کد خبر: 1081640
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
فرمانده سپاه استان سمنان :
فرمانده سپاه استان سمنان در سومین مجمع استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان با تاکيد بر نقش جهاد تبيين گفت: یکی از موضوعات اصلی که در فرمایشات رهبرمعظم انقلاب بارها به آن تاکید شده است ،جهاد تبیین است و امروز دشمن در جنگ رسانه ای اذهان و قلوب مردم را هدف قرار داده و بدنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است.
بتول عامری

سردار دامغاني تصريح کرد:در شرايط امروز جامعه، رفتن به سمت تمدن سازی صرفا با دفاع ممکن نخواهد شد و باید حرکت رو با جلو داشته باشیم و شکل گیری شبکه ترکیبی صالحین در همین راستا است.
فرمانده سپاه استان سمنان با مهم برشمردن نقش رسانه در جنگ روايت ها افزود : امروز فضای رسانه و روایتی که از اتفاقات در شکل گيري اذهان عمومي نسبت به وقايع شکل مي گيرد بسيار مهم است و پیروز میدان کسی است که در جنگ روایت ها نقش برتر را داشته باشد.
سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان اردوهاي راهيان نور را يک ظرفيت مطلوب عنوان کرد و افزود:اردوهاي راهیان نور یکی از ظرفیت های مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و دعوت مردم برای حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از جمله اقدامات موثر در عرصه جهاد تبیین خواهد بود.
در ادامه حجت الاسلام سيد محسن حسینی دیباجی مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان عنوان کرد :جهاد به معنای تلاش ،کار و در میدان آمدن است و ما نباید منتظر کسی باشیم و از الزامات جهاد تبیین اولین شرط دیدن خطر و بصیرت نسبت به فتنه و درک درست از آن است زيرا دشمن درصدد القای یاس و نامیدی است و دومین شرط ،مجاهدت و صراحت داشتن است که روحیه انقلابی در جهاد تبیین امری لازم است.
وي خاطر نشان کرد :یکی از راه های عملی جهاد تبیین اعزام کاروان های راهیان نور است و اين رويداد بزرگ فرهنگي موجب انس نسل جوان با شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت خواهد شد.
گفتني است سومین مجمع استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان که با حضور ائمه جمعه استان و فرماندهان نواحي سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و جمعي از استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان در روز چهارشنبه 18اسفندماه در دفتر نماینده ولی فقیه استان سمنان برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار