کد خبر: 650936
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
دبير كل حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به اين‌كه امروز صداي پاي برخي از فتنه‌گران به صحنه سياسي كشور به گوش مي‌رسد، گفت: ما بايد مراقب باشيم كه فتنه‌گران دوباره به صحنه سياسي كشور باز نگردند.
محمدنبي حبيبي ديروز در ديدار با حضرت آيت‌الله علوي گرگاني، با بيان اينكه دشمن قتل عام عقيدتي و فرهنگي را آغاز كرده است، اظهار داشت: دشمن به جد به دنبال تغيير همه نظام‌هاي اخلاقي، معرفتي و اعتقادي ما است.
حبيبي با تأكيد بر اينكه دشمن به دنبال تغيير سبك زندگي اسلامي است، گفت:‌دشمن اين كار را با تبليغات خود از سوي ماهواره‌ها انجام مي‌دهد و شبانه روز عليه نطام اسلامي تبليغ مي‌كند. وي بهره‌مندي از رهنمود‌هاي رهبري و مراجع تقليد را راهي مناسب براي غلبه بر توطئه‌هاي فرهنگي دشمنان دانست و گفت: اعتقاد داريم اگر عرضه دين ما مورد قبول رهبري و مراجع تقليد قرار گيرد ما وظيفه خود را انجام داده‌ايم.
 دبيركل حزب مؤتلفه اسلام جريان تكفيري و سلفي را خطري بزرگ براي جهان اسلام دانست و اظهار كرد: اين جريانات مستقيماً از سوي كساني كه با اصل اسلام تضاد دارند تغذيه مي‌شوند. حبيبي در ادامه با تأكيد بر اينكه فتنه 88 به منظور براندازي نظام اسلامي و با بهانه انتخابات شكل گرفت، تصريح كرد: ريشه فتنه 88 خارج از كشور شكل گرفت و تدوين شد و در داخل كشور نيز عده‌اي به دام افتادند. دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي با بيان اينكه به دام افتادگان داخلي فتنه 88 از كرده خود پشيمان نشدند و توبه نكردند، ‌گفت: اين افراد شريك جرم دشمنان هستند.
حبيبي با بيان اين‌كه امروز پاك كردن صورت مسئله فتنه 88 در دستور كار سران فتنه قرار دارد، گفت: اين افراد طوري برخورد مي‌كنند كه انگار هيچ خلافي صورت نگرفته و كسي به دنبال براندازي نظام نبوده است.
 وي با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري، بيان كرد: دشمنان براي انتخابات اين دو مجلس توطئه‌هايي را در دستور كار قرار داده‌اند و وظيفه مؤمنان اين است كه با ماندن در صحنه و استفاده از رهنمودهاي رهبري و مراجع تقليد توطئه‌هاي دشمنان را خنثي كنند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
0
0
صدای پا ؟؟؟؟
مثل اینکه خواب تشریف داری !!!
آنها وارد گود شده و در حال عربده کش هستند.
بخواب. تا آنها کارشان را بکنند !!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار