کد خبر: 803177
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
مسؤول جشن‌های مردمی دهه کرامت در سمنان:
مسؤول جشن‌های مردمی دهه کرامت در سمنان گفت: دستگیری از نیازمندان اولویت جشن‌های زیر سایه خورشید است که به آن توجه می‌شود.
حجت‌الاسلام حسنعلی عربی  اظهار کرد: مهم‌ترین شاخصه زندگی امام رضا(ع) مبارزه خستگی‌ناپذیر ایشان بوده است.
وی افزود: شعار جشن‌های زیر سایه خورشید امسال «یا علی ابن موسی‌الرضا؛ الگوی همیشگی ما زندگی جهادی است» بوده که در زیارتنامه آن حضرت آمده و دلالت بر این دارد که زندگی امام رضا(ع) سراسر جهاد مستمر بوده است.
مسؤول جشن‌های مردمی دهه کرامت در سمنان افزود: جشن‌های زیر سایه خورشید امسال محوریت و موضوعات هفت‌گانه‌ای را شامل می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، دستگیری از نیازمندان و محرومان است؛ بنابراین ما نیز تمرکز خود را در برپایی این جشن‌ها بر همین موضوع قرار داده‌ایم تا این امر یعنی دستگیری از نیازمندان در جامعه با تأسی از زندگی امام رضا(ع) نهادینه شود.
عربی از دیگر موضوعاتی که امسال در جشن‌های زیر سایه خورشید مورد توجه خواهد بود را ترویج فرهنگ زیارت از راه دور عنوان کرد و گفت:‌ اشاعه این فرهنگ یکی از مهم‌ترین محورهای برنامه‌های امسال است.
وی با اشاره به حضور کاروان رضوی در استان سمنان همچون سایر استان‌های کشور در دهه کرامت تصریح کرد: مقرر شده است این کاروان در مناطق محروم حضور یابد و با خانواده‌های مستمند دیدار کرده و هدیه‌ای نیز به آنها اهدا کند.
مسؤول جشن‌های مردمی دهه کرامت در سمنان با بیان اینکه با ورود کاروان حرم رضوی استان عطر فضای حرم امن رضوی را به خود می‌گیرد، گفت: با توجه به استقبال و حضور گسترده مردم و مسؤولان، ورود کاروان حرم رضوی به استان از هفدهم مردادماه آغاز شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار