کد خبر: 717453
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
خلبان شجاع هواپيماي حامل كمك‌هاي انسان دوستانه ايران براي يمن گفت: سربازي از اين مملكت دستوري از رهبر انقلاب و ملت داشت و چون كار را تمام نكرد نبايد برمي‌گشت و در حال حاضر پيش رهبر و ملت خجالت‌زده است.
خلبان شجاع هواپيماي حامل كمك‌هاي انسان دوستانه ايران براي يمن گفت: سربازي از اين مملكت دستوري از رهبر انقلاب و ملت داشت و چون كار را تمام نكرد نبايد برمي‌گشت و در حال حاضر پيش رهبر و ملت خجالت‌زده است.
مراسم تجليل از كاپيتان بهزاد صداقت‌نيا با عنوان «پرواز غيرت» ديروز در خبرگزاري فارس با حضور سردار رستم قاسمي، تني چند از نمايندگان مجلس و مسئولان كشوري برگزار شد.
در اين مراسم كاپيتان صداقت‌نيا با بيان اينكه خود را شايسته اين تقدير نمي‌دانم گفت: سربازي از اين مملكت دستوري از ملت داشت و چون كار را تمام نكرد نبايد برمي‌گشت و در حال حاضر پيش رهبر و ملت خجالت‌زده است. وي ادامه داد: اين سناريو را خداوند براي رهبر و ملت مقدر كرد تا اقتدار ملي را‌ كه پشتوانه آن ايمان است به همه دوستان و دشمنان نشان دهد. كاپيتان صداقت‌نيا با بيان اينكه سلاح‌هاي خطرناكي در دست قوم بي‌دين آل‌سعود است، گفت: افرادي كه اين سلاح‌هاي خطرناك را به دست اين قوم بي‌دين سپرده‌اند، امروز مدعي هستند كه چرا نمي‌توانند جلوي يك هواپيماي مسافري غيرمسلح را با جنگنده‌هاي فوق پيشرفته بگيرند. وي اظهار داشت: آرزو مي‌كردم كاش از اين پرواز برنمي‌گشتم ضمن آنكه به همراهان خود هم اعلام كردم كه اين حركت ناجوانمردانه آل‌سعود قطعاً مثل بمب منفجر مي‌شود. اين خلبان شجاع گفت: اينجانب زماني كه پس از اين اتفاق محضر رهبر انقلاب اسلامي رفتم، به ايشان عرض كردم كاش خجالت چشم زيباي شما را نمي‌كشيدم كه مقام معظم رهبري فرمودند كار بجايي كرديد كه برگشتيد، اگر خواستيم باز كمك به يمن بفرستيم، شما را مي‌فرستيم.
وي ضمن قدرداني از مديرعامل شركت هواپيمايي ماهان اظهار داشت: آقاي عرب‌نژاد فردي شايسته است كه سرمايه و شركت خود را براي اين نظام و اين كشور بدين گونه در اختيار ملت قرار مي‌دهد، در حالي كه در برخي از شركت‌هاي هواپيمايي اين شجاعت وجود ندارد.  كاپيتان صداقت‌نيا اظهار داشت: در پرواز مذكور زماني كه جنگند‌ه‌هاي عربستاني به ما اعلام كردند در يكي از فرودگاه‌هاي متروك نظامي عربستان به زمين بنشينيم، هدفشان اين بود كه مقابل اين اراده مردم مسير ما را به جايي هدايت كنند كه كسي نبيند و نشنود و پس از آن تهمت و افترا را آغاز كنند. وي با بيان اينكه در اين پرواز سه تن از بانوان غيرتمند نيز حضور داشتند، گفت: قطعاً اگر به فرودگاه متروك مورد هدف عربستان مي‌رفتيم ما را دستگير مي‌كردند و كمك‌ها را از ما مي‌گرفتند و با اين وضعيت به زندان هم مي‌رفتيم. بنابراين همان جا تصميم گرفتم كه بهتر است روي هوا منفجر شويم تا اينكه به عربستان برويم اما اراده ما به قدري قوي بود كه جرئت تعرض پيدا نكردند.
بنابر اين گزارش در پايان اين مراسم از تمبر يادبود «پرواز غيرت» با حضور همه مسئولان و نمايندگان مجلس رونمايي شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
0
درود و هزاران درود به غیرت و شرف این مرد و همراهانش که به عربستانیهای بی وجود نشان دادند ایرانی از تهدید نمیترسه چه رو زمین یا رو هوا درود به شرفت مرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار