کد خبر: 1138414
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کمپ انتخابی داوران قضاوت کننده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور ۵ داور بین المللی کشورمان از روز گذشته در تاشکند آغاز شده است.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: کمپ تمرینی و انتخابی داوران قضاوت کننده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در قاره آسیا با حضور ۷۶ داور بین المللی از آسیا و اقیانوسیه روز گذشته (یکشنبه ۲۳ بهمن ماه) به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شده و فردا سه شنبه ۲۵ ماه به پایان می‌رسد.

بدری اسدی، معصومه باقری، مرجان تیموری، ایمان اکبرزاده به همراه شهرام اربابی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو ۵ داور بین المللی کشورمان هستند که با دعوت فدراسیون جهانی در این دوره حضور دارند. در پایان این دوره ۱۸ نفر داور (۹نفر خانم و ۹نفر آقا) به مرحله بعدی کمپ دعوت خواهند شد.

«سونگ چول کیم» رئیس کمیته فنی، «املی موراس» رئیس کمیته داوران، «محمد شعبان» رئیس کمیته مسابقات، «جی لی» و «کی سام» عضو کمیته انتخاب داوران فدراسیون جهانی تکواندو تدریس این دوره را برعهده دارند.


حضور ۵ داور تکواندو ایران در کمپ المپیک ۲۰۲۴ پاریس
لازم به ذکر است کمپ تمرینی داوران المپیک علاوه بر آسیا، در قاره‌های اروپا، آمریکا و آفریقا نیز تشکیل خواهد شد و ۵۸ داور به کمپ نهایی دعوت می‌شوند. از مجموع ۵۸ نفر در نهایت ۲۶ داور برای قضاوت در المپیک پاریس ۲۰۲۴ انتخاب خواهند شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار