کد خبر: 1122439
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
امام جمعه الیگودرز:
حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی ضامن سلامت و بقای بنیان خانواده است، گفت: راه مقابله با توطئه های دشمن در جنگ رسانه ای امروز، ترویج سبک زندگی فاطمی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، عصر امروز، در نشست اخلاقی «نقش سیاسی و اجتماعی بانوان با الگوگیری از سیره سیاسی اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س)، در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز گفت: سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه(س) الگو است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در ایام فاطمیه افزود: نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی در جامعه و ترویج ارزش ها رسالت خطیری بر دوش مبلغان است.

وی با بیان اینکه نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی ضامن سلامت و بقای بنیان خانواده است، گفت: با ترویج سبک زندگی فاطمی و بصیرت افزایی در جامعه به ویژه بین بانوان باید جلوی توطئه ها در جنگ رسانه ای و ترکیبی که امروز دشمن به راه انداخته است، گرفته شود.

حجت الاسلام سرلک مخاطب شناسی را مهم ترین عامل موفقیت خواهران در عرصه تبلیغ عنوان و بیان کرد: طلاب مبلغ با اخلاق نیکو و تکیه بر علم و آگاهی باید پاسخگویی مخاطب در عرصه تبلیغ باشند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به ابزار رسانه ای و تبلیغی در راستای تبیین سبک زندگی فاطمی در جامعه به ویژه بین بانوان و دختران جوان باید مورد توجه ویزه خواهران مبلغ و طلبه قرار گیرد.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: در زمینه ترویج ارزش ها و نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی باید از همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار