی سنتر ۱ و ۲ و مرکزخرید ستاره، دسترسی مناسبی دارد. فاصله هتل تا ساحل دریا تنها ۲ کیلومتر است و مهمانان هتل می‌توانند به‌راحتی در ساحل دریا قدم بزنند. این هتل در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسید و به‌عنوان میزبان گردشگران جزیره قشم، آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۹۴ به‌صورت کامل بازسازی شد. هتل دارای ۱۶ سوئیت اقامتی است که به‌صورت ویلایی و با امکاناتی مجهز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

با هتل های 2 ستاره قشم آشنا شوید

هتل آرمان قشم

هتل دو ستاره آرمان در سال ۱۳۹۲ در منطقه درگهان، یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین مناطق جزیره قشم، افتتاح شد. هتل دارای 3 طبقه و ۲۷ واحداقامتی است که با امکانات و خدماتی مناسب و رضایت‌‌بخش، پذیرای مهمانان و گردشگران هتل می‌باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های 2 ستاره قشم به‌شمار می‌آید.

هتل با شهر قشم ۱۶.۵کیلومتر فاصله دارد. شهر درگهان دارای بازارهای قدیمی و مراکزخرید بسیار زیادی است که در بین گردشگران بسیار شناخته شده و معروف می‌باشد. هتل آرمان قشم دسترسی مناسبی به مراکزخرید این شهر دارد و برای مهمانان هتل، رفت و آمد به بازار بسیار آسان است.

هتل آپارتمان گل پونه

هتل گل پونه قشم در خیابان فلسطین واقع شده و با مراکزخرید پردیس، ستاره و پاساژ فردوسی، فاصله بسیار کمی دارد و تنها با ۳۰۰ متر پیاده‌روی، می‌توان به این بازارها دسترسی داشت. این هتل یک طبقه با 7 واحداقامتی به‌عنوان یکی از هتل های 2 ستاره قشم، در سال 1391 شروع به کار کرد.

هتل آپارتمان گل پونه به دلیل یک طبقه بودن فاقد آسانسور بوده و هتل تنها دارای طبقات همکف و اول می‌باشد البته در قسمت ورودی هتل نیز سه پله وجود دارد. ضمن اینکه واحدهای اقامتی هتل آپارتمان گل پونه به‌خاطر شرایط گرم آب و هوایی جزیره، دارای سیستم گرمایشی نمی‌باشند و در صورت نیاز از بخاری برقی استفاده می‌شود.

هتل آپارتمان شادناز۱

هتل 2 ستاره شادناز۱ در سال ۱۳۸۶ در نزدیکی آب‌های خلیج فارس تاسیس شد. هتل با ساحل دریا فقط ۷۰۰ متر فاصله دارد. این هتل دارای 4 طبقه و ۱۶ واحداقامتی است که واحدهای آن در طبقات اول تا چهارم هتل قرار گرفته‌اند. هتل آپارتمان شادناز1 جزء بهترین هتل های 2 ستاره قشم است.

هتل شادناز با مراکزخرید ستاره، پردیس و فردوسی دسترسی خوبی دارد و مهمانان هتل به‌راحتی می‌توانند به این مراکزخرید، دسترسی داشته باشند. فاصله هتل تا مراکزخرید تنها ۲۶۰ متر است و تا جاذبه‌های دیگر قشم مانند پارک کروکودیل ۱۴ کیلومتر و جنگل‌های حرا ۵۹ کیلومتر فاصله دارد.

هتل نخل زرین

هتل 2 ستاره نخل زرین در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد. هتل دارای یک طبقه و ۴۰ واحداقامتی است که بعضی از واحدهای آن فاقد پنجره بوده و فقط دارای نورگیر می‌باشند. هتل دارای موقعیت مکانی مناسبی بوده و به مراکزخرید آتلانتیس و خورشید قشم فاصله کمی دارد و تنها با پیمودن یک کیلومتر می‌توان به آنها دسترسی داشت. فاصله هتل تا ساحل نیلگون خلیج فارس، دو کیلومتر می‌باشد.

هتل آنا قشم

هتل آپارتمان آنا قشم یکی از هتل های 2 ستاره قشم، در سال ۱۳۹۳ شروع به کار کرد. هتل دارای ۵ طبقه و ۲۴ واحداقامتی است. واحدهای هتل به‌خاطر شرایط آب و هوایی گرم قشم، دارای سیستم گرمایشی نیستند. هتل با بازار قدیم قشم تنها ۳۰۰ متر فاصله داشته و تا ساحل نیلگون خلیج فارس ۱.۳ کیلومتر فاصله دارد.

با هتل های 2 ستاره قشم آشنا شوید

هتل آپارتمان کاوان قشم

هتل ۲ستاره کاوان دارای ۵ طبقه و ۱۱ واحداقامتی است که در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد. این هتل در سال ۱۳۹۳ به جهت بالا بردن سطح کیفی امکانات و خدمات خود، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل با ارائه امکانات و خدمات مناسب، پذیرای مهمانان هتل می‌باشد. هتل آپارتمان کاوان به بازار قدیم قشم و قلعه پرتغالی‌ها دسترسی مناسبی دارد.

هتل آپارتمان شادناز۲

هتل شادناز یکی از هتل های 2 ستاره قشم است که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. این هتل سه طبقه دارای ۹ واحداقامتی است که واحدها در طبقه همکف تا سوم قرار دارند. هتل تا اسکله تفریحی قشم تنها 750 متر فاصله دارد و مهمانان هتل به‌راحتی می‌توانند به آب‌های نیلگون خلیج فارس دسترسی داشته باشند و از تماشا آن لذت ببرند.

از دیگر مکان‌های نزدیک به هتل، بازار درگهان است که ۲۳ کیلومتر با آن فاصله دارد و برای بازدید از جنگل‌های حرا، تقریباً ۶۹ کیلومتر را باید طی کرد. نزدیکترین مرکزخرید به هتل شادناز2، مرکزخرید ستاره است که تنها ۸۵۰ متر با آن فاصله دارد.

هتل آسماری

هتل آسماری قشم در سال ۱۳۹۳ به‌عنوان یکی از مناسب‌ترین هتل های 2 ستاره قشم، فعالیت خود را آغاز کرد. هتل دارای 4 طبقه و ۱۴ واحداقامتی است که بعضی از این واحدها فاقد پنجره می‌باشند. هتل آسماری، دسترسی راحتی به قلعه پرتغالی‌ها دارد و از مراکزخرید نزدیک به هتل می‌توان بازار قدیم قشم را نام برد.

 

*این مطلب جنبه تبلیغاتی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار