کد خبر: 618794
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸
ابراهيم پاشا در سريال شبكه 3 نقش‌آفريني دارد؟!
سريال جديد شبكه 3 در حالي مراحل تصويربرداري خود را در تركيه به پايان رسانده كه گفته مي‌شود سازندگان آن از بازيگر مشهور تركيه براي حضور در سكانس‌هاي اين كشور بهره گرفته‌اند، هر چند سازندگان حاضر نيستند در اين باره توضيح روشني دهند و همين برخورد بر ابهام‌ها و نقاط تاريك افزوده است.
هادي داداشي

سريال جديد شبكه 3 در حالي مراحل تصويربرداري خود را در تركيه به پايان رسانده كه گفته مي‌شود سازندگان آن از بازيگر مشهور تركيه براي حضور در سكانس‌هاي اين كشور بهره گرفته‌اند، هر چند سازندگان حاضر نيستند در اين باره توضيح روشني دهند و همين برخورد بر ابهام‌ها و نقاط تاريك افزوده است.

مجموعه «آواي باران» به كارگرداني حسين سهيلي‌زاده و تهيه‌كنندگي محمد هاشمي اصل از اواخر تابستان امسال در تهران كليد خورد و سپس گروه توليد براي ادامه تصويربرداري به تركيه رفتند. از همان ابتداي قطعي‌شدن حضور گروه توليد در تركيه، زمزمه‌هايي مبني بر حضور «اوکان یالابیک»، بازيگر نقش ابراهيم پاشا در سريال ترك «حريم سلطان» به گوش مي‌رسيد؛ مجموعه‌اي كه از شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي‌زبان در حال پخش است و انتقادهاي فراواني از حيث نحوه روايت تاريخي و جعل حوادث بر آن وارد شده است. حال جالب است كه سازندگان يك سريال ايراني در چنين شرايطي از وي براي بازي در اين مجموعه بهره‌ گرفته‌اند. ضمن اينكه نبايد از نظر دور داشت كه حتي رجب‌طيب اردوغان نخست‌وزير تركيه نيز خود بر مخدوش بودن روايت سريال «حريم سلطان» صحه گذاشته است، اما عدم واكنش صريح سازندگان سريال «آواي باران» پيرامون اين خبر نيز بر ابهام‌ها افزوده است. اين همان تصويري از سريال است كه نشان‌دهنده حضور «اوکان یالابیک» در «آواي باران» است.

دم خروس را بايد پذيرفت يا قسم سازندگان را؟!

اين سريال كه قرار است اواخر پاييز روي آنتن برود، مضموني خانوادگي - ماجراجويانه دارد و بخش‌هايي از قصه آن در تركيه مي‌گذرد. به تازگي تصاويري از سكانس‌هاي تركيه اين سريال منتشر شده كه در ميان آنها تصوير بازيگري كاملاً شبيه به «اوکان یالابیک» به چشم مي‌خورد، اما با اين وجود سازندگان اين شباهت را كتمان مي‌كنند و آن را اتفاقي مي‌دانند! در اين وضع مشخص نيست دم خروس را بايد پذيرفت يا قسم سازندگان را؟!

آيا سازندگان «آواي باران» در ميان انبوهي از سؤالاتي كه در اين باره پيش آمده، توضيحي قانع‌كننده دارند و مي‌توانند براي توجيه استفاده از بازيگر ترك سريالي با هزار ايراد و اشكال ساختاري و محتوايي كه حتي تاريخ ايران را نيز جعل كرده، استدلالي منطقي بياورند.

بد نيست بدانيد محمد هاشمي اصل، تهيه‌كننده اين سريال، مجموعه پرحاشيه و جنجالي «مسير انحرافي» را براي شبكه 3 تهيه كرده است. به نظر مي‌رسد اين بار نيز شائبه بهره‌گيري از بازيگر ترك، از سريال جديد تهيه‌كننده مذكور اثري پرحاشيه و جنجالي بسازد. اما آيا اين سكوت سازندگان تا زمان پخش هم ادامه خواهد داشت و آيا آنان هنگام پخش تصاوير بازيگر «حريم سلطان» پاسخي درخور براي افكار عمومي و اذهان پرسشگر خواهند داشت؟! هر چند كه اين بازيگر شمار مخاطبان سريال را به نحو چشمگيري افزايش دهد. بايد ديد سازندگان تا چه زماني موضوع استفاده از اين بازيگر ترك را كتمان و پنهان خواهند كرد!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار