کد خبر: 909875
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
مدیر صندوق کارآفرینی آذربایجان غربی خبر داد:
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی از پرداخت 181 میلیارد و 859 میلیون ریال تسهیلات در استان طی سال گذشته با هدف رونق کسب و کار خبر داد.

علیرضا آخوندزاده اظهار داشت: در قالب عملیاتی کردن تفاهم‌ نامه‌ های ملی و استانی که با هدف رونق کسب و کار منعقد شده‌اند سال گذشته 181 میلیارد و 859 میلیون ریال اعتبار از تهران جذب و به استان تزریق شد.
وی با بیان اینکه درآمد و هزینه لازم و ملزوم یکدیگر بوده و مکمل هم هستند، ادامه داد: بنابراین لازمه پرداخت تسهیلات ازدواج و خوداشتغالی و کارآفرینی به متقاضیان این است که اقساط وام‌ های پرداخت شده وصول شود در این صورت منابع و مصارف استان بهتر سازماندهی می‌شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از صندوق کارآفرینی امید استان در سال گذشته انتظار وجود داشت که 663 میلیارد ریال وصل شود ولی در طول یک سال گذشته حدود 681 میلیارد ریال وصول شد که مابقی آن مطالبات باقی مانده از سال‌ های گذشته بود.
وی بافت فرش را یکی از مشاغل پررونق در استان عنوان کرد و افزود: در این راستا تفاهم نامه‌ای بین صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی و شرکت تعاون روستایی و سازمان صنعت، معدن و تجارت منعقد شده است تا به کسانی که فرش می‌بافند وام پرداخت شود.
آخوندزاده به انعقاد تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با هدف پرداخت وام خرید خودروی وانت‌بار اشاره کرد و بیان داشت: پیرو این تفاهم نامه به مددجویان متقاطی تسهیلات فوق پرداخت می‌شود.
وی به شکل‌گیری همکاری با نهادهای مختلف از جمله انجمن حمایت از زندانیان استان برای پرداخت تسهیلات و تلاش در راستای جامعه پذیر کردن زندانیان بعد از آزادی اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر