کد خبر: 803451
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
پوستر نخستین جشنواره سلامت طراحی و به چاپ رسید


پوستر نخستین جشنواره سلامت  طراحی و به چاپ رسید.

به گزارش "جوان آنلاين" به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم سلامت پوستر این جشنواره توسط مهدی میر باقری طراحی شد .

میر باقری در این باره گفت: ایده اولیه پوستر بر اساس شعار جشنواره که «جوان نمیتوان ماند اما سالم چرا... » شکل گرفت و این ایده با همکاری علی موید خواه طراحی شد.

وی یادآور شد: در ابتدا قرار بود از عکس مردم عادی برای این پوستر استفاده شود که طی جلسات شورای سیاستگذاری و همفکری شهرام مکری به این نتیجه رسیدیم با توجه به ماهیت سینمایی جشنواره می توان از تصاویر کودکی تا بزرگسالی سینماگران و به خصوص بازیگرانی که برای مردم شناخته شده تر هستند استفاده کنیم.

این طراح و گرافیست ادامه داد: همچنین نخواستیم در انتخاب افراد از بازیگران فقید استفاده کنیم.

میرباقری افزود : برای نوستالژیک بودن تصاویر آنها را روی فریم پولاروید طراحی کردیم. هرچه از کودکی به بزرگسالی تصاویر می رسیم عکس ها رنگی تر و لبخند ها بیشتر می شود زیرا هدف ما این بود که بگوییم اگر سالم زندگی کنیم می توانیم تا سن پیری هم لبخند بزنیم.

وی که برنده جایزه اول پوستر از یونسکو شده ، با اشاره به همکاری خانه سینما برای کسب اجازه از بازیگران برای استفاده از عکس های آنها در پوستر از دست اندرکاران این نهاد صنفی سینمایی تشکر و قدردانی کرد.

نخستین جشنواره فیلم سلامت از ۱ تا ۵ شهریور به دبیری دکتر ابراهیم داروغه زاده برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت www.honarsalamat.com و یا کانال تلگرام telegram.me/honarsalamat اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار