کد خبر: 764282
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
سخنگوي ائتلاف اصولگرايان با بيان «استقلال ما ريشه‌دار است و استقلالي مكتبي بوده كه با آن به‌سمت تمدن اسلامي در حركت هستيم»، گفت: استقلال ملت ايران از بمب اتمي براي امريكايي‌ها خطرناك‌تر است.
به‌گزارش تسنيم، غلامعلي حدادعادل در همايش بصیرت در سايه ولايت تأكيد كرد: بسياري از نعمت‌ها به دست آوردنش ممكن است آسان باشد اما نگهداري از آن سخت است كه نعمت انقلاب ما نيز همين گونه است، به‌طوري كه به دست آوردنش سخت بود اما نگهداري آن سخت‌تر است؛ براي حفظ انقلاب بايد مراقب باشيم. وي در ادامه انتقال روح انقلابي از نسلي به نسل ديگر را مهم ارزيابي كرد و گفت: يكي ديگر از جنبه‌هايي كه در حفظ دستاوردهاي انقلاب مهم است اين است كه نگذاريم خلوص انقلابي از دست برود. نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: بايد متوجه باشيم كه امثال بنده به شما بگويند و شما نيز به ما بگوييد كه ما به دوره‌ها و سلطه‌هاي قبل از انقلاب بازنگرديم و مانند گذشته نشويم. نكند عده‌اي كه به جبهه رفته‌اند و مجروح و شهيد شده‌اند فراموش شده و نسلي بيايد كه قدر انقلاب را نداند؛ اين اتفاق نبايد بيفتد، نبايد رودخانه زلالي كه در 22 بهمن سال 57 جوشيدن گرفته و آغاز شده در طول مسير آلوده شود. وي در بخش ديگري از سخنانش جمهوري اسلامي ايران را يكي از امن‌ترين كشورهاي منطقه با وجود تلاطم‌ها و آشوب‌هاي موجود در خاورميانه دانست و اظهار داشت: امنيتي كه امروز در كشور ما حكمفرماست، نعمت خداوندي است كه بايد شكرگزار آن باشيم؛ البته برخي مي‌خواهند با همه وسايل اين امنيت را از ما بگيرند.
نماينده مردم تهران در مجلس در ادامه به موضوع پرونده هسته‌اي ايران و كارشكني‌هاي امريكايي‌ها در 12 سال گذشته در اين مسير اشاره كرد و افزود: از اول هم معلوم بود كه امريكايي‌ها داشتن سلاح هسته‌اي را بهانه كردند؛ خودشان هم مي‌دانستند كه ما سلاح هسته‌اي نداريم. سلاح هسته‌اي دروغ بزرگي است كه آن را به دامن انقلاب بستند كه دنيا را با آن بترسانند. حدادعادل با بيان اينكه امريكايي‌ها از بمب اتمي نمي‌ترسند، گفت: اگر اين‌طور بود امروز كشورهايي هستند كه بمب اتمي دارند اما نه تحريم و نه تهديد مي‌شوند. اما استقلال ملت ايران از بمب اتمي براي امريكايي‌ها خطرناك‌تر است و آنها نه از بمب اتم بلكه از اين استقلال ملت ايران مي‌ترسند. وي اضافه كرد: دشمن از استقلالي كه جمهوري اسلامي ايران پرچمدار آن است مي‌ترسد، اين استقلال فقط ظاهري نيست بلكه استقلال ما ريشه‌دار است و استقلالي مكتبي بوده كه با آن به‌سمت تمدن اسلامي در حركت هستيم. سخنگوي ائتلاف اصولگرايان تأكيد كرد: بايد با بصيرت آينده دور را آنچنان كه رهبري نظام مي‌بينند، ببينيم و به آن فكر كنيم و در اين راه بصيرت داشته باشيم. حدادعادل در بخش ديگري از سخنانش انتخابات را يكي از ايستگاه‌ها و مقاطع حساس انقلاب دانست و اظهار داشت: همه بايد با حواس جمع و سازمان‌يافتگي كامل براي حضور در صحنه انتخابات آماده باشيم.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار