کد خبر: 1096853
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
فرماندار اسلامشهر در راستای اجرای سیاست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از دو شرکت گلستان (کیان باداس) و سولیکو(کاله) که در زمینه تولید محصولات غذایی در احمدآباد مستوفی فعالیت دارند، بازدید کرد.
بهاره عشقی صابر

در این بازدیدها که معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار، بخشدار احمدآباد مستوفی و مدیر منطقه پنج شهرداری اسلامشهر نیز حضور داشتند، حسین حبیبی با بیان اینکه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف احصاء مشکلات و کمک به رفع آنها و با عنوان «چهارشنبه ها با تولید»در شهرستان انجام می شود، اظهار داشت: اسلامشهر علاوه بر استعدادهای درخشان در زمینه حافظان قرآن کریم و قهرمانان ورزشی در حوزه تولید و صنعت نیز بسیار توانمند است و باید ظرفیت های کم نظیر شهرستان در این بخش به مردم معرفی شوند.
وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی با پیگیری هایی که در حین بازدید انجام می شود مرتفع می شوند، افزود: سایر موضوعات نیز در جلسات شهرستانی و استانی طرح و رسیدگی می شوند تا با رفع آنها موانع از سر راه تولید برداشته شود.
فرماندار اسلامشهر به طرح مشکلات تعدادی از شرکت ها و صنایع بزرگ شهرستان در دیدار هفته گذشته خود و دکتر شریفیان با وزیر اقتصاد و دارایی و دستورات راهگشای دکتر خاندوزی برای رفع مشکلات این شرکت ها اشاره کرد و گفت: هماهنگی های لازم جهت دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز انجام شده و در این دیدار نیز مسائل مربوط به تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان مطرح خواهد شد.
حبیبی با اشاره به برخورداری شرکت گلستان (کیان باداس) از سیلوی های بتنی 20 هزارتنی گندم و توان تولید روزانه 320 تن آرد اظهار داشت: این شرکت می تواند بطور کامل آرد مصرفی شهرستان اسلامشهر و چند شهرستان دیگر استان تهران را تامین کند.
وی همچنین در حاشیه بازدید از شرکت سولیکو(کاله) نیز با بیان اینکه این مجموعه جز برندهای معتبر در تولید محصولات غذایی کشور به شمار می رود گفت: مشکلات این شرکت در هفت بند مورد بررسی قرار گرفت که بخشی از آنها در شهرستان حل شدنی است و مواردی که به طرح توسعه ای این مجموعه مربوط می شود و امکان ایجاد 300 فرصت شغلی جدید را فراهم می کند، نیز از طریق استانداری تهران پیگیری خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر