کد خبر: 803977
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
امروز دشمنان اذعان دارند که جمهوري اسلامي ايران حرف اول را در منطقه مي‎زند و اين امر نه به‌خاطر لشكرکشي، بلکه به‌خاطر آرمان‎هاي اسلامي و انساني نظام ماست.
آيت‌الله صادق آملي‌لاريجاني، رئيس قوه قضائيه، در يادواره شهداي منطقه لائي شهرستان نکا ادامه داد: امريکايي‌ها در اوايل انقلاب تصور مي‎کردند که طي يک تا دو سال مي‎توانند بساط جمهوري اسلامي ايران را در هم بپيچند، اما ديدند که نشد. وي افزود: خوف امريکا و اذنابش در منطقه از توپ و تانک جمهوري اسلامي ايران نيست؛ بلکه آنها از اقتدار نظام ما هراس دارند، چراکه نظام جمهوري اسلامي ايران با مردم است و اين مردم حاضرند براي آرمان‌هاي نظام جان و مال خود را بدهند.
وي گفت: دولت فاسد و جنايتکار و خيانتکار سعودي دائماً در گوشه و کنار چنين مطرح مي‌کند که جمهوري اسلامي ايران و شيعيان در تمام دنيا اقتدار را به دست آورده‎اند و سعودي‎ها از اين موضوع مي‌ترسند. امروز به برکت ولايت‌فقيه در جمهوري اسلامي ايران امنيتي حاکم است که در هيچ کجاي منطقه وجود ندارد.  رئيس قوه قضائيه تصريح کرد: نظام جمهوري اسلامي از حيث اتکا به مردم و مبنا قرار دادن اصول اسلامي يک نظام بي‌بديل در دنياست.

وي با تأکيد بر اينکه «امروز آرمان و اهداف نظام جمهوري اسلامي در جهان منتشر شده است» اظهار کرد: امريکا تصور مي‌کرد بساط کشورمان را در چند سال درهم مي‌پيچيد که اتفاق نيفتاد، در منطقه نيز جمهوري اسلامي را به عنوان نظامي که براساس آرمان اخلاقي و انساني شکل گرفته مي‌شناسند. خوف دشمنان از اقتدار نظامي نيست بلکه اقتدار‌ نظامي است که مردم پاي آن ايستاده‌اند. وي با اشاره به پيروزي لبنان در جنگ 33 روزه گفت: اقتدار ناشي از التزام به آرمان‌هاي اسلامي ايران در همه جاي دنيا گسترش يافته و امروز اقتدار جمهوري اسلامي و شيعيان در همه جاي دنيا شناخته است، جمعيت شيعيان طرفدار اهل بيت(ع) در آفريقا گسترش يافته و ايران از نظر اقتدار در منطقه حرف اول را مي‌زند. وي با تأکيد بر اينکه «سخن شهدا و انتظار آنها اين است که آرمان‌ها و اهداف آنها دنبال شود»، اظهار کرد: نظام جمهوري اسلامي نظام بي‌بديل است و ولايت‌فقيه يکي از مهم‌ترين ارکان آن است، با وجود دشمناني که جمهوري اسلامي را هدف گرفتند و با حضور و يمن رهبري مقتدر که همچون کوه در مقابل دشمنان ايستاده است نظام اسلامي پابرجاست.

لاريجاني با اشاره به حرکت مردم در برابر فتنه 88 افزود: مردم به دشمنان و در ايام فتنه به فتنه‌گران که اميدوار شده بودند پاسخ محکمي دادند و همه سرکردگان فتنه را در داخل و خارج نااميد کردند. وي با اشاره به تحريم‌هاي ظالمانه دشمنان گفت: اين تحريم‌ها در تاريخ دنيا بي‌مانند بود و خواستند جمهوري اسلامي را به زانو درآورند اما نشد. اگر انسان اهل طاعت باشد و خدا را بندگي کند زندگي واقعي و حقيقي دارد و زندگي اخروي نتيجه تلاش‌هاي اين جهان است و بايد از فرصت‌هاي زندگي بهره لازم ببريم. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
باسلام
با تشکر از گزارش خوبتان, بی شک چنین است, با توجه به موقعیت ایران در منطقه و نفوذ روز افزون ایران باعث افول قدرت آمریکا در منطقه گردیده و روز به روز نفوذ ایران بیشتر و افول آمریکا بیشتر میشود. اما باید به این مسئله توخه خاص داشت نفوذ ایران باید همراه با ایجاد منافع برای کشور باشد تا دارای هزینه و این کار هنری است که مطمعنا از دست سیاست مداران کشورمان بر خواهد آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار