کد خبر: 1101848
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
رئیس دادگستری هشترود به تشکیل پویش مردمی «به خاطر امام حسین علیه السلام می بخشم» در این شهرستان اشاره و بیان کرد: در سایه شکل گیری این پویش سه فقره پرونده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به صلح و سازش منجر شد.

یوسف رضوی  با اعلام اینکه تشکیل این پویش به کلیه شعبه‌های دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف ابلاغ شده است، افزود: با تلاش کارکنان شورای حل اختلاف این شهرستان، صلح و سازش در پرونده‌های قضایی روند رو به رشدی دارد و علاوه بر آن واحد اجرای احکام مدنی دادگستری هشترود هم تلاش چشمگیر در این زمینه دارد. 

به گفته وی به تازگی ۲ پرونده مطالبه وجه که از سال گذشته در جریان بود، با تلاش شبانه‌روزی مدیر و کارکنان اجرای احکام به صلح و سازش انجامید و ۲ زندانی محبوس در زندان هشترود آزاد شدند.

وی افزود: همچنین پیش از آن نیز سه فقره پرونده مطالبه وجه در مجموع به ارزش ۷۳ میلیارد ریال و ۸۰۰ میلیون ریال با تلاش کارکنان شعبه دوم و اجرای احکام شورای حل اختلاف به سازش منتهی شده بود.

وی مردم شهرستان را به صلح و سازش فراخواند و اظهارداشت: مردم به حرمت ماه محرم و صفر سفره ایثار و گذشت را پهن کرده و همانند مولای مقتدرمان امام حسین (ع) عمل کننند زیرا اجر معنوی این کار خیرخواهانه بی‌شک بزرگ و نزد خداوند محفوظ است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر