کد خبر: 794120
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
فروش بيشتر با ندادن جوايز تبليغاتي!
آقاي «ف» طي مراجعه به روزنامه «جوان» و ارائه مدارك خود مدعي است برنده خودروي پژو در جشنواره مجتمع تجاري كوروش شده ولي طي توافقي كه با بانك‌شهر كرده‌اند اين خودرو را به وي تحويل نداده‌اند.
به گزارش «جوان» در حالي اين مجتمع پرحاشيه تجاري بار ديگر در عيد فطر نيز قرار است كاري مشابه انجام بدهد كه جايزه دوره قبل خود را به برنده قبلي نداده است. بنابر اين گزارش با استفاده از اعلام نام فرد برنده شده هم مجتمع تجاري كوروش و هم بانك شهر به اهداف تعريف شده تبليغاتي خود رسيده‌اند ولي حاضر نيستند خودرويي كه با آن فروش بيشتر مجتمع تجاري محقق و از طريق دستگاه‌هاي كارتخوان بانك شهر پول‌هاي زيادي در بانك شهر جمع شده را به برنده‌اش بدهند.
 
فرد برنده كه براساس فيلم‌هاي موجود در روز مراسم نام وي برده شده است درباره اين موضوع به خبرنگار «جوان» گفت:  به اصرار همسرم و صرفاً به دليل شركت در مراسم قرعه‌كشي به مجتمع كوروش رفته در حالي كه مي‌دانسته خريد طلا از اين مجتمع به مراتب گران‌تر از بازارهاي ديگر برايش تمام مي‌شود. وي مي‌افزايد: پس از خريد و اصرار من كه از پايانه فروش بانك شهر استفاده شود، طلا‌فروش رسيدي با شماره ترمينال بانك شهر به من داد كه آن را به صندوق انداختم و بعد از كلي تبليغ و درج نام من در بنرها و استفاده از كار تبليغاتي كه خريد از اين مجتمع، آن هم از طريق كارتخوان شما را در قرعه كشي برنده مي‌كند، جايزه به من تعلق نگرفت. آنها مدعي هستند اين خريد از طريق پايانه فروش بانك شهر صورت نگرفته در حالي كه طبق توافق فروشگاه‌هاي مجتمع كوروش و بانك شهر و نيز اصرار من مبني بر خريد چند ميليوني از طلافروشي از طريق پايانه بانك مذكور چنين چيزي تقريباً غيرممكن است مگر آنكه تباني‌اي ميان فروشگاه مذكور، مجتمع كوروش و بانك شهر براي نپرداختن جوايز وجود داشته باشد. گفتني است مدارك ايشان جهت پيگيري بانك شهر و مجتمع كوروش در دفتر روزنامه موجود است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار