کد خبر: 794413
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
مأموران پليس در خانه مرد جواني كه در جنوب تهران با شليك گلوله به طرز مرموزي كشته شده بود، شش اسلحه كشف كردند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 22 شامگاه يك‌‌شنبه ششم تيرماه، قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 151 يافت‌آباد از مرگ مشكوك مرد جواني در خانه‌اش با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي وقتي پاي در قتلگاه مرد جوان كه آپارتمان مسكوني در حوالي شهرك صاحب‌الزمان بود، گذاشتند با جسد خونين مرد 36 ساله‌اي به نام رحيم كنار تختخوابش روبه‌رو شدند كه بر اثر شليك گلوله‌اي به شقيقه‌اش به كام مرگ رفته بود.
 
بررسي‌هاي اوليه حكايت از آن داشت كه مرد فوت شده در نبود زنش در خانه‌اش با شليك گلوله به زندگي‌اش پايان داده است. در حالي كه تحقيقات ميداني درباره اين حادثه در جريان بود، مأموران از كشف اسلحه شاه‌كشي در خانه همسايه مرد فوت شده با خبر شدند كه بررسي‌ها نشان داد مرد فوت شده با شليك گلوله از اين اسلحه كشته شده است. زن همسايه‌ مدعي شد كه لحظاتي قبل از ورود مأموران پليس، همسر رحيم به خانه آنها آمده و اين اسلحه را بدون اينكه او متوجه شود، آنجا مخفي كرده است. زن مرد فوت شده كه موضوع را به پليس خبر داده بود، در ادعايي گفت: پنج سال قبل در حالي كه شش فرزند داشتم، از شوهرم جدا شدم. مدتي بعد با رحيم كه آن زمان به خاطر اعتيادش از خانه ترد شده بود، آشنا شدم. او ابتدا مرا صيغه كرد و وقتي او را ترك دادم با هم ازدواج كرديم و در حال حاضر هم يك فرزند از او دارم. وي ادامه داد: رحيم پس از ازدواج با من در يك تراشكاري مشغول به كار شد تا اينكه دوباره آلوده به مواد شد و شروع به مصرف شيشه كرد. از آن زمان به بعد او ديگر به محل كارش نمي‌رفت و من هم خبر نداشتم به چه كاري مشغول است. امروز نعمت در خانه بود كه من ساعت 19 و 15 دقيقه عصر براي افطار در مسجد محل از خانه خارج شدم. پس از اينكه افطار كردم به خانه‌ام آمدم، اما هر چقدر در زدم، نعمت در را باز نكرد. ابتدا فكر كردم براي كاري بيرون رفته است، اما هر چقدر منتظرش ماندم از او خبري نشد تا اينكه از همسايه پيچ‌گوشتي گرفتم و با آن در خانه‌ام را باز كردم. وقتي وارد اتاق خواب شدم با جسد خونين شوهرم كنار تختش روبه‌رو شدم كه اسلحه شاه‌كش هم كنارش افتاده بود.

بلافاصله موضوع را به خانواده‌اش خبر دادم و بعد از آن به پليس زنگ زدم. خيلي زود برادر نعمت و تعدادي از بستگانش به خانه من آمدند. برادر نعمت با ديدن جسد به طرف من حمله كرد و مدعي بود من او را كشته‌ام. من اسلحه شاه‌كش را به او نشان دادم و گفتم كه نعمت با آن اسلحه خودكشي كرده است، اما او باور نكرد و دوباره به طرف من حمله كرد كه از ترس به خانه همسايه پناه بردم و اسلحه را همانجا از ترس مخفي كردم تا اينكه مأموران پليس سر رسيدند.
پس از ادعاي زن مرد فوت شده مأموران به بازرسي محل حادثه پرداختند و علاوه بر اسلحه شاه‌كش پنج قبضه اسلحه ديگر هم كه در كمد مخفي شده بود، كشف كردند. بررسي‌هاي محل حادثه و كشف شش اسلحه از مرد فوت شده حكايت از آن داشت وي در كار خريد و فروش اسلحه بوده است. در پايان، جسد براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن قتل يا خودزني به دستور قاضي مرادي به پزشكي قانوني منتقل شد. همچنين همسر نعمت به اتهام اختفاي ادله جرم و تحقيقات بيشتر براي اثبات ادعايش در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. تحقيقات درباره اين حادثه از سوي مأموران ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار