کد خبر: 1229514
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران، گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم.

جوان آنلاین: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان‌های اطراف در مصلای نمازجمعه این شهرستان در واکنش به درخواست مردم نوشهر نسبت به ایجاد استان جدید در کشور این منطقه اظهار کرد: این موضوع مدت‌ها مورد بحث است و قطع ابعاد آن را بررسی می‌کنم.

به گزارش فارس، وی در ادامه با اعلام اینکه امکانات در استان مازندران بسیار زیاد است، گفت: بهترین استفاده باید از ثروت انجام شود، جنگل و دریا بهترین ثروت این استان بوده و باید از این قابلیت‌ها برای توسعه استفاده شود.

رئیس جمهور در ارتباط با توسعه گردشگری، گفت: در گردشگری همه ابعاد آن دیده شود، اما از این فرصت برای همه زمینه‌ها استفاده کرد از اقتصاد گردشگری برای رفع بیکاری در منطقه باید استفاده کرد و حتی یک بیکار در منطقه نباید داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت دفتر استانداری در غرب استان، افزود: این دفتر در راستای اجرای عدالت در توزیع منابع است و ما به هیچ عنوان بی‌عدالتی در کشور را نمی‌پذیریم، همه مردم و شهرستان‌ها و جای جای استان به حق خودشان برسند.

آیت‌الله رئیسی با اعلام اینکه بخش عمده‌ای از تولید برعهده بانوان این سرزمین است، افزود: نقش بانوان در همه عرصه‌ها بسیار برجسته و اگر بانوان در نقش آفرینی دیده نشوند دچار خسران می‌شویم، توجه به نیروی جوان در این دولت انجام شده و به نظر می‌رسد که باید افزایش یابد.

وی یادآور شد: امام راحل به جوانان مسؤولیت دادند و اعتماد کردند و دولت به جوان‌ها اعتماد داریم و به دستگاه‌های اداری ابلاغ کردیم که از ظرفیت جوانان استفاده شود و البته از ظرفیت پیشکسوتان به عنوان چراغ راه استفاده شود.

رئیس جمهور در ارتباط با مسئله زباله سوز که محیط زیست را آلوده کرده و اگر درست انجام نشود زمینه رفع نگرانی مردم را فراهم می‌کند، گفت: مشکل زباله سوز در نوشهر در مدت کوتاه رفع شود و از استاندار و فرماندار در نوشهر و ساری می‌خواهم که این موانع را رفع کرده و برای رفع مشکل زمان تعیین شود و در موعد مقرر شاهد این مسئله نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: مردم استان مازندران همواره لطف و محبت را به مدیران نظام داشتید، نامه و دلنوشته‌های مردم مورد توجه است موضوعات مردم دغدغه جدی دولت است.

آیت‌الله رئیسی گفت: بنده علاقه داشتم که در همه شهر‌های استان حضور پیدا می‌کردم از این جایگاه عذر می‌کنم که فرصت محدود دارم و در فرصت‌های آتی به جای جای استان مازندران سفر کنم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
0
1
واکنش؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار