کد خبر: 1072479
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
فرماندار:
فرماندار ویژه شهرستان گفت: امروز جواز فعالیت سه سازمان مردم نهاد دیگر در مراغه صادر شد تا تعداد سازمان‌های مردم نهاد به ۴۰ مورد برسد.

سیدعلی موسوی در مراسم اعطای مجوزهای سازمان های مردم نهاد مراغه اظهار داشت: «موسسه خیریه مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی مراغه» در زمینه امور خیریه و عام المنفعه، «انجمن تعلیم و تربیت همیاران آگاه مراغه» در زمینه امور فرهنگی و تربیتی و «انجمن خانواده رویان سبز مراغه» در زمینه تحکیم بنیان خانواده، سه سازمان مردم نهادی هستند که پروانه فعالیت آنها پس از طی مراحل اداری از سوی کارشناسان فرمانداری، اعطا شد.

وی افزود: مجوز فعالیت بیش از پنج سازمان مردم نهاد دیگر نیز در دست اقدام است و بزودی پس از طی مراحل قانونی طی مراسمی اعطا خواهد شد.

وی بیان کرد: ۴۰ سامان مجوزدار فعال مراغه، سازمان های مردم نهادی هستند که از فرمانداری ان شهرستان مجوز فعالیت گرفتند و سازمان های مردم نهاد دیگری هم در مراغه فعال هستند که از دیگر سازمان ها از جمله اداره ورزش و جوانان مجوز فعالیت دارند.

وی به اهمیت و جایگاه سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: بهترین نحوه مدیریت، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد است که امیدواریم بتوانیم در این راستا حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: استفاده از تفکرات سازمان های مردم نهاد می تواند باعث توسعه جامعه شود و خوشحال هستیم سازمان های مردم نهاد از لحاظ مادی و معنوی و در حوزه های مختلف در جامعه فعالیت خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر