کد خبر: 1109288
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
سهیلا سعیدی

به گزارش خبرگزاری جوان،سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین گرامیداشت ۱۹ مهر، سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی که در مصلای بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه هر کشور و هر مردمی نیازمند امنیت برای کسب و کار، زندگی، دانش افزایی و پیشرفت خود است، گفت: اگر امنیت و قدرت و عزت می خواهیم باید وحدت رو حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود: امروز ما برای گرامیداشت سالروز حضور رهبر معظم انقلاب جمع شده ایم، ملتی باهوش سعی می کند که وحدت خود را عزیز و گرامی بدارد.

سردار نقدی اره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی ایران نسبت به ملت خود مهر و محبت می ورزد، بیان کرد: رهبر عزیز ما با مهر و محبت نسبت به ملت خود همه دنیا را محو خودش کرده است.

وی اضافه کرد: اینجا میدان سیاسی نیست میدان دلهاست و این عظمت ملت ماست و عنایت پروردگار به این ملت داشتن رهبری دلسوز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دنیایی که بسیاری از رهبرانش از اشرار و از سرمایه داران خون خواه آن کشورها هستند ما افتخار داریم که به فضل پرودگار در رهبری و در ولایتمان دانشمندترین انسان ها، پرهیزگارترین و پاک ترین انسان ها قرار دارد.

سردار نقدی در ادامه افزود: این لطف و عنایت خداوند بی سبب نیست بلکه نتیجه پاکی ها، نیکی ها و ایمان و فضیلت این ملت است.

وی تصریح کرد: موجهای فتنه ای که ایجاد شد، دشمن با جنگ روانی خودش، با تحریم اقتصاد خودش و با ترفندهای سیاسی خودش توطئه های بزرگی را علیه کشور و ملت ما رقم زد که هر کدام خودش تنهایی یک ملت را از پا در می آورد ولی این ملت با بصیرت ایستاد و از فتنه ها و آزمایش های بزرگ سربلند بیرون آمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در اغتشاشات اخیر صبر و متانت به خرج دادند، براساس آمارهایی که سایت‌ها و مقالات آمریکایی ارائه دادند، سالانه تعداد بالایی از افراد در زندان‌ها و در حین دستگیری کشته می‌شوند اما هیچ مردمی به خون خواهی این افراد فریاد نمی‌زنند؛ اما امروز برای فوت یک خانم که بیماری زمینه‌ای مغزی داشته و به دعوت نیروی انتظامی و بدون هیچ گونه برخوردی به کلاس فرهنگی عقیدتی وارد شده است، دنیا را آگاه کردند.

وی راه حل برقراری آرامش در منطقه را محو رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: دشمنان اطمینان داشته باشند که این ملت پرچمی را که برافراشته است به صاحب اصلی خود تحویل خواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار