کد خبر: 836367
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
سردار غیب پرور در مراسم روز بسیج مهندسین:
رئیس سازمان بسیج گفت: زمانی گلوله ساده به ما نمی‌فروختند اما امروز صنعت موشکی کشور زبانزد است چون خودمان را باور کردیم.

جوان آنلاين: سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در مراسم روز بسیج مهندسین صنعتی در محل وزارت نیرو با بیان اینکه حضرت آقا مکرر مسئولین را فراخوانی می کنند که به داد صنعت و اقتصاد برسید، اظهار داشت: افراد دانشمند و عالم و با انگیزه در کشور وجود دارند و در حوزه منابع نیز خدا هرچه که بود به این سرزمین داده است هم ذخایر سطحی و هم زیرزمینی، اما ما خام فروشی می‌کنیم.

غیب پرور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های هسته ای و دفاعی، گفت: زمانی گلوله ساده به ما نمی‌فروختند اما امروز صنعت موشکی کشور زبانزد است چون خودمان را باور کردیم.

وی ادامه داد: واردات بی حساب و کتاب را چطور می‌شود توجیه کرد در حالیکه دشمنی دشمن به اندازه یک اپسیلون هم کم نشده و امریکا روز به روز دشمنی خود را با ما آشکارتر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج گفت: کدام انسان عاقلی باور می‌کند دشمنی امریکا با ما کم شود؟ این دشمنی ربطی به این رییس جمهور و آن رییس جمهور ندارد و از قدیم بوده است. آیا با این شرایط باورمان نشده که باید روی پای خود بایستیم؟

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: رسما اعلام می‌کنم رویکرد بسیج، همکاری و کمک به دولت است و هرجا دولت اعلام کند بسیج آماده قیام و کمک است.

وی تصریح کرد: بسیج در بخش اقتصاد دارای حرف و ایده است و طرح‌هایی برای رفع معضلات اقتصادی دارد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
بواسطه طبیعت و حس وخواست زیاد طلبی وخود بزرگ بینی وحقیر شمردن سایر کشور ها . امریکا تا در کشوری ایجاد سلطه نکند با ان کشور دشمن است . هیچ استثنائی هم ندارد کشور در اروپا باشد یا افریقا . هر کسی هم فکر کند امریکا بدون سلطه با هر کسی دوست می شود سخت در اشتباه است . چون مدیریت صهیونیستی امریکا سرخ پوستان را قتل عام کرد وسیاهان هنوز حالت نیمه برده دارند و 99 درصد ملت امریکا هم عملا برده یک درصد صهیونیست ها هستند . این یک در صد برای بدست اوردن دنیا حاضر است دنیا را با جنگ اتمی نابود کتد . لذا اکنون وظیفه بشریت است که علیه این یک درصد قیام کند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار