کد خبر: 1227301
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته جنایات جدیدی در این منطقه مرتکب شده و شمار شهدای فلسطینی افزایش یافته است.

جوان آنلاین: وزارت بهداشت غزه، بعدازظهر امروز (جمعه)، خبر داد ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار جمعی جدید در نوار غزه انجام داده است.

به گزارش فارس، این وزارتخانه اعلام کرد ده‌ها فلسطینی به دنبال حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش اسرائیل به شهادت رسیده‌اند که از این تعداد ۲۶ شهید و ۵۱ مجروح به بیمارستان‌های غزه منتقل شده‌اند. در این بیانیه اشاره شده است همچنان تعداد زیادی از شهدای فلسطینی زیر آوار‌ها هستند.

شمار شهدای فلسطینی -براساس این بیانیه- به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر رسیده است.

ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است. مردم غزه تحت محاصره نیرو‌های اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار