کد خبر: 1136449
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
سهیلا سعیدی

 

سیدمحمود هاشمی، مدیر کل شرکت گاز خراسان شمالی از دستاوردهای شرکت گاز در دهه فجر سال ۱۴۰۱ اینگونه گفت: پروژه های قابل افتتاح شامل دو بخش روستایی و صنعتی می باشد که در بخش روستایی ۱۰ روستا و شهرک روستایی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان تعداد ۳۰۰ خانوار را تحت پوشش گاز طبیعی قرار داد.

هاشمی در ادامه افزود: در بخش صنعتی تعداد ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در دهه فجر با اعتبار ۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که در مجموع ۱۸ میلیارد تومان برای پژوه های قابل افتتاح که در دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید، هزینه شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اعلام نمود: آغاز عملیات اجرایی در دهه فجر ۱۴۰۱ برای گازرسانی به ۹۲ روستا و شهرک روستایی با اعتبار ۴۳۰ میلیارد تومان می باشد.

وی اظهار داشت: شبکه تغذیه تقویتی در اسفراین به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۸ میلیارد تومان، ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی عملیات با پیش بینی اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، آغاز ۲ مورد خط انتقال ۸ و ۱۰ اینچ در شبکه های جاجرم و گرمه، تامین گاز برای آلومینیوم که در مجموع ۱۵ میلیارد تومان پیش بینی بودجه مورد نیاز است، که مجموع اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان می باشد.

هاشمی اشاره کرد: در مجموع ۱۳۵ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی با اعتبار ۴۸۸ میلیارد تومان در دهه فجر برنامه ریزی شده است.

هاشمی برنامه های افتتاح و کلنگ زنی گازرسانی در استان را به تفکیک هر شهرستان به صورت زیر تشریح کرد:

شهرستان بجنورد:

تعداد ۸ روستا با بودجه ۳۸ میلیارد تومان، ۵ واحد صنعتی و تولیدی با هزینه ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و همچنین ۵ واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی با اعتبار ۴ میلیارد تومان می باشد. 

شهرستان شیروان:

تعداد ۲ روستا با هزینه ۶ میلیارد تومان، ۴ واحد صنعتی و تولیدی با هزینه ۲/۳ میلیارد تومان قابل افتتاح و کلنگ زنی است.

شهرستان اسفراین:

۸ روستا با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان، خط تقویتی داخل شهر با سایز ۸ اینچ و به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۸ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود، ۲ واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان و یک واحد صنعتی با اعتبار یک میلیارد تومان می باشد.

شهرستان راز و جرگلان:

افتتاح گازرسانی در ۵ شهرک روستایی با هزینه ۲ میلیارد تومان و ۱۷روستا و شهرک روستایی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان آغاز و کلنگ زنی می شود.

شهرستان فاروج:

تعداد ۷ روستا و شهرک روستایی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان، یک واحد صنعتی ۱۳۰ میلیون تومان، ۴ واحد صنعتی و تولیدی ۲ میلیارد تومان را به خود اختصاص داد.

شهرستان مانه و سملقان:

تعداد ۲۴ روستا با هزینه ۱۴۲ میلیارد تومان، یک واحد صنعتی و تولیدی با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان که در مجموع ۲۵ پروژه با هزینه بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان می باشد که این شهرستان بالغ بر ۳۰ درصد هزینه های استان را به خودش اختصاص داده است.

شهرستان گرمه:

یک روستا با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان و ۱۴ روستا با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان آغاز عملیات گازرسانی را آغاز کرده اند، ۲ واحد صنعتی و تولیدی با هزینه یک میلیارد تومان و یک واحد تولیدی با اعتبار ۷ میلیارد تومان در مجموع ۱۸ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی می باشد.

شهرستان جاجرم:

تعداد دو روستا با هزینه ۲/۵ میلیارد تومن ۱۴ پروژه اجرایی آغاز شده با اعتبار ۴۵ میلیارد تومن و دو واحد صنعتی با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان در دهه فجر قابل افتتاح و کلنگ زنی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار