کد خبر: 820782
تعداد نظرات: ۱۲۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
کلیدواژه «توانمندسازی زنان» از معاونت رئيس جمهوري تا در و ديوار شهر
اين روزها توانمندسازي زنان به يك كليدواژه تبديل شده كه از بيخ گوش رئيس‌جمهور يعني از دفتر معاونت زنان تا در و ديوار كوچه پس‌كوچه‌هاي شهر را فراگرفته است و پيام مشتركي را به جامعه به ويژه جامعه بانوان مخابره مي‌كند.
نفيسه ابراهيم‌زاده انتظام
اين روزها توانمندسازي زنان به يك كليدواژه تبديل شده كه از بيخ گوش رئيس‌جمهور يعني از دفتر معاونت زنان تا در و ديوار كوچه پس‌كوچه‌هاي شهر را فراگرفته است و پيام مشتركي را به جامعه به ويژه جامعه بانوان مخابره مي‌كند. پيام برابري جنسيتي كه براي تحميل خود به فرهنگ بومي كشور ما، مرزهاي عدالت جنسيتي را نيز پشت سر مي‌گذارد. يكي از گونه‌هاي اين انتقال پيام را مي‌توان در قالب تراكت‌هاي سمينار «قوي‌ترين دوره توانمندسازي زنان براي اولين بار در ايران» مشاهده كرد كه در و ديوار خيابان‌هاي پرتردد شهر را پوشانده‌اند. دوره‌هايي كه هر آن چيزي را كه يك زن بايد بداند، از روي الگوي غريبه و موهومي به مادران امروز و فرداي جامعه مي‌آموزد.

پس از اينكه مباني تفكر زنانه و فمينيستي از چهارديواري اتاق‌هاي فكر و نشست‌هاي نظريه‌پردازي و مجامع علمي و دانشگاهي بيرون آمد و وارد ادبيات جامعه شد، بسترهاي نوتري براي بروز و ظهور خود و يارگيري جست‌وجو كرد.

اين فاز فعاليت فمينيسم كه در غرب به موج آرام اين تفكر معروف است، در كشور ما بسترهاي مدني را مي‌جويد. يكي از اين بسترها را پيشتر سمينارها و همايش‌هاي موفقيت و ثروت‌آفريني و اعتماد به نفس فراهم كرده‌اند كه فضاي كارگاهي و آموزشي و القايي دارند و مي‌توانند در اين زمينه بسيار مؤثر باشند. به بيان ديگر، بعد از سمينارهاي موفقيت كه تعريف مادي و ليبرالي داشتند و در دامن زدن به ايجاد فاصله طبقاتي و اومانيسم حاكم بر روابط جوامع تأثير داشتند، سالن‌هاي اجتماع شهر شاهد برگزاري سمينارهاي زنانه‌اي هستند كه هنر زن بودن را به بانوان مي‌آموزند، منتها هنر زن بودن با كدام معيارها و مباني را كسي پاسخ نمي‌دهد.

در اين سمينارها كه پيوستگي غيرقابل چشم‌پوشي با عادي‌سازي طلاق، جداسازي زن از كانون خانواده، عادي‌سازي سقط جنين، تنظيم خانواده و اشتغال بانوان دارد، «هر آن چيزي كه يك زن بايد بداند...» توسط يك زن آموزش داده مي‌شود كه هيچ مطالعه يا تحصيلات دانشگاهي مرتبطي با حوزه‌هاي جامعه شناختي، روانشناختي، حقوق و نظام خانواده ندارد و در فهرست سوابق علمي و اجرايي‌اش مجموعه‌اي به شرح زير آمده است: عضو هيئت مديره سازمان مردم‌نهاد خانواده موفق با همكاري استانداري تهران با هدف تحكيم بنيان خانواده، فعاليت در حوزه بالا بردن آمار ازدواج و پايين آوردن آمار طلاق، داراي هشت سال سابقه مطبوعاتي و فرهنگي، مدير روابط عمومي مجله روانشناسي شادكامي، مدير اجرايي انتشارات فريور، عضو سراي روزنامه‌نگاران كشور، نويسنده سه عنوان كتاب چاپ شده با نام‌هاي اعتماد به نفس، ارتباط مؤثر، افكار تو از طلاست، ويراستار بيش از 20 عنوان كتاب روانشناسي در انتشارات فريور تحت عناوين منشأ قدرت زنان، قدرت اعتماد به نفس، قدرت كلام، عشق به خدا، 1001 پرسش و پاسخ از مدرك بين‌المللي توانمندسازي زنان از ANCCP ايتاليا، مدرك بين‌المللي مهارت‌هاي زندگي از ANCCP ايتاليا و IQS انگلستان، مدرك بين‌المللي ارتباط مؤثر ANCCP ايتاليا و IQS انگلستان و مدرك بين‌المللي اعتماد به نفس ANCCP ايتاليا به عنوان مدارك علمي وي ياده شده است.
 
سياست زنانه يا زنانگي در سياست!
اين شخص كه تراكت‌هاي تبليغاتي سمينارش ديوار خيابان‌هاي پرتردد شهر را پر كرده است، محتواي جلسه‌اش را بر شش محور روابط خاص زناشويي، بازسازي بعد از طلاق، ديالوگ جذاب زنانه، رمز و راز جذابيت، هنر زن بودن و زنان شاد قرار داده است.

اينگونه فعاليت‌هاي زنانه در حالي رو به گسترش در جامعه ارزيابي مي‌شوند كه ماهيت آنها داراي ابهامات فراواني است. از جمله اينكه اين سمينار و سمينارهاي مشابه از چه مرجعي مجوز مي‌گيرند؟ و كدام مرجع بر محتواي آموزشي و القايي آنها نظارت دارد؟ چنانچه نهادي بر اجراي اين سمينارها نظارت دارد، چطور خالي بودن اين محتوا از مباني ديني و فرهنگ بومي ما از چشم ناظران دور مانده است؟ چطور فردي كه در زمينه‌هاي مرتبط با رشد اجتماعي و رواني بانوان مطالعه علمي و دانشگاهي ندارد و به صرف ادعاي داشتن چند مدرك بين‌المللي غيردانشگاهي كه قابل رهگيري براي مراجع ذي‌صلاح نيست، درباره سلامت فردي و اجتماعي جامعه بانوان جلسه آموزشي و توجيهي مي‌گذارد؟ يا اصلاً در صورت تأييد مدارك فوق، آيا نسخه توانمندسازي زنان در ايتاليا قابليت تعميم به كشور ما و زنان جامعه ما را دارد؟ اساساً برگزاري اين همايش‌ها كه رايگان هم هستند از كدام نهاد تأمين مالي مي‌شوند؟ كدام شخص حقيقي يا حقوقي براي رضاي خدا دست به برگزاري همايش‌هاي خودباوري زنان و تبليغ براي جذب زنان در فضاي مجازي و حقيقي مرتبط با اين آموزه‌ها مي‌زند؟ البته تعدادي از جامعه‌شناسان و سياستگذاران اجتماعي معتقدند حمايت از برگزاري اين همايش‌ها با نمود و سر و صداي زياد مي‌تواند اهداف تبليغاتي داشته باشد كه حتي از ديد برگزاركنندگان آنها نيز دور بماند و وعده‌هاي بر زمين مانده دولت يازدهم در حوزه زن و خانواده زير اين سر و صدا گم شود.
غیر قابل انتشار: ۷۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۳
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
11
1
سایت محترم" درست ست که تبلیغات جایگاهی برای خود دارد"ولی مطمئن باشید "زنانی که اهل این برنامه ها هستند" نیازی به این تراکت های تبلیغاتی ندارند"اما باید مراقبت شود از دختران جوان "که گول این تبلیغات توخالی رانخورند"وخود را دچار مشگلات
عدیده تساوی جنسیتی نکنند.چرا؟ که
تساوی جنسیتی با شعار بدست
نمی اید"در ارتباط با فرهنگ جامعه ست.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
من با مطالب شما موافقم و یک بار یه اسنتاگرام این خانم انتقاد کرده‌ام ولی انتقادم را جواب نداده‌اند بلکه حذف کرده‌اند.
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
7
10
واقعیت اینست که زنان نصف جامعه هستند و با رشد علمی آنان دیگر نمیتوان به آن بعنوان عنصر بارداری و مطبخ و نظافت نگاه کرد ضمنا با توجه به اینکه آمار طلاق بسیار بالاست زنان نیاز به خود باوری دارند تا از سقوط آنها جلوگیری شود و گرنه شما با این شعار دادنتان حالا حالا ها ما با غرب درگیریم و بدبختی مردم هر روز بیشتر میشود.
پاسخ ها
samar,baa
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
خانم ... یکی از بهترین مدرس های توانمند سازی بانوان هستند من از شاگردای سمینارشون بودم واقعا نمیدونم اینا چرا همچین چیزایی نوشتن.متاسفم واقعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
4
شما كه خودتون داريد تبليغ اين خانوم رو ميكنيد
و
مردم رو هم مثل هميشه ساده گير آووردين؟
اونايي كه ميدونن بيان اينجا دفاع كنن تا اونايي كه نميدونن هم برن دنبالش
اين سياست ها آخه يعني چي؟
چرا لقمه رو حروم ميكنيد؟
خب بگيد مردم بشتابيد
اين مسخره بازيا چيه راه ميندازين
واقعا فكر كردين مردم نميفهمن؟؟؟؟؟
نادیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
3
من یکی از سخنرانیهای خانم ...رو که دوستم ضبط کرده بود گوش دادم.اصلا هم این صحبتها صحت نداره.وایشان با فمنیست مخالفت کردند.و ضد فمنیست هستند.دورهای ایشان هم واقعا برای توانمند سازی زنان وآگاه کردن انها هستند.نه با دروغ .با آگاه کردن خانمها با تواناییهاشون.
اکرم شاه احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
2
با سلام ما ازاد افریده شدیم وهمینطور دارای عقل هستیم میتوانیم از این چنین همایشها انچه عقل سلیم وحکم شرع اجازه داده استفاده بهینه را بکنیم وهیچ گونه اجباری درکار نیست. مناین چنین همایشها را نلنگری در جهت رسیدن به زن ایدال برای همسر و فرزندانم میدانم وکاملا از این همایش استفاده کردم
نسترن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
3
صادق باشیم و دنبال سیاست بازی نباشیم
قلم حرمت داره
نیلوفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
4
سلام
چرا تا وقتی از چیزی مطمئن نشدید همچین چیزی رو به مردم انتقال میدید .من واقعا انتقاد دارم. این چیزی که اینجا نوشتید اصلا درست نیست .این خانم مدرس دوره های خانواده هستن و با هدف مستحکم کردن روابط خانوادگی تدریس میکنن و حتی چندتا کتاب هم نوشتن .من خودم از کسایی بودم که سر کلاسشون رفتم . تمام حرفهایی که میزنن همش برای استحکام خانوادس . خواهشا مردم هم تا وقتی از چیزی درست اطلاع ندارن قضاوت نکنن و نظر ندن. کافیه سری به کلاسهاشون بزنید و خودتون ببینید . در ضمن این کلاسها رایگان نیستن و در قبالش باید هزینه کرد . واقعا جای تاسف داره که انقدر ندونسته چیزی رو به مردم خیلی راحت انتقال میدید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
5
سلام
وادب
من يك بار در سمينار يك روزه رايگان خانم شركت كرده ام و عضو كانال ايشان نيز هستم.وهيچ نكته منفي و ضد اخلاقي و منافي مذهب و ...از ايشان نه نديده ام و نه شنيده ام.ضمن اينكه ايشان نه به دروغ عنوان دكتر بخود داده اند و نه ادعايي داشته اند و براي من كه در آستانه پنجاه سالگي ام هستم نيز سخنان ايشان مفيد و مثمر ثمر بوده و از نكات كاربردي ايشان استفاده ميكنم و تاثير مثبتش را در زندگي شخصي ام تجربه كرده ام با اينكه مطالعات روانشناسي هم در اين زمينه دارم وانصاف حكم ميكرد كه آنچه ديده و شنيده ام بگويم.بياييد دوست دار واقعي اخلاق محمدي(ص)باشيم.
خانم ل اسفندياري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
3
برنامه هاتون عاليه
به خاطر همه چي ازتون ممنونيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
مردم مسلمان ما با پیروی از فرامین ائمه معصومی (ع) زندگی سالم همراه با محبت و سعادت دنیا و آخرت را داشته و به ...ها که نتیجه آن عمل آنها بوجود آمدن جامعه مانند جوامع از هم پاشیده غربی ها است توجه نکنند و اجازه فعالیت های شیطانی به آنها داده نشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
چه بسیار زندگی هایی که با همین ترفند های ساده که خیلی ها آن را باور ندارند ،دوباره جان تازه گرفته و به بار نشسته . در جامعه ما خیلی از زندگی ها هستند که به کمک نیاز دارند تا از هم نپاشند بیایید به آنها کمک کنیم نه جلوی آگاه شدنشان را بگیریم .
صادقى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
3
واقعاً عاليه صحبتهاى خانوم دكتر تو زندگى من خيلى تاثير گذاربوده ممنونم ازايشون
مدیر پایگاه البته ايشان دكتر نيستند!
نجمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
3
منکه از اعضای کانال واینستاگرام این خانم هستم والا تاحالا حرف نامربوطی نزدن،اتفاقا نکته های خوبی درمورد ارتباط بهتر زن وشوهر میگن،چطور میتونید انقدر دروغ بنویسید!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
6
حقیقت امر اینست که زنان امروز دوش به دوش مردان کار میکنند و زحمت میکشن متاسفانه امروز عامل از هم پاشیدن زندگی باورهای غلط دیروز است که فکر میکردند زنان باید یک قدم عقب تر باشند این طرز فکر باعث عقب افتادگی میشود نه سمینارهایی که تنها هدفشان بهتر کردن زندگی مشترک و تحکیم بخشیدن به خانوادهاست وحرکتی ستودنی دردادن آگاهی به زنان امروز که چگونه همسر خوبی برای مردانشان باشند.کاش اطلاعات خود را به روز کنیم و بعد در مورد دیگران قضاوت کنیم
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من برنامه های این خانم رو پیگیری میکنم و واقعا اصلا چنین موضوعی ب عنوان فمنیسم در اون تحقق نداره و تنها مسئله ای رو که ایشون آموزش میدهند والقا میکنند تعامل بین زن و مرد هست حتی گاهی ب خانم ها توصیه ی گذشت دارند واین به این معنی هست که قطعا ایشون قصد انحراف روابط رو ندارند این رو من ب عنوان یک مخاطبی که با فمنیسم مخالف هست میگم واتفاقا سخنرانی هاشون در مورد استحکام روابط هست...بنظرم این خبرها نوعی جو سازیه مغرضانه س
mahdeie
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
سلام
شرم آوره. این خانم نویسنده قطعا خودشون دچار اختلال روان و شخصیت هستند. برای روزنامه ی شما متاسفم که با چاپ اخبار دروغین خودتون رو زیر سوال بردین. من اگر جای خانم نصری بودم ازتون شکایت می کردم. هرجند با توجه با 150 نظر درحال بررسی نظر منم مثل این 150تاانتشار داده نمیشه .
براتون متاسفم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
2
سلام من تا حالا در سمینار ها شرکت نداشتم چون وقت نداشتم اما در تلگرام اونای رو که میگید رو ندیدم خودتون یه نگاه به تلگرام کنید مبینیددر ضمن من فکر میکردم زن ومرد مساوین
mohamad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
همسر من دورهای ایشون رو شرکت کردند و جز همسرداری و ارتباط بهتر چیزی نمی گند شما خودتون باسوادین خانم ابراهیم زاده
eli
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
3
در دوره كه در تبريز برگزار شد شركت كردم واقعا فوق العاده بود كلاسها.مگر اين همه جلسات قرآن تفسير برگزار ميشود در خانه ها همه خانمهايي كه ميان مدرك دارن .همه مدرك الهيات دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اين سمينار به دولت يازده وافعا لطمه زده كه درمورد خانمها سردرگم هستن؟
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
4
من عضو کانال تلگرام این خانوم هستم و محتوای ضد اخلاقی در پست هاو جملات ایشان ندیدم . درست هست که ایشون دعوت میکنه به استقلال خانم ها . ولی در جامعه الان این یک نیازه که یک خانم همگام با همسرش در یک جامعه کار کنه و چه بهتر که طبق محتواي جلسه‌اش زنان و مادران شاد در جامعه داشته باشیم تا فرزندان و آینده سازان شادی داشته باشیم.
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
4
کلاس های ایشون خیلی موثر و مفید هست و ازشون خیلی ممنونیم
SRT
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
4
اتفاقا تمام صحبتهای این خانوم در جهت چگونگی حفظ رابطه ها و احترامه. بهتره منصفانه بررسی کنید نه مغرضانه.....
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
سلام...
خانم ابراهیم زاده شما به سمینارهای ایشون رفتین که همینطور حرف میزنید؟مدرکتون واسه اثبات حرفاتون چیه؟ایشون تو زندگی شخصیشون بسیار موفق هستن...درضمن هیچکدوم از حرفاشون این چیزایی که شما به دروغ نوشتین نیست،واقعا متاسفم که چنین تهمت هایی رو میزنین به کسی که اینهمه داره واسه تحکیم بنیان خانواده تلاش میکنه
مژگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
با سلام,من در کلاس های این استاد شرکت میکنم,ایشون به پایبندی به زندگی و استحکام هر چه بیشتر زندگی تشویق میکنند و راهکارهایی برای زندگی بهتر با همسر ارایه میدهند,لطفا یکی از خبرنگاران را بفرستید تا سر یک کلاس ایشون بنشینند و واقعیت را انطور که بیان کردم ببینند.
باتشکر
افسانه تو تو نچي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
4
با سلام خدمت دوستان
من عضو كانال خانم ...هستم و ايشون بسيار منطقي و صميمانه مردم را دعوت به روشنفكري و صبوري ميكند و به نظر من اصلا ربطي به فمنيسم گرايي ندارد
فریمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
4
0
با تشکر از مطلب خوبتون.همیشه برای من هم جای سوال بوده که چرا هیچ ارزیابی از هیچ مرجعی نسبت به این همایش ها و دوره هایی که به این راحتی تبلیغ میشوند نمی گردد؟
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
4
سلام.من به شخصه با این مطلبی که چاپ شده مخالفم چون از موقعی که صحبتهای خانم ... رو در تلگرام دنبال کردم بسیاری از مشکلاتم با همسرم رفع شده.با اینکه ایشون و از نزدیک ندیدم ولی واقعا از مطالب مفیدشون ممنونم
Masi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
اي كاش يه بار ميتونستي تو اين سمينارا شركت ميكردي تا ميفهميدي سمينار اصلا در مورد چي هست!! اصولا ما از قديم فك ميكرديم خبرنگار يا مفسر يا منتقد كسي است كه درباره اون موضوع تحقيق كنه و بعد نشر خبر كنه
من مطمينم كه شما با اين كاري كه انجام دادي فقط قصد اينو داشتي كه خودتو معروف كني نفيسه جون
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
3
واقعا متاسفم برای نوسینده این مقاله و برای روزنامه جوان
جالبه که خودتون نوشتید از انتشار پیام حاوی تهمیت و افترا و اظهارات غیر مرتبط و..... معذورید ولی خودتون هیچکدوم رو رعایت نکردید.
من یک زن ایرانی متاهل با مدرک کارشناسی ارشد ، کارمند هستم و در یک خانواده سنتی زندگی میکنم.
اما گویا خانم نویسنده این متن در جامعه امروز زندگی نمیکنند و نمیدانند که چطور فضای مجازی جای عشق حقیقی رو در خانواده های ایرانی گرفته فقط بدلیل اینکه فرهنگ و شعور استفاده از آن را نداریم.
گویا این خانم از دادگاههای کلان شهر تهران گذر نکرده اند که چه تعداد زوج به خاطر عدم درک زندگی مشترک از هم جدا میشوند.
هر دانایی برای جامعه خوب است ولی فرهنگ و شعور هم ایکاش آموختنی بود تا میفهمیدیم من بعنوان زن ایرانی چطور باید یک زن تمام عیار برای همسرم باشم تا چشم و دلش را از تمام زنان شهر (که هدفشان پاشیدن زندگی هاست و نابیناییم اگر بگوییم وجود ندارند) پر کنم.
وای بر شما که اطلاعات غلط را منتشر میکنید.
ولی من و تمام زنانی که همانند من فکر میکنند میگوییم ایکاش بجای هندسه ، جبر، ریاضیات ، شیمی و... تمام درسهایی که نه عشق به خانه من می آورد نه لبخند بر لبان فرزندانم مینشاند ، نه گرمای عاطفه میان من و همسرم میشود، این توانایی ها را به ما یاد میدادند تا امروز صندلی دادگاهها بخاطر نبود این آموزشها پر نمیشد. و فقط اینجاست که ریاضیات بدادتان رسیده تا رشد تصاعدی طلاق را در کشور بخاط نبود این آگاهی ها و توانایی ها حساب کنید.
سارا
|
Netherlands
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
خیلی ممنون از اینکه توجه کردبد به این مطلب و حتی براش یه ستون در نظر گرفتید.. بنظرم وقتی اساتیدی که تحصیلات مرتبط دارن توان و قدرت حضور در فضاهای زنانه برای توانمند کردنشان ندارند چه اشکالی داره کسی که امکان و توانش رو داره بیاد؟
آیا صرف داشتن تحصیلات آوادمیک برابر با داشتن مجوز برای ارائه دوره هاست یا برعکس. چرا فکر میکنید در کشور ما که رشته ها بر اساس رتبه انتخاب میشن و نه استعداد و علاقه حتما برون ده خوبی داره ولب تجربه در کارگاه عملی کاری و زندگی برون ده نداره.
خودم پیش چند روانشناس برای مشاوره رفتم و ایراداتشون به نداشتن مدرک آکادمیک فلان کی و بیسار کس بود ولی در عمل خود نظام روانشناسی پر استاز ادمهایی که سر یکسری اصول هنوز تفاهم ندارن.
بانو نفیسه بعد 4 5 سال خوندن و کلاس و دوره و یونگ شناسی فکر میکنم به اون تشخیص رسیده باشم که بگه اطهارنطرتون در مورد دوره های ایشون فقط یه خشم پنهان زنانه داره در حالیکه توی دوره ها کاملا و اصولی به توانمند ساختن زنان از جایگاه قدرت زنانه پرداخته میشه، آموزشی که اگر در کودکی و نوجوانی میدادن بهمون الان اینقدر بحران در زندگیها نبود.
توصیه میکنم بیاید حضور پیدا کنید و بعد دوباره یه مطلب بنویسید که چی فکر میکردید و چی دیدید و شنیدید.
شهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
سلام
اتفاقا من دو دوره همر زن بودن ايشان ثبت نام كردم
لازم به ذكر است كه سمينار عمومي رايگان بوده و دوره ها هزينه هاي جداگانه اي دارد !
اتفاقا اولين باري بود كه يك كلاس مفيد جهت حفظ خانواده و مهارتي براي تحكيم خانواده برگزار ميشد كه متاسفانه اين مهارت ها در هيچ سال تحصيلي آموزش داده نميشود
اكثر خانم هاي ما بلد نيستند با همسرشون چطور برخورد كنن
بلد نيستن از مهارت هاي خودشون براي حفظ شوهر و خانوادشون استفاده كنن
ما نياز به اموزش داريم
نياز داريم بدونيم خودمون چطور با خطاهامون و ندانستن هامون داريم زندگي خودمونو به تباهي و طلاق ميكشونيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
4
با سلام.خواهشا این افرادی که اظهار نظر میکنند اموزه های خانم ... خلاف اموزه های دینی میباشد و کمک به تحکیم خانواده نمیکند لطفا تشریف بیارن توی کلاسها ببینن که چه چیزهایی گفته میشه واقعا متاسفم از این سطح فرهنگ و افکار که همیشه عقب افتاده هستیم
المیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من خودم دختره 23 ساله هستم و در یکی از همایش های این خانم شرکت کردم. به نظرم تو جامعه ی الان ما به صحبت های ایشون به علم ایشون و امثال ایشون احتیاج داریم . توانمند سازی خانم هاااا و مستقل شدن مهم ترین نیاز بانوان جامعه ی الان ماست.
نظر شما برای من راجع به ایشون خنده داره.
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
6
حرفهای شما اصلا صحت نداره من مدت زمان زیادی پیگیر حرفهای ایشونم و تمام صحبتهاشون در جهت پیشرفت و بهبود روابط همسران هست لطفا ابتدا در این دوره ها شرکت کنید بعد اظهار نظر جات نمایید
صوفیا جواهری
|
Germany
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
4
خانم نفیسه ابراهیم زاده
با سلام و احترام
امیدوارم بعنوان یک زن ایرانی بدون غرض ورزی در سمینار خانم ... شرکت کرده باشید. من در اکثر سمینارها و کلاس های ایشان شرکت کردم و با انجام تعالیم و آموزش های ایشان روند رو به بهبود چندین خانواده بخصوص خانواده خودم را شاهد بودم. لطفا اجازه دهید که زنان ایران در کنار فعالیت های اجتماعی و خانواده گیشان فرصتی را هم به خود اختصاص دهند. با تشکر
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
دوروغه محضه ..متاسفم ..
مطمئنن آگاهی خانم ها به نفع شمانیست ...
این خانم غیر از تعهدات خانوادگی و اصلاح رفتارهای کورکورانه و جهت درست دادن به زندگی چیزی دیگه رو متذکر نشدن .
متاسفم واقعااا براشما ...تا کی جلو پیشرفت میگیرین ...تاکی ؟؟؟
شما پیش هرمشاوره خانوادگی برین ..دقیقا همین نکات که این خانم داخل ویدیو ها میگه رو میگن ..
لابد نظر منم تو سایت نمیزارین ...
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
4
دروغه محضه ..متاسفم ..
مطمئنن آگاهی خانم ها به نفع شمانیست ...
این خانم غیر از تعهدات خانوادگی و اصلاح رفتارهای کورکورانه و جهت درست دادن به زندگی چیزی دیگه رو متذکر نشدن .
متاسفم واقعااا براشما ...تا کی جلو پیشرفت میگیرین ...تاکی ؟؟؟
شما پیش هرمشاوره خانوادگی برین ..دقیقا همین نکات که این خانم داخل ویدیو ها میگه رو میگن ..
لابد نظر منم تو سایت نمیزارین ...
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
بنده در کلاس ها ایشون حضور داشتم و واقعا موثرند
راستین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
شما اگه تو دوره های این خانم... شرکت میکردید اصلا این مقاله رو نمیذاشتید، من تو سه دوره از کلاسهای خانم ...شرکت کردم واقعا عالی بود برای اینکه خودتو بسازی و بتونی زندگی بهتری و موفق تری با همسرت داشته باشی، چطور از زندگیت لذت ببری و الکی غصه نخوری؟ من بعید میدونم نویسنده این مقاله اصلا تو دوره ها شرکت کرده باشه یا حتی فکر میکنم خصومت شخصی داره، اصلا و اصلا اینطور نیست میتونید برید تو اینستاگرام خانم... و خودتون کلیپهاشونو گوش کنین ببین درست میگم یا نه ؟ دوره بیسوادی و کورکورانه قبول کردن گذشته ، همه الان اینترنت دارن و میتونن تحقیق کن
Sevda
|
Germany
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من در این دوره ها شرکت کردم.
پیام اصلی این دوره ی خانم ... تا حدودی ضد فمنیسم است!!!
مقاله ی شما کاملا بی پایه و اساس و بدون مطالعه و تحقیق است.
در این دوره ها خانم ...به چگونگی قوی بودن در خانواده و چگونگی رفتار شایسته با همسر میپردازند. و در بخش دیگری به استقلال عاطفی و شخصیتی و مالی زنان که البته هدف تشکیل خانواده ی بهتر است!!!! این دوره ها ابدا مفهوم فمنیسم را ترویج نمیکنند بلکه به جذابیت رفتاری زن برای همسرش میپردازند که کاملا ضد فمنیسم است!
در خصوص مدرک علمی خانم ...، حق با شماست و در تعاریف اولیه ی روانشناسی گاها ایرادات بزرگی در جزوات ایشان هست ولی ضرر کلی ندارند. در هر صورت برای خود خانم ... هم بهتر است سطح دانش خود را بالاتر برند. ولی در کل به نظر من کلاس ها مفید بوده و در جهت بهبود وضع خانواده ها ی ایران تلاش میکند.
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
با سلام . من در یکی از کلاس های این خانم شرکت کردم. ایشون هرگز تشویق به طلاق نکردن کسی رو ، بالعکس سعی میکنن خانم ها را تشویق کنن که با مشکلات زندگی منطقی برخورد کنن. هر چیز کوچیکی رو برای از بین بردن زندگیشون بزرگ نکنن . حداقل کلاس های ایشون برای خود من باعث شده که دلبستگیم به همسرم بیشتر شه و خیلی چیزای کوچیکی که قبلا فکر میکردم برای قابل تحمل نیست رو باهاش کنار بیام . مشکلات جامعه رو میگن و اینکه سعی کنیم نیازهای همسرمون رو در زندگیمون برطرف کنیم تا مشکلی پیش نیاد .
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
عزیزم من نمیدونم شما در کلاسهای این خانم شرکت کردید یا نه اما بنده با حضور در کلاسهای ایشون بود که زندگیمو نجات دادم و تونستم یکبار دیگه با عشق به همسرم و زندگی و مشکلاتش نگاه کنم
بیاییم بدور از هرگونه تعصب و حاشیه متفاوت نگاه کردن را بیاموزیم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من عضو کانال ایشون هستم و جز راهنمائی و اموزش برای درست زندگی کردن و تحکیم بنیاد خانواده چیز دیگری درباره فمینسیم و یا طلاق نبوده.چرا حالا که یه نفر پیدا شده تا مردمو درست و اصولی راهنمایی کنه سریع بهش انگ میزنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
با‌عرض‌سلام‌خدمت‌ دوستان‌عزیز
من‌کاملا‌با‌مقاله‌شما‌مخالف‌هستم‌ بدلیل‌اینکه‌خانم‌...دارن‌تلاش‌میکنن‌بنیاد‌خانودارو‌تحکیم‌کننند‌ و‌از‌طلاق‌جلوگیری‌میکنند‌. بنده‌در‌سمینارهاشون‌شرکت‌کردم‌و‌باعث‌شده‌رابطم‌با‌همسرم‌بهتر‌شه‌و‌جا‌داره‌از‌استاد‌... تشکر‌کنم
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
مطمئنا شخصي كه اينها رو نوشته كلاسهاي خانم ... رو شركت نكرده . ايشون باعث تغيير در زندگي من و اطرافيانم در جهت مثبت شدند و كسي كه كلاسهاي ايشون رو شركت كند به همسر و خانواده خود پايبند ميشود زيرا ميداند كه خيلي از دعواها در اثر تفاوت بين ويژگي زن و مرد است و ما ياد ميگيريم كه به اين تفاوت ها احترام بگذاريم و ما به عنوان يك زن در خانواده بايد در جهت آرامش خانواده تلاش كنيم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
3
من به شخصه در این همایش و کلاس های آن شرکت کرده ام وباید به عرضتون برسونم که تنها چزی که دربارش صحبت نمیشه و ترویج نمیشه در این کلاس فمنیست هست و به عکس نظر نویسنده مقاله من معتقدم دقیقا با توجه به فرهنگی که در جامعه ما رایج شده و مشکلاتی که از سوی غرب به ما تحمیل شده و نگاه ما را نسبت به خیلی مسایل عوض کرده این خانم در این کلاس ها تلاشه میکنه نگاهی مثبت رو در بانوان ایجاد کنه که انگیزه بیشتری برای حفظ بنیان خانواده داشته باشند. برعکس نظر نویسنده این کلاس ها اصلا رایگان نیست و تنها سمینار اول که جهت معرفی دوره ها هست رایگان است که امری طبیعی در جهت تبلیغات محصوب میشود. ای کاش غرض ورزی را کنار بگذاریم و به هر آنچه مخالف نظرمان است تهمت خیانت و عربزدگی ندهیم. من به شخصه با شرکت در این کلاسها نه تنها بسیاری از مشکلات احساسی خودم رو حل کردم بلکه تونستم رابطه بسیار عاطفی تری رو با همسرم ایجاد کنم. پس کاش به جای بازی با کلام و استفاده از کلماتی چون فمنیست شما نیز در این کلاس ها شرکت کرده بودید تا از محتوای با ارزش آن اگاه میشدید.من کی صحبت نمیکنم چون سایر همایش ها را شرکت نکرده ام اما کسیکه مخاطب خود قرار داده اید در کلاس های خود به ایجاد انگیزه بیشتر برای شادی درونی تاکید دارد و تلاش میکند ما زن ها بتوانیم ابتدا خود را شاد نگه داریم تا پس از آن بتوانیم این شادی را به کانون خانواده خود منتقل کنیم. به امید روزی که غرض ورزی از حوزه رسانه کنار گذاشته شود
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
بنده هم در سمينار اين خانم و هم كلاس ايشان شركت كردم،سمينارها كه رايگان هستند بيشتر جلسه اي براي معارفه كلاس ها ميباشد،خانم ... اتفاقاً خانم ها رو تشويق به زندگي مشترك ميكردند نه طلاق و سقط جنين.تشويق به بهبود روابط خانوادگي همسر و واقعاً مطالبشون مفيد بود نه براي بنده بلكه براي تمامي خانم هاي حاضر در كلاس.
بستاکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من همایش ایشون شرکت کردم و هم تو تلگرام و هم اینستاگرام ایشون را دنبال میکنم ، غیر از آموزش دررابطه با تحکیم زندگی زناشویی چیزی نمیگویند . نظر ایشون اینه که زنان ما قدر خودشونو بدونند از همه نظرکه آقایون قدر شونو بهتر بدونند . این چه ربطی به ترویج طلاق داره !!!
مهشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
واقعا متاسفم که حتی یک زن حاضر هست به دروغ برای زنی که در جهت توانمندی زنان و مادران این سرزمین تلاش میکنه تبلیغات کند.در این که چه سودی برای شما دارد ،خود شما پاسخگو باشید.ولی اگر نگاهی حداقل به مطالب و ویدیو های خانم ... بندازید متوجه خواهید شد چقد در جهت برخورد درست،کدورت زدایی و پیشبرد رابطه سالم چه همسر و چه فرزند راهنمایی میکنند.چیزی که کمتر توجهی در مکتب "غیر فمنیسمِ شما" اشاره میشه،نگاه عقلانی و منطقی به روابط صحیح و متوازن زن و شوهر هست.میبینید که نتیجه روند غیر فمنیسم و عقب گرد ذهنیِ شما،این شد که امروز نرخ طلاق و فروپاشی خانواده ها به کجا رسیده.حداقل جلوی سازندگان رو نگیرید! بلکه شاید اتفاق مثبتی بیفتد...
ب یعقوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
سلام
احتراما به استحضار میرساند اینجانب در کلاسهای سرکار خانم ... شرکت و واقعا استفاده بهینه نموده ام و از آنجاییکه خانم...سعی در جهت قدم بر پایبندی و تحکیم خانواده دارد و هدف ایشان کمک به خانمها و ارائه راهکارهایی جهت حل مشکلات خانواده می باشد لذا موارد فوق جدا از اهداف سرکار خانم ... می باشد و غیر قابل توجیه .
با تشکر
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
باسلام
من دوره های خانوم ...روگذروندم وتوی این دوره هاهیچ آموزه ی غیر دینی واخلاقی ندیدم ونشنیدم ,برعکس خانوم... تمام تلاششون این هستش تاخانواده مستحکم ترباشه وحتی به دخترخانوم های جون توصیه میکنه به جای ارتباطات نامشروع ازدواج کنن,صحبت های این خانوم برای همه خانوم های چه مجرد چه متاهل مفیدهستش ,باآگاعی میشه جلوی خیلی ازانحرافات وبی اخلاقی هاوطلاق هاروگرفت
مهناز باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
3
سلام و عرض ادب خدمت دوستان
احتراما به نوان فردی که در یکی دو دوره این کلاسها شرکت کرده و کارشناس ارشد مطالعات زنان است فکر می کنم خیلی از سوالات مطروحه و دلنگرانی ها فاقد ارزش و وجاهت است و بی شباهت به دلنگرانی های دلواپسان نظام پس از برجام نیست که البته این دلواپسی هم جنبه صوری داشته ودارد.به شخصه فکر میکنم زن در همه جای دنیا زن است .چه زن مسلمان چه غیر مسلمان.چه زن ایرانی ،اروپایی یا افریقایی.طبیعت زن ویژگی هایی دارد که این طبیعت منش خاصی را به او تجمیل می کند.
این دروه های آموزشی بر روی تقویت این ویژگی ها که سالیان سال به خاطر جنگ و انقلاب و مسایل پس از آن تخریب یا واپس زده شده تایید می کند. آن هم در حریم خانواده.البته هر فردی متناسب با فرهنگ و نوع تربیت خود از این کلاسها بهره می برد ولی به شخصه انتقال و اطلاع از آنچه در کلاسها مطرح شده را نه تنها مضر ندانسته که فکر می کنم از ملزومات زندگی زنان اروز خاص زن ایرانی است که سی و اندی از زن بودنش دور نگه اشته شده.من الله توفیق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
بنظرم صحبت های ایشان باعث گرم شدن کانون خانواده‌ها شده راهکارهای ایشان عالیه من ازشون تشکر می کنم
sepideh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
4
سلام
شما سر کلاس این خانم نبودید. من در کلاس هاشون که شیراز برگزار شد شرکت کردم. و واقعا کلاس های مفیدی بود. کلاس های خانم ... رایگان نیست . فقط یه جلسه رایگان داره و برای بقیه کلاس باید خودمون پول بدیم.
ای کاش وقتی می خواستید یه خبر رو پخش کنید، حداقل یکم اطلاعات داشتید و این قدر دروغ نمی گفتید.
من صدای ایشون رو دارم و می تونم براتون بفرستم . یکی از مطالبی که ایشون می گفتن این بود که زن و مرد با هم برابر نیستن همون جور که در دین ما گفته شده.
ایشون سر کلاس هاش اموزش میداد که چه جوری با مردهامون مهربون باشیم و چه جوری به خانواده شوهرمون رفتار کنیم که مشکل و بحثی پیش نیاد. و حتی در کلاس روابط خاص زوجین هم چیزهای بسیار بسیار مفیدی بیان شد. چیزی که باید من زن بدونم از ... شوهرم. چیزی که باید به هر دختری قبل از ازدواج گفته بشه تا شوهرش از اون زن لذت بیشتری ببره. اما همیشه به خاطر حیا و شرم و ... بهمون نگفتید و خیلی ها ضربه همین ندونسته ها رو خوردن.
ای کاش یه جلسه در کلاس ایشون می رفتید تا ببنید چه قدر کلاس هاشون مفید هست و تمام حرفای شما دروغ هست.
از نظر بنده شما که این همه مطلب کذب رو نوشتید، فقط از حسادتون بوده. واقعا برای یه خبرنگار زشته.
ای کاش شما هم به جای این دروغ ها می رفتید یه کار مفید می کردید تا این قدر به ادم های موفق حسادت نکنید.
الانم پیدا هست که نظرات مخالفتون رو پخش نمیکنید. که این کارم بازم خیلی زشت هست.
اگه حق الناس می فهمید باید نظرات مخالفتون رو هم پخش کنید و بعدا از ایشون هم عذرخواهی کنید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
3
کاملا مثبت خداخیرتون بده.من نمیدونم چرایکی پیدامیشه سریع میزنند تو زوقش
شهلا حاجی عبدالکریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من خودم در کلاس ها شرکت کردم نه تنها هیچ نظر فمنیستی در این کلاس ها ندیدم,بلکه آموزش ها همه در جهت دوام روابط و تحکیم بنیان خانواده با تربیت و آموزش و آگاهی بانوان جامعه می باشد,و از استاد محترم سرکار خانم ... کمال تشکر را دارم که با وجود تمام مشکلات و جفاهایی که در جهت فعالیت هایشان می شود دلسوزانه ما زنان را یاری می کنند.به امید روزی که به جای سنگ اندازی در مسیرشون به خاطر تمام زحماتشون از ایشان تشکر و قدر دانی شود.
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من توی یه جلسه کلاس ایشان شرکت کردم.بسیار عالی بود و هیچ منافاتی با فرهنک ایران عزیز و اسلام دوست داشتنیمان نداشت.وخبری از فیمینیسم نبود.توی اینستا گرام هم خبری از فیمینیسم و فرهنگ های بد در پیجشون ندیدم
منا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
3
واقعا واسه همجنس خودم متاسفم ک اینقد کوته بینانه به این سمینارها و راهکارا نگاه کرده.
سرکار خانم ... پیام آور صلح و آرامش توی خونه های ماهستن که بهمون یاد میدن با مرد زندگیمون چطور برخورد داشته باشیم و کانون گرم خانواده رو مستحکم تر کنیم ایشون یاد دادن ب ما که اگه روی زندگی خودمون متمرکز بشیم چیزایی رو واسه شاد بودن پیدا میکنیم برخلاف اموزش های شبکه های ترکی ک همش میخاد واسه شاد بودن وارد زندگی بقیه شد.
ایشون یاد میدن ک زنی موفق هست ک آگاه باشه و زن آگاه فرزندان آگاه تربیت میکنه و اینجور ک بوش میاد فرزندان آگاه بدرد جامعه ی کنونی نمیخوره تا یه روز نفهمه چه کسایی دارن چه غلطی تو مملکت میکنن.
زن آگاه به فرزنداش شهامت تزریق میکنه عین مادر امام خمینی عین مادر شهدای ما
نکنه از شهامت بچه ها ترسیدین؟؟؟!!!
خودمون داریم خودمون و خراب میکنیم . از ماست که برماست .
من
تحصیلات دانشگاهی ک هیچ بدرد نه من و نه بقیه جوونا نخورد میخام ک نباشه. وقتی اطلاعاتمون در حد یه شغل دفتری هم نیست.
آنکس ک نداند و نداند ک نداند
و....
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
4
اموزشهای خانم ...باعث شد من از یک طلاق حتمی نجات پیدا کنم و الان زندگی خوبی دارم
فرنوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
3
0
من در کارگاه زنان شاد خانم ... شرکت کردم نمیتونم قضاوت کنم ایشون بدنبال نشر فمینیستی یا چیزهای دیگر که عنوان کردید هستند،اما بشدت ناراحت شدم که مطالب سطح پایین و بی محتوایی رو صرفا جمع آوری کردند و با تیترهای زیبایی بدون روشن کردن مطلب ارائه دادند.خانم ... شما اگر دنبال ساختن زنان ایرانی بودید اول از هر چیز به رشد خودتون بها میدید،کسی که نظرات منتقدان خودشو پاک میکنه واونو بلاک میکنه فرد ضعیفی هست و اصلا شایسته راهنما بودن نیست.من خیلی محترمانه نقدخودمو عنوان کردم و شما بلافاصله منو بلاک کردید.در ضمن خانمهایی که دنباله رو خانم ... هستید لطفا کتاب بخونید و کتاب بخونید، اونوقت متوجه کلاه گشادی که بر سر شما رفته خواهید شد.خانم ... که مدعی یاد دادن اعتماد بنفس به زنان مملکت من هستید بدانید که هیچ زنی با اعتماد بنفس بالا خودشو پشت لایه ی سنگینی از آرایش پنهان نمیکنه.شما با جذابیت ظاهری خانمهای ساده لوح رو دنبال خود میکشید در جهت منافع شخصی خود.هیچ استاد موفقیتی حرفه ای در ماشین مدل بالا در حالیکه لباس خودشو با رنگ ماشینش ست کرده کلیپ آموزشی پر نمیکنه.رفتارهای شما بسیار غیرحرفه ای هست و راه شما گمراه کردن زنان سرزمینم هست که بامید تغییر و بهتر زیستن به شما پول میدهند.
پاسخ ها
الهه
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
خانمفرنوش معلومه که شما هم جز آدمهایی هستید که موفقیت همنوعتون براتون سخت و سنگینه و من واقعا براتون متاسفم. اصلا شما راست بگی کتاب خونده مطلب جمع کرده داره آموزش میده چند درصد ازما روزی 10 دقیقه مطالعه می کنیم و چند درد از مطالعه مون رو اجرا می کنیم؟؟؟؟ اگر مطالعه کردن ایشون اجرا هم می کنند من 4 دورشون رو شرکت کردم و بسیار عالی بود. شاید شما خیلی میدونید. البته معمولا اونایی که مدعی دانستن هستند معمولا خودشون....
افسانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
سلام
خانم نفیسه عزیز.توصیه من به شما این است قبل از قضاوت اشتباه حتما سری به سمینارهای خانم ... بزنید.
من 30 سال به روش مادر و خواهر و شما دوستان زندگی کردم و اعتراف میکنم در روابطم همیشه شکست خوردم.و با روشهای درست خانم...سعی بر زندگی درست و منطقی دارم.و به هیچ عنوان موافق نظریات شما نیستم
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
1
من از کلاسهای ایشون استفاده کردم و بسیار راضی هستم.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
کاش قب از زدن مطلبی اول از صحت مطلبتون خبردار می شدین. همه ی اخبارتون مثل این خبر کذب است. من دوره رو بودم و هدف ایشون فقط کم کردن آمار طلاقه .
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من با نظرات روزنامه جوان موافق نیستم و مشاوره ی خاانم ...صد در صد در جهت تحکیم خانواده است
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
واقعا چرا بدون شناخت قضاوت میکنید
من یکی از کسانی هستم ک توی همایشهای ایشون شرکت کردم و واقعا دیدم ک فقط هدف این خاتم تحکیم خانواده و ترمیم روابط زن و شوهرهاست. واقعا چرا ما نمیتونیم پیشرفت دیگران رو ببینیم و بی شتاخت و بی دلیل دیگران رو متهم میکنیم!!!
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
کاش قب از زدن مطلبی اول از صحت مطلبتون خبردار می شدین. همه ی اخبارتون مثل این خبر کذب است. من دوره رو بودم و هدف ایشون فقط کم کردن آمار طلاقه .
elahe
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
این خانم چیزی بر خلاف دین یا قوانین جامعه و یا بر اساس فرهنگ بیگانه نگفتند
راهکار هایی برای زندگی بهتر بر اساس نظر های عقلانی پیشنهاد میکنند
خوبه اول بشناسیم خودمون بشنویم حرف کسی که راجبش مطلبی مینویسیم و بعد با دیده و شنیده های خودمون قضاوت کنیم تا بخوایم سریعا پایِ شرع و قانون رو بیاریم و عقل خودمون رو زیر پا بگذاریم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
کاش قب از زدن مطلبی اول از صحت مطلبتون خبردار می شدین. همه ی اخبارتون مثل این خبر کذب است. من دوره رو بودم و هدف ایشون فقط کم کردن آمار طلاقه .
سمانه براتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
... بهترین استاد در زمینه تحکیم بنیاد خانواده و باعث گرم شدن روابط بین زوجین تا حد زیادی شده.ممنونم ازشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
متاسفم براتون با اين تحليل هاي متحجرانه. من كلاسهاي ايشون رو نرفتم ولي مطالبشون رو تو تلگرام دنبال ميكنم و صحبتهاشون تك بعدي نيست و اتفاقا به سلامت خانواده و محيط شاد و احترام بين روابط زناشويي تاكيد دارن.
سولماز
|
United States
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
سلام
منم از کلاسهای ایشون استفاده کردم. ولی آثاری از فمنیستی توش نبود‌ به خانما یاد دادن که قدی باشند و رابطه شون رو مدیریت کنند. برای کسانی هم که مطلقه بودن و تو دوره شرکت کرده بودند راههایی برای پذیرش شرایط بوجود آمده شون گفتند. جالب اینه که در بین حرفاشون خیلی از توکل کردن به خدا حرف زدن. حقش نیست که اینطوری بخوایم بدنامشون کنیم. خود خانم ... شوهر و بچه و زندگی مشترک داره.
پارمیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
با سلام.صحبت های خانم ... معزل ایجاد نمیکنه.باعث میشه مشکلات برداشته بشه.حالا اگر در غرب باشه این نمونه کارها.باید بگیم بد هست.من که از صحبت هاش خوشم میاد و استفاده میکنم.
پرستو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من درکلیه کلاسهای ایشون شرکت کردم. وتمام دوره های ایشون دررابطه باتحکیم خانواده است این چرت وپرتاچیه میگیدهرکس که مبخادزنان روبه رشدعقلی برسونه سریع برچسب فمنیسم بهش میچسبونید
ملکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
2
صحبت های خانم...باعث شد من فکر طلاقو از سرم بیرون کنم.ایشون واقعا همه خانم ها ردو دعوت به آگاهی و سلامت خانواده میکنند.تحکیم بنیاد خانواده مبحث اصلی این خانم هست.واقعا این بی انصافی هست که یه نفر پیدا شده داره به سلامت جامعه کمک میکنه و در حقشون اینطور بی انصافی کنن
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من کلاسای خانم ... روشرکت کردم و واقعا فوق العاده ان ومطالبی عنوان میشه که در حال حاضرنیازجامعه اس.
اسما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
سلام
من فکر میکنم وقتی یک سایت روزنامه میخواد چیزی رو منتشر کنه خیلی بیشتر از این چیزها باید تحقیق کنه و صحبت کنه و پرس و جو کنه و صحت مطلبش رو مشخص کنه...
متاسفانه تمام صحبت های شما دروغ هست و اصلا درست نیست،شما حتی اگه یه دونه از همین سمینار های رایگان و رفته بودین میدیدین که خانوم ... تماما مشخصه های نظریه فمینیسم رو میگن و هر کدوم از مشخصه ها رو که میگن،بعدش میگن ببینین پس ما نیستیم فمینیسم...من خودم تمام کلاساشونو رفتم و کاملا ایشون سعی دارن که آمار طلاق رو پایین بیارن و اینکه بسیاری از مشکلات نه تنها من رو بلکه خیلی های دیگه رو هم برطرف کردن.و اینکه شما حتی میتونید به اینستاگرام ایشون هم برید و بخوانید کامنتهای سپاسگذاری مردم رو و متوجه بشید که کاملا این اخبارتون اشتباه است..
ممنونم.
بهرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
2
با مطالعه مطالب و نکته گیری هایی که شما کردید چند سوال ذهن مخاطب را به خود مشغول میکند :
۱. آیا شما با شرکت در این دوره ها و فهم کامل مطالب و بررسی اثرگذاری آن در زندگی و روابط خود چنین نتیجه گیری قاطع و کلی را انجام دادید و کل این دوره ها را از نظر دینی و منطقی زیر سوال بردید؟؟ یا هدف از ارائه معترضانه آن چیز دیگری بوده است.
۲. من به عنوان یک خانم و بررسی تمامی بایدها و نبایدهایی که در جامعه خود دارم و بررسی ان با جوامع دیگر تنها تفاوتی که میبینم بهاء ندادن به خودم و زندگیم هست که تمامی اینها ناشی از شناخت نادرست من از زندگی و طرف مقابل و آشنا نبودن با نیازهای زنانه و مردانه هست که جامعه ما را به تباهی و طلاق کشانده است که روز به روز هم در حال گسترش هست ..
علی ایحال اگر شخصی پیدا شود که حتی تحصیلات دانشگاهی هم نداشته باشد ولی تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد چه اشکالی دارد که به زنان و دختران این سرزمین آموزش هایی را جهت هر چه بهتر شدن زندگیشان بدهد..مگر نه اینکه ما به دنبال تداوم زندگی و سوق به سمت آرمان های اسلامی  هستیم و همان گونه که در اسلام گفته شده که زن و مرد از هر روشی جهت تامین نیازهای یکدیگر باید استفاده کنند و نگذارند که نیازمند دیگری شوند.!!!
نسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
2
مطمئن بودم که نظر بنده را انتشار نمی دهید و حذف میکنید..
چون ما همگی انتقادپذیر نیستیم فقط از دیگران انتقاد میکنیم..
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
با سلام:
من در کلاسهای خانم... شرکت کردم، اول اینکه کلاسهاشون رایگان نیستند ، مثل همه سمینارها جلسه اول رایگان هست ، اگه کسی خوشش امد برای شرکت در ادامه کلاسها باید شهریه پرداخت میکرد.
در ضمن ایشون موافق فمنیسم نیستند و این دیدو به من دادن که زندگی میدون جنگ نیست و واقعا تاثیر مثبتی توی زندگی من داشتند بطوری که همسرم به من میگفت خیلی تغییر کردی و واقعا با هم خوب شدیم.
امیدوارم همیشه موفق باشن
سارینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
3
0
این خانوم هیچ تحصیلاتی نداره
میاد توی یه ماشین گرون میشینه فیلم میزاره
من همایش و کلاسش رو رفتم هیچ محتوی نداره همش میگه محسن من اینجوریه محسن من اونجوریه
کل زندگیا رو میخواد با یه نسخه بپیچه و فقط هدفشون پول دراوردنه و عملا دارن کلاهبرداری میکنن
فیونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
3
0
فقط کلاهبردارن
هیچ تخصصی نداره این خانوم
فقط داره یه سری کارهایی رو الهام گرفته از فرهنگ غرب اموزش میده
هیچ کس رسیدگی نمیکنه
افتضاح سر و وضعش و رفتارای زنندش
mina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من در كلاسهاي ايشون حضور داشتم و خيلي راضي هستم
Shadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
3
0
تو رو خدا پیگیری کنین
جمع کنین اینا رو
پولای نجومی میگیرن برای هیچ
Zari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
3
0
چرا فقط نظرات مثبت رو زدین
من پیامهای زیر پستهای این خانومو خوندم همه فحش میدن و ناراحتن
یه مدرک معتبر دانشگاهی ارائه کنین از ایشون؟
خودش چندبار ازدواج کرده؟
اصلا ایشون صلاحیت داره توی کشور اسلامی علنا این حرفا رو بزنه؟
افرادی که میتونن کجان که بیان جلو بی ابرو شدن دخترامونو بگیرن
کم اینترنت داره یادشون میده
سر این کلاسام برن
چی به سر مملکتمون اومده
ضحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
2
0
سلام
من سر کلاساشون بودم
با یه همایش جذاب روی خانومها تاثیر میزارن
کلاسها هیچ محتوای علمی و مذهبی نداره
و صرفا یک تجارت هست
به سوالها اصلا نمیتونن پاسخ بدن
سر و شکل مناسبی به عنوان یک الگو ندارن توی اینستاشون هم میتونید ملاحظه کنید
من گول خوردم و اصلا راضی نیستم
و متاسفم برای مسئولینی که اگر یکبار فقط یکبار توی کلاسهای این خانوم حاضر میشدن و برای زنان این جامعه ارزش قائل میشدن،هرگز اجازه نمیدادن این کلاسها برگزار بشه
کاش یکی رسیدگی کنه کاش
سوسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
3
0
سلام
من از شما واقعا ممنونم
کی داره به این خانوم کمک میکنه؟
هدفش چیه؟
اینا علاوه بر پول دراوردن دنبال یه سری اهداف هستن این ادما دارن زندگیا رو نابود میکنن توقعات رو بالا میبرن
این خانوم میگه من سوار ماشین کروک میشم من فلانم شما هم میتونید
منی که شوهرم ماهی ۱۵۰۰حقوق میگیره من چی پس؟
منی که کار اشتباه کردم پول دادم به این کلاسا یه حرفه به درد بخور ازش برام بیرون نیومده چی
اگه دختر من سر این کلاسا بره این همه حرفای بی پرده رو بشنوه من چه خاکی تو سرم بریزم
شیرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
3
0
مگه مدرکی که از یه کشور دیگست رو میشه برای ایران استفاده کرد
وای که چقدر این زن نچسبه
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
2
متاسفم برات خانومی که بدون تحقیق و مغرضانه مقاله نوشتی
این خانوم اگر فمنیسم بود همسر و فرزند نداشت و انقدر به اونها عشق نمیورزید .
فکر کنم همین برات کافی باشه
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
2
1
عجب بی در و پیکر شده مملکت
انگلستان و ایتالیا رو چه به ایران فرهنگشون با ما یکیه؟
تازه عمرا همین مدرک رو هم داشته باشه
این زنه فقط میخواد خودنمایی کنه
حرف هم میزنی سریع بلاک میکنن که فقط همه موافق باشن باهاش
Soofiya
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
2
1
سلام
بتونی یه کاری کنی این زنه کارش جمع بشه
یه قدم بزرگ برای جامعه برداشتی
س كرمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
من هم در سمينار و هم در دورهاي اين خانم شركت كردم،سمينار ايشون رايگان و براي معرفي دوره هاشون هست ولي دوره هاشون هزينه داره.
مطالبي كه در كلاسهاشون عنوان ميكنند در جهت استحكام روابط بين زن و شوهر و اعضاي خانوادست،لطفا بدون تحقيق و بدون دلايل درست قضاوت نكنيد.
ژیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
2
2
بعضیا انگار فامیلاشن
منم کلاسا رو بودم جز یه مشت ... چیزی یاد نمیده
گیتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
3
1
من توی همین دوره ای که الان داره توی اسوه برگزار میشه هستم
این خانوم ترویج بی حجابی و بی عفتی میکنه
یه دختری رو که شاید توی فیلم های ... بشه مثلش رو دید سر کلاس بلند کرده میگه این خانوم جذابه
خاک بر سر اونی که به تو مجوز داده
خودت این شکلی شاگردات این وضعی
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
من کاملا با نظرتون مخالفم چون اتفاقا ایشون این خانم رو بلند کرد و گفت اصلا در نظر ما شبیه یک دختر جذاب نیست و بیشتر شبیه پسرهاست. و حتی بهشون در مقابل جمع گفتن اگر تغییر نکی هرگز موفق نمی شی.
خداییش چقدر شما ها بی انصافید
نمی دونم نظرم درج میشه یا نه ولی امیدوارم بزنید چون من خودم در دوره ها بودم و این خانم صرفا به خانوم ها توصیه می کنه قدر و ارش خودتون رو بدونید و خودتون و احساستون رو در اختیار هر فردی نزارید...
ساریناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
2
0
من دوره های این خانم و به طور کامل شرکت کردم ایشون میتونستنند بایک جلسه ی مفید تموم صحبت هاشونو انتقال بدن اما هدفشون فقط گرفتن پول نجومی از مردم ساده لوح ماست و هیچ هدفی جز این ندارند من کاملا با گفته های خانم ابراهیم زاده موافقم خواهش میکنم جلوی ادامه ی کارشونو بگیرین
پاسخ ها
مرضیه
| Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
خیلی جالبه پول نجومی کجا بود بابا . مبلغی که می گیرن اندازه ی یه پول مانتو هم نیست زورت که نکردن نمی یومدید خوب.
واااای چقدر این بنده خدا حسود دورشه
مههناززز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
2
0
به نام او
به نام انکه آفریدگار زوجیت هست که تکامل انسان وعاقبت به خیری وآرامش انسانیت در آن نهفته هست
 متاسفانه باید به عرض برسانم  وقتی فایل صوتی کلاسهای این خانوم پ ن را گوش دادم به چنان نفرتی نسبت به زن بودن پیدا کردم که از تمام زنها بدم امد  اگر خواستین میتوانم براتون ارسال کنم.
در این کلاس زن را یک کالا فرض کرد که در فلان زمان صداتو این چوری کن  نازک کن کلفت کن
یا رابطه آزاد دختران و پسران نامحرم را عادی قلمداد میکنن  وحق مسلم دختران  میداند وبه نوعی به زنان محجبه و مومن بی احترامی میشود
در این کلاس به عین تبلیغ میکن اگر دختر خانوم آقا پسری آمد سمتت کارت ویزیتشو بهت داد خاست مختو بزن چچوری ازش بگیر جذبت بشه ینی گستاخی وجسارت تا چه حد!!!!
این همه آگاهانه در چشم نهادهای اجتماعی ما تبلیغ بی عفتی وبی حیایی  در جامعه بحرانی  ومسلمان وشیعه ما بششود!!!
 اگر دختری در سن 14 15 یا اصلا هرسنی این جلسات را بگزراند ویا فایلهای آن را بشنود چه بحران بی هویتی  وهنجارشکنانه ای در او بوجود میاید!!!بلکه برای کارهای خودشان هم دلیل میاورند که فلان خانوم (که دانشگاه نرفته مکتب ندید ) الگوی زن ایرانی را برای ما نشان داده ودختر باید با این محتوای بی عفت بی حیا با نامحرم و.... ارتباط برقرار کند!!!
چه بر سر نهادهای ما آمد که این چنین تبلیغ غرب گرایی و دوری از حیا و عفت می شود
اگر خیانت به نهاد خانواد نیست پس چیسسسست!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
3
0
این ادم به اندازه یه عروس ارایش میکنه
با ظاهر بسیار زننده که اصلا الگو جامعه و زنان نمیتونه باشه
داره به ما چیز یاد میده
اخه مگه میشه هر کی از راه میرسه چون پول داره تبلیغات کنه اینجور با مردم بازی کنه و کلاه سرشون بزاره
هر کس ازشون انتقاد میکنه بلافاصله حذف میکنن که مشتریاشون نپرن
شما خانوم نفیسه که نویسنده این مقاله هستی برو یه سر پیج اینستا این خانوم ببین یه مطلب علمی میگه؟
من همایششو رفتم و ناراحتم از اینکه زنان ما اینقدر ساده و بی فکر شدن که امثال ایشون میتونه ازشون سو استفاده کنه و پول در بیاره
البته توی این کلاس یه ادم با شخصیت و کسی که سرش به تنش بی ارزه نمیبینیم
همه کسانی هستند که مشکل دارن با خودشون و شخصیتشون و خوده واقعیشون رو پشت انبوهی از رنگ و لعاب و لباسهای زننده پنهان کردن
کاش نباشن امثال این خانوم
Elahe
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
2
به گمان کسانی که نظر منفی دارن نسبت به جلسات ایشون یا شرکت نکردن و فقط دارن بر اساس شنیده ها نظر میدن، یا نمیخوان واقعیتها رو ببینن یا خدای ناکرده به ایشون حسادت میکنن. ما شرکت کردیم و تمام صحبتها برای حفظ و دوام خانواده ها و در جهت اصلاح جامعه است. در زندگی شخصی من که مفید بوده و دعاگوشون هستم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
2
چرا نظر شخصی خودتون رو به مردم القا میکنید؟ چرا تهمت بی جا میزنید؟ شما اصلا تو سمینارها و کلاسهاشون شرکت کردید؟
ایشون واقعا دارند به زنان اعتماد به نفس رو یاد آوری میکنند که خانومها خودشون رو باور کنند که همسر بهتر و مادرمهربونتری باشند.تو کلاسهای ایشون آموزش میگیریم که چطور برای همسرمون
زنانگی کنیم تا بیشتر شوهرمونو جذب خودمون کنیم.این کجاش
فمنیسم هست؟؟؟
پس حسادت بیجا نکنید .اول تحقیق کنید .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
2
0
چه زنان و دخترانی که با اموزههای این خانوم از شخصیت انسانی خودشون فاصله میگیرن
و برای جذب مردا باید دست به هر کاری بزنن
.. کسی که حتی چهره واقعی خودش رو هم نمیتونه بپذیره
کسی که به دخترهای جوان ما لوندی و عشوه گری و سطح توقع بالا رو یاد میده
این پایین اوردن سطح طلاقه واقعا؟
کاش کسی که دستش میرسه این کار رو جمع کنه
ممنون از شما
سایه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
2
استاد ... درس اولی که توی تمام سمیناراشون میدن این هست که واژه فمنيسم رو به کل از ذهنتان پاک کنید چون همچین چیزی وجود ندارد و هدف اصلیشون بقای خانواده هاست و اینکه کمکی بکنند برای ترویج فرهنگ ازدواج و حفظ و دوام خانواده ها.
من با این نظر شما به طور حتم مخالفم و درخواست دارم که حتما با پیگیری مطالبی که در کلاس های ایشان تدریس شده قضاوت کنید
mahsa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
2
0
من در کلاس های این خانم شرکت کردم و به نظرم پول و وقتم رو هدر دادم
مطالب کاملا غیر علمی و فقط جملاتی بود که تو نتم میشه پیدا کرد فقط با بیان خوب گفته شد وگرنه هیچ مفید نبود
کسانیم که میگن خوب بود و مفید واقعا ساده ... هستن
فرزین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
1
درود من با کارهای خانم ... وکتابهاونقطه نظرات ایشان آشناهستم ،کارشان برای جامعه الزامی هست یعنی هرکس به جامعه ما آگاهی دهدبایدبه توپ انتقادهای مقرضانه بسته شودوزنان ایرانی نباید به حقوق خودآگاه باشند یاشیوه های بهترزندگی را بیاموزند. همسرم کتابهای ایشان راتهیه نمودکه بنده هم مطالعه نمودم خوب بود.بدرود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
1
0
من شرکت کردم افتضاح بود
هیچ اطلاعاتی نداره
هیچی حالیش نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
1
0
سلام
من کلاسا رو رفتم یه سری مطالب حفظ کرده داره میگه

کلا کلاسها اصلا به درد بخور نیستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
1
من دوره های خانم ... را دانلود کردم و دیدم این موارد اصلا نبوده و کاملا صحبتای ایشان مثبت و باعث استحکام بخش شدن زندگی ها می شود و حتی در روابط اجتماعی هر فردی که این دوره ها را ببیند یا گوش کند یا بخواند، خواهد داشت چرا بعضی از آدم ها انقدر منفی و زشت و تنگ نظرانه انتقاد و صحبت میکنند. کاش یکم دیدمان را مثبت کنیم
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
1
مطالب و نظریات ایشون بسیار صحیح و راهگشا هست
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
1
من در دوتا از دوره هاى ايشان شركت كردم. قصدم اين بود كه تمام دوره ها شركت كنم. اتفاقاً درست برعكس مطالب مندرج در سايت روزنامه جوان، به نظر من، سركار خانم ... بيش از اندازه به نقش خانمها در تحكيم بنيان خانواده اصرار داشتند و اينكه خانمها توانمند بشوند كه به هر ترتيبى از زندگى زناشويى خود و خانواده محافظت كنند. همين باعث شد من بقيهء دوره ها را شركت نكنم. چون تمام مسئوليت حفظ و تحكيم زندگى زناشويى و خانواده را به دوش زنان ميگذارند. ايشان به شدت به دختران ميگويند تا قبل از ازدواج ارتباط جنسى صحيح نيست و با استناد به احاديث اين مورد را توضيح ميدهند. شايد شايد شايد اگر ازدواج موقت را براى دوشيزگان و چند همسرى را به دختران و زنان اين مرز و بوم آموزش ميدادند و ترويج ميكردند لوح تقدير و مجوزهاى مختلف و ... نصيبشان ميشد!!!!
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
پس چرا نظرات رو نمیزارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
2
0
کلاساش مطالبش رفتاراش به درد نخورره
اه
هیچ کس راضی نبود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
1
1
لطفن مطالب کذب انتشار ندین در جامعه
ایشون بانی خیر بودن جهت بالا بردن اطلاعات روانشناسی مردم
بسیار مطالب مفیدی ایراد میکنن
بنده کامل پیگیر مطالبشون هستم
خدا توفیق بده ب این بانوی محترم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
2
0
سلام
سعادت ما در گرو ایمان وتوکل برخدا وپیروی ازچهارده معصوم صلوات الله علیهم اجمعین است
در صورت پیروی ازفرهنگ فاسدغرب ،فساد و تزلزل خانواده در کشورمان روزبه روزبیشترمیشود.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
1
1
متاسفم برای چنین مقاله نویسی که درکی از زن بودن ومعنی زن بودن نداره و چنین کوته فکرانه نوشته شده.شما سمینار ایشون وشرکت کنید چیزی جز محکم شدن شخصیت زنان وپایه واصول زندگی مشترک چیزی دیگری بیان نمیشه.پس قضاوت بیجا ممنوع
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
2
خانم ابراهيم زاده گفته هاي شما بسياررررر تند و مغرضانه است
من درشيراز دركليه دوره هاي ايشون شركت كردم
واقعا خانم هارو از اشتباهاتي كه داشتند در زندگي زناشويي با اصرار زياد انجام ميدادند بيرون اوردند
درتمامي دوره ها اساس ،احترام و اعتماد متقابل بود نه زن قويتر جلوه داده شد نه نه مرد
من بعنوان يك زن ايراني بسياررررر از خانم ...تشكر ميكنم بخاطر تحليل صحيح و روشن فكرانه شان در حضور زن در جامعه و در خانواده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
1
0
خانوم ابراهیم زاده دمت گرم یه کاری کرد بی از ترسش همه کلیپهاشو داره با حجاب میگیره
دس مریزاد
افرین به تو
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
1
0
بابا من سر کلاسشم
میگه من مانتو میخوام به محسن میگم یه مانتو هست انگار ماله منه برا من دوختنش بخرم بپوشم برات محسن میگه مانتو چند؟
اگه قیمت مانتو ۲۰۰تومن باشه من میگم ۳۲۰ تومن ولی خیلی خوشگله
این وسط اینقدرم میزنم به جیب
من میخوام بدونم ادم از شوهرش با بکّنه؟
این راه زندگیه اصلا؟
این جوری باید باشن زن و شوهر با هم
چرت میگه فقط
پاسخ ها
sahar
| Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
سلام من واقعا براتون متاسفم من تو کلاس این خانم بودم و دقیقا برگشتن گفتند که اگر لباسی دیدی 320 هست و از همسرم پولشو میگیرم و وقتی تخفیف گرفتم مابقی رو کیف و کفش ست می گیرم که شوهرم از دیدن یک تیپ کامل لذت ببره.
برام عجیبه که چطور شما انقدر بد برداشت می کنید و انقدر راحت آدم ها یی که برای رشد زنان دارند تلاش می کنند را زیر سوال می برید!!!
ضمنا سرکار خانم گزارشگر توصیه می کنم حتما در دوره ها شرکت کنید که متوجه بشین چقدر در اعلام گزارش اشتباه کردید.
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
1
0
سلام
من معتقدم خوبه که ادمها پیشرفت کنند و راه پیشرفت و موفقتیشون را به دیگران هم یاد بدهند اما نه با دورغ و تزویر که شامل این خانم میشه:
1- این خانم دراثر بی توجهی به همسرش ، باعث طلاق شد ، یعنی همسرش درخواست طلاق داد.
2- این خانم الان ادعا میکنه که 11 سال است در زمینه روانشناسی تحقیق میکنه و مدرس و .. است، در صورتی که در سال 86 جدا شدند و 11 سال پیش ایشان با شوهر اولشان زندگی میکردند و خانه دار بودند و 2-3 سال بعد از طلاق تازه شروع به درس خواند کردند..
3- ایشان هنوز 1-2 ترم مانده تا کارشناسی روانشناسی خود را بگیرند ولی همه جا میگویند که من کارشناسی ارشد هستم..
4- ایشان وقتی کم می آورند ، به فالووهایشان توهین میکنند و بعد بلاک، یعنی اگر کسی مخالف حرف ایشان چیزی بگوید.. بلاک میشوند
5- هر جایی که بحثی پیش بیاید و ایشان نتواند پیروز باشد، گریه اولین صلاحش است
6- ایشان ادعا میکند که مدارکی از کشورهای خارج دارد، با کمی جستجو و کمی پول هر کسی، هر کسی میتواند این مدارک را بگیرد.
7- ایشان فقط و فقط در پی ظاهرسازی و نشان دادن پولشان هستند و فقط و فقط میخواهند زندگی لوکس خود را به نمایش بگذارد، نمونه اش سوار ماشین آخرین مدل شدن و با کلی آرایش و رنگ های زننده تبلیغ کردن است.
8- خوبه که ادم اول خود ادم باشه و بعد بخواد دیگران را آدم کند
9- بوسطه حضور همیچین ادمهای بیسوادی بخاطر پولشان، یک سری ادمهای باسواد کنار هستند.. کاش بشود تعدیل ایجاد کرد.
10- کدام روانشناس از سمنو هم زدن خود فیلم میگیرد؟ کدام روانشناس از رفتن تفریحات خود فیلم میگیرد؟ کدام روانشناس مدام قربان صدقه شوهرش میرود در فضای مجازی؟ کدام روانشناس با اینهمه آرایش و رنگ حرفهای خوب میزند/...
والسلام
ساحل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
به نظر من زندگی خصوصی ایشون به خودش ربط داره و در نهایت عذرخواهی حس من و بقیه مخاطبین این هست که صحبت های خانم سهیلا نشان دهنده ی غرض ورزی خانوادگی ست و جالب است که بعد از پیام ایشون هیچ پیام دیگری درج نشده.
در هر حال این خانم براساس اصول اخلاقی آموزش هایی رو می دند که من به عنوان یک زن مطلقه یاد می گیرم زن ارج و ارزش دارد و نباید برای رضایت لحظه ایی ارج خود را زیر پا بگذارد.
در هر حال من هر چه یاد گرفتم به خیر و اصول صحیح بود ضمن اینکه اگر زنی مدعی ست که زنان دیگر باید با همسرشون خوب برخورد کنند طبیعی خودشون هم به عینه اینطور باشند.سپاس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار