کد خبر: 790362
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
رئيس‌جمهور ديروز گفته‌اند: رسانه‌ها توقعات از اقتصاد مقاومتي را بالا مي‌برند.
البته با فرض صحت، اين کار درست نيست، چراکه اقتصاد مقاومتي به مرحله ميوه‌چيني نرسيده است اما رئيس‌جمهور مسئله را وارونه کرده است. رسانه‌ها توقعات‌شان از دولت درباره عمل به اقتصاد مقاومتي را پررنگ کرده‌اند، علت آن هم سال اقدام و عمل است. توقعاتي که شخص رئيس‌جمهور از فروردين 1392تا آذر 1394 ايجاد کرده خود فاجعه بزرگي است که نمونه‌اش گشايش 100 روزه است. اين جمله که «چنان گشايشي ايجاد کنيم که دولت به سمت ملت دست دراز کند نه ملت به سمت دولت» اوج اين متوقع‌سازي است. حال جرم رسانه چيست که اين شعارها را مطالبه مي‌کند؟ البته رئيس‌جمهور تلويحاً و به صورت مستتر به فشار رسانه‌ها بر دولت اعتراف مي‌کند و با زبان بي‌زباني به عدم امکان اجراي اقتصاد مقاومتي با تيم فعلي اعتراف کرد و امروز نويد قطعيت اصلاح و ترميم را داد.
 
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
3
4
جناب روحانی "بسیار دیر بفکر ترمیم کابینه خود افتاده اید" مسلما در پایان دوره جهار ساله شما "چیزی نصیب مردمان کم درامد وبیکار نخواهدشد"
البته غیر از کسانی که حقوق های چند صد میلیونی در این مدت چهار سال"
مفت مفت به جیب مبارک شان سرازیر شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
از حقوق 500 ميليوني دكتر زاكاني هم مطلبي بگذاريد خخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
3
3
ایا می شود انتظار داشت که یک وهابی دو اتشه اصول شیعی را درس بدهد وتبین کند؟
خوب چطور انتظار داریم مدیران عامل فساد اداری که حقوق های چند ده میلیونی از چند شرکت دریافت می کنند وجز به پورسانت خود هیچ ارزشی برای کشور وملت قائل نیستند اقتصاد مقاومتی پیاده کنند .
تا کی باید مدیران کاهش دهنده ارزش پول ملی وتولیدات بی کیفیت وگران و000000 سر کار باشند.
تاکی قوه قضائیه از این مدیران باید بترسد؟
تا کی این مدیران باید به این کشور وملت خیانت کنند و از کسی ضریه شصت دریافت نکنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
2
3
نخير تيترهاي منافقانه شما افراطي ها، مردم را متوقع كرده چرا در دولت پاكتان از اين تيترها نمي زديد
پاسخ ها
ناشناس
| United States
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
احسنت گل گفتي
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
3
3
احسنت بر روحاني
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
4
2
پرچم شما خود گویای این است که احسنت به روحانی را فقط آمریکا گرایان می گویند و گرنه مردم عادی جز نفرین چیز دیگری برای کسانی که فقط حرف می زنند و در عمل خلاف آن را انجام میدهند ، حواله نمی کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
احسنت واقعا گل گفتی درودبرشما وهرکه مخالف این دولت است چون خودشان هم می گویند درود برمخالف من پس درودبرشما وهرکس که منتقد دولت است نه کسی که دربرابراین دولت مثل بز اخفش است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
درود بر مخالف من بله ،نه درود بر بی ادب وبی تربیتها وافراطیهای داعشی صفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
جناب عبدالله منتقد شما هنوز متوجه نشدید که اگر با فیلتر شکن وارد شوی پرچم کشورهای دیگر را نشان می دهد و.... آخر بصیرت یعنی این خخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
2
یران نوشت: پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، به کلافی سر درگم در مجلس نهم تبدیل شد و در نهایت هم مشخص نشد گزارش تهیه شده کمیته تحقیق و تفحص چرا در صحن علنی قرائت نشد.

امیر خجسته، نماینده همدان و رئیس کمیته تفحص از بنیاد شهید در آخرین اظهار نظر رسمی خود در صحن علنی گفت که گزارش را به هیأت رئیسه مجلس تحویل داده است و از این پس مسئولیت پرونده و نحوه رسیدگی به آن برعهده هیأت رئیسه است.
حال اما مسعود زریبابافان، رئیس وقت بنیاد شهید و یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگویی ضمن دفاع از عملکرد خود، رئیس کمیته تفحص را متهم به دور زدن قانون کرده و گفته است: «اگر به اندازه یک حبه قند زریبافان در بنیاد استفاده کرده، رو کنند.» او به «انتخاب» گفت: «تهیه‌کنندگان گزارش نتوانستند نظر کمیته تفحص را جلب کنند و عملاً کار متوقف است. با این حال رئیس هیأت تحقیق و تفحص آن هیأت را دور زد و پرونده را برای کمیسیون اجتماعی برد. کمیسیون هم دو جلسه بحث کرد و در نهایت آن را تصویب نکرد و به عبارتی تفحص رد شد.»

زریبافان تأکید دارد که «چون گزارش به تصویب هیأت تحقیق و تفحص نرسیده، پس مختوم است و هیچ تخلفی توسط مدیران صورت نگرفته و اگر تخلفی بوده، مربوط به گذشته بود.»
درخواست تحقیق و تفحص از بنیاد شهید خرداد 92 و پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تخلف در این بنیاد در صحن علنی بهارستان تصویب شد. در جریان بررسی سه ساله این تحقیق و تفحص اطلاعات غیررسمی از تخلفات این پرونده همچون اختلاس 15 میلیارد تومانی و جابه‌جایی 170 میلیاردی در حساب‌های بنیاد شهید تا خروج این منابع از کشور رسانه‌ای شد. حتی از سوی خجسته اعلام شد که برخی بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی و اعتباری از جمله بانک دی و سازمان اقتصادی کوثر هم تخلفات زیادی در این پرونده دارند.
سازمان بازرسی کل کشور در بازرسی از بنیاد شهید در سال 91 متوجه می‌شود یکی از مسئولان باسابقه بخش تسهیلات بانک دی درحالی‌که مبلغ بدهی بنیاد به شرکت بیمه پنج میلیارد تومان بود، مبلغ ۹ میلیارد تومان به حساب این شرکت واریز کرده است. ابتدا رقم این اختلاس ١٥ میلیارد تومان اعلام شد، ولی مسعود زریبافان رئیس بنیادشهید، اعلام کرد این اختلاس 6 میلیارد تومان بیشتر نبوده است. خجسته پیش از این گفته بود هفت ‌نفر از مدیران مرتبط با پرونده تخلف‏‌های مالی بنیاد شهید بازداشت شده‌اند که در نهایت یک نفر به خارج از کشور فراری و برخی دیگر بازداشت شده بودند. از جمله محورهای تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید، اقدامات و تصمیمات خلاف قانون و خارج از اختیار از سوی ریاست بنیاد، مانند انسداد پرونده ایثارگران، برداشت خلاف قانون از حساب‌های ایثارگران و سپس بازگرداندن آن پس از چند‌ماه به حساب‌ها، افزایش میزان شکایات در مراجع قضایی از بنیاد شهید و بی‌عدالتی در نظام پرداخت ایثارگران بود.
زریبافان در حالی از مدیریت پاک خود دفاع می‌کند که پیش از این غلامعلی جعفرزاده، یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص به «ایران» گفته بود: «حجم فسادهای مالی آنقدر زیاد است می‌ترسیم اگر آنها را افشا کنیم، مردم شوکه شوند، چراکه اتفاق‌های بسیار تلخی در این نهاد رخ داده که همه ناشی از توهم و سوء مدیریت است.» جعفرزاده روز گذشته هم گفت که پاسخ زریبافان را امروز و بعد از هماهنگی با اعضای کمیته تحقیق و تفحص به صورت مستدل و منطقی خواهیم داد.
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
3
0
با فیلتر شکن رفتن هم نوعی زیر پرچم دشمن رفتن است !! استفاده از فیلتر شکن نقض قانون جمهوری اسلامی و حرام است . ما این مسئله پیش پا افتاده را می دانیم .
همتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
3
1
كسي كه گدايي از ممالك غربي را افتخار ميداند نهايت وضيعت اقتصادي از اين بهتر نخواهد بود وهنوز هم ميبينيم آقاي ظريف دنبال جان كري با التماس در حال گدايي است . متاسفانه در داخل هم بعضي دوستداران اجنبيها از آنها حمايت ميفرمايند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار