کد خبر: 807924
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
در فرهنگسراي انقلاب اسلامي معرفي مي‌شود
آيين معرفي كتاب «از نيمه خرداد» (طرحي از انديشه و رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي) در فرهنگسراي انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود.
در آيين معرفي كتاب «از نيمه خرداد»، محمدجواد لاريجاني، معاون بين‌الملل قوه قضائيه و رئيس ستاد حقوق بشر كشور به سخنراني مي‌پردازد. عليرضا مختارپور قهرودي، معاون نشر مؤسسه‌ پژوهشي- فرهنگي انقلاب اسلامي و دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور به طرح مباحثي درباره اين اثر مي‌نشيند.

در حاشيه اين مراسم، نمايشگاهي از تابلوي تقريظ‌هاي رهبر انقلاب به نمايش درمي‌آيد. رهبر انقلاب پس از خواندن برخي كتاب‌ها بر حاشيه آنها يادداشت‌هايي نوشته‌اند كه بعدها به تقريظ معروف شد. «جشن حنابندان»، «نورالدين پسر ايران» و «خاك‌هاي نرم كوشك» از اين جمله‌اند. از برنامه‌هاي جنبي اين آيين، عرضه كتاب «از نيمه خرداد» در كنار تعداد ديگري از آثار مؤسسه پژوهشي- فرهنگي انقلاب اسلامي (دفتر حفظ و نشر آثار آيت‌الله خامنه‌اي) در محوطه فرهنگسراست.
«از نيمه خرداد» طرحي است از انديشه و رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي كه در آن از بيانات و خاطرات رهبر انقلاب در اين زمينه استفاده شده و نويسنده تلاش كرده است تا با گذر از تصوير رهبري به عنوان يك سخنران زبردست، به‌طور فشرده، نمايي روشن و صريح از خطوط كلي زندگي، شخصيت، انديشه و رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ارائه كند.

اين كتاب كه به كوشش مصطفي غفاري فراهم شده را مي‌توان نخستين نمونه در مطالعات رهبري‌پژوهي مبتني بر تجربه انقلاب اسلامي دانست كه نه‌تنها به انديشه بلكه به الگوي كنش و سازوكارهاي رهبري آيت‌الله خامنه‌اي نيز مي‌پردازد.
آيين معرفي اين اثر، سه‌شنبه نهم شهريور از ساعت ۱۰ در سالن فجر فرهنگسراي انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود. فرهنگسراي انقلاب اسلامي در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع پل كميل، ابتداي كميل شرقي واقع شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار