کد خبر: 1229099
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
فناوری هر روز به رشد خود ادامه می‌دهد و به دنبال آن، امکانات آموزشی نیز دچار تغییرات بزرگی می‌شوند. دیگر آن زمان گذشته است که برای یادگیری دروس مدرسه، محدود به کلاس درس حضوری باشید؛ زیرا با ظهور بسترهای آموزش آنلاین مانند فیلیمو مدرسه، امکان استفاده از تدریس بهترین مدرسان کشور در هر زمان و مکانی فراهم شده است.

تبلیغات ::::...::::::....

یکی از دروسی که دانش‌آموزان معمولا به آموزش و تمرین بیشتری نیاز دارند، ریاضی است؛ خوشبختانه همه دانش‌آموزان پایه نهم تا اول، می‌توانند با چند کلیک ساده، هر مبحث ریاضی را در فیلیمو مدرسه یاد بگیرند و تمرینات کاربردی آن را حل کنند. برای آشنایی بیشتر با مزایای یادگیری ریاضی در فیلیمو مدرسه با ما همراه باشید.

برنامه‌ریزی و مشاوره هفتگی با فیلیمو مدرسه

معمولا یادگیری درس ریاضی، نسبت به بقیه دروس به برنامه‌ریزی و تلاش بیشتری نیاز دارد. برای تسلط بر مباحث ریاضی، لازم است که علاوه بر آموزش مفاهیم، تمرینات و مثال‌هایی مناسبی را نیز حل کنید تا کاملا بر موضوع مسلط شوید. یکی از مسائل مهمی که در حل تمرینات باید در نظر بگیرید، مدیریت زمان است. زیرا بدون مدیریت زمان، ممکن است برای بعضی مباحث بیش از حد وقت بگذارید؛ در حالی به بعضی موضوعات دیگر به اندازه کافی نپردازید.

مشاوران ما در فیلیمو مدرسه، بسته به شرایط زمانی و سایر برنامه‌های شما، کمک می‌کنند بهترین برنامه‌ریزی را برای یادگیری ریاضی داشته باشید و همچنین به سایر دروس خود نیز به خوبی برسید. مشاوران فیلیمو مدرسه با پیگیری هفتگی برنامه شما، تغییرات لازم را به نحوی اعمال می‌کنند تا زمان کافی برای برنامه‌های ورزشی، تفریحی و هنری خود نیز داشته باشید.

پوشش کامل ریاضی از پایه اول تا نهم

مهم نیست که در چه پایه‌ای تحصیل می‌کنید؛ زیرا فیلیمو مدرسه برای تمام دانش‌آموزان پایه اول تا نهم برنامه دارد. آموزش ساده و کاربردی فیلیمو مدرسه، تضمین می‌کند که تمام مباحث ریاضی را به صورت جامع و دقیق یاد بگیرید.

مهارت شما در ریاضی در هر سطحی هم که باشد، می‌توانید از آموزش‌های فیلیمو مدرسه استفاده کنید؛ زیرا تدریس فیلیمو مدرسه هم شامل مباحث ساده و ابتدایی است که به طور روزمره در مدرسه با آن سروکار دارید، هم شامل مباحث سخت‌تری است که در آزمون‌های چندگزینه‌ای به آن نیاز پیدا می‌کنید. به طور خلاصه، فیلیمو مدرسه جایی است برای همه!

دسترس آسان و در همه جا!

تقریبا با هر وسیله هوشمندی که در دست داشته باشید می‌توانید از آموزش‌های ریاضی فیلیمو مدرسه استفاده کنید. شما می‌توانید با گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر به تمام امکانات فیلیمو مدرسه دسترسی داشته باشید. مهم نیست که در کدام شهر یا روستای ایران زندگی می‌کنید، تنها کافی است که یک بسته اینترنت داشته باشید تا بتوانید هر مبحث ریاضی را به سادگی از فیلیمو مدرسه یاد بگیرید.

مزیت دیگر فیلیمو مدرسه نسبت به کلاس حضوری، این است که می‌توانید هر ویدئوی آموزشی را هر چند بار که نیاز داشته باشید ببینید و هر ساعتی در شبانه‌روز که راحت‌تر هستید پای کلاس درس بنشینید.

ویدئوهای آموزشی از بهترین مدرسان ریاضی کشور

شما می‌توانید ویدئوی آموزشی هر درس را به صورت جداگانه مشاهده کنید و از آموزش بهترین اساتید کشور لذت ببرید. فیلیمو مدرسه با ارائه تصاویر و ویدیوهای آموزشی، به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که مفاهیم ریاضی را به ساده‌ترین شکل یاد بگیرند. ویدئوهای آموزشی فیلیمو مدرسه به قدری کامل و جامع است که شما را از هر کتاب و آموزش دیگری بی‌نیاز می‌کند. استفاده از جلوه‌های تصویری، نمودارها و ترکیب فیلم با پاورپوینت باعث شده است که ویدئوهای آموزشی ما در صدر آموزش‌های آنلاین کشور قرار گیرد.

تمرین‌ها و مثال‌های کاربردی ریاضی

آموزش ریاضی بدون حل تمرین و کار با مثال‌های زیاد امکان‌پذیر نیست؛ اگر به دنبال حل تمرین‌های متنوع و کاربردی هستید، کافی است که به فیلیمو مدرسه سر بزنید. شما می‌توانید پس از مشاهده فیلم‌های آموزشی (یا بدون آن) سراغ تمرین‌های ریاضی بروید که از آسان‌ترین به سخت‌ترین مثال‌ها مرتب شده است. همچنین می‌توانید راه حل هر یک از تمرین‌ها را به صورت کاملا تشریحی مشاهده کنید و مهارت‌های خود را تقویت نمایید.

نمونه سوالات امتحان ریاضی

در ایام امتحانات، هیچ چیز مانند نمونه سوالات امتحانی نمی‌تواند به شما کمک کند. اگر دوست دارید با نمونه سوالات امتحان ریاضی در هر پایه‌ای آشنا شوید و راحت‌تر متوجه نقاط ضعف خود گردید، می‌توانید از امکانات فیلیمو مدرسه استفاده نمایید. بانک نمونه سوالات فیلیمو مدرسه به قدری جامع است که می‌توانید مطمئن باشید در روز امتحان با هیچ سوال جدیدی روبرو نخواهید شد!

نکات طلایی ریاضی!

ریاضی از آن درس‌هایی است که پر از نکات و فورمول‌های کلیدی است. به یاد داشتن این نکات و نحوه استفاده از هر کدام، بخش مهمی از آموزش ریاضی است. اگر جایی این نکات را به صورت یک‌جا در اختیار شما قرار دهد، یادگیری ریاضی را خیلی آسان‌تر می‌کند؛ خبر خوب اینکه فیلیمو مدرسه دقیقا همان‌جا است!

طرح درس برای معلمان ریاضی

اگر معلم ریاضی هستید، فیلیمو مدرسه یک گنجینه بزرگ از ایده‌های آموزشی برای شما است. با مشاهده فیلم‌های طرح درس ریاضی در فیلیمو، می‌توانید کلاس درس خود را جذاب‌تر و پرانرژی‌تر کنید و یادگیری ریاضی را به تجربه‌ای شیرین برای دانش‌آموزان تبدیل نمایید.

مزایای ویژه یادگیری ریاضی با فیلیمو مدرسه

استفاده از امکانات فیلیمو مدرسه برای یادگیری ریاضی می‌تواند مزایای منحصر به فردی برای شما داشته باشد. بعضی از این مزایا عبارتند از:

  • تمرینات تعاملی: فیلیمو مدرسه این امکان را فراهم کرده است که بتوانید به صورت تعاملی، تمرینات را حل کرده و درباره آن گفتگو کنید. شرکت در انجمن‌ها، بحث آنلاین و... از مزیت‌های ویژه این پلتفرم است.
  • خلاصه درس‌ها: علاوه بر ویدئوهای آموزشی هر درس، می‌توانید از خلاصه درس‌ها نیز استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد بتوانید در مدت کوتاهی، همه فورمول‌ها و مفاهیم کلی درس را در ذهن خود مرور نمایید.
  • جایزه بگیرید: هر فیلم آموزشی را که تماشا می‌کنید و تمرینات آن را پاسخ می‌دهید؛ بسته به میزان موفقیت خود امتیاز خواهید گرفت. فیلیمو مدرسه در پایان هر هفته به پرتلاش‌ترین دانش‌آموزان جایزه‌های ارزشمندی هدیه می‌دهد.
  • مشاوره والدین: فیلیمو نه تنها برای دانش‌آموزان برنامه دارد؛ بلکه برای والدین نیز قابل استفاده است. والدین می‌توانند برای آموزش مواردی چون برنامه‌ریزی تحصیلی فرزند، شرایط تحصیلی، کنترل استرس و... با مشاوران ما جلسه داشته باشند یا از مطالب وبلاگ استفاده کنند.
  • حل تمرین‌های کتاب: اگر در حل مسائل کتاب نیاز به راهنمایی دارید، نیازی به خرید کتاب جداگانه نیست. شما می‌توانید به راحتی پاسخ تشریحی همه تمرین‌ها و مسائل کتاب درسی را در فیلیمو مدرسه ببینید.

نتیجه‌گیری

آموزش ریاضی می‌تواند برای دانش‌آموزان چالش‌برانگیز باشد؛ به همین علت، مهارت معلم در آموزش ساده و کاربردی آن بسیار مهم است. آموزش ریاضی پایه نهم تا اول در فیلیمو مدرسه، فرصت مناسبی برای دانش‌آموزان است تا ریاضی را به صورتی مدرن و جذاب یاد بگیرند. شما می‌توانید در این سایت، مفاهیم هر درس را به صورت فیلم آموزش ببینید و تمرینات متناسب با آن را حل کنید. فیلیمو مدرسه، با توجه به تکنولوژی ‌به‌روز و آموزش‌های جذاب ریاضی، طرفداران زیادی بین دانش‌آموزان پیدا کرده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فیلیمو مدرسه مراجعه کنید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابوالفضل حاجی پور
|
Germany
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
0
0
عالی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار