کد خبر: 1229465
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کمین‌های مرگبار مقاومت در شمال نوار غزه همچنان از نظامیان صهیونیست قربانی می‌گیرد و دروغ تل‌آویو درباره نابودی زیرساخت‌های مقاومت را با وجود جنگ تمام عیار چند ماهه را برملا می‌کند.

 جوان آنلاین: ۲۲۳ روز از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی و تجاوز وحشیانه ارتش اشغالگر به سراسر نوار غزه با هدف اعلامی نابودی حماس و بازگرداندن اسرای اسرائیلی می‌گذرد، اما مقاومت فلسطین همچنان در حال خسارت وارد کردن به ارتش اشغالگر است.

به گزارش فارس، ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی بود زیرساخت‌های مقاومت را در شمال نوار غزه از بین برده و دیگر نوبت به جنوب نوار غزه و رفح رسیده، از روز دوشنبه بار دیگر نیرو‌های خود را وارد بخش‌هایی از شمال نوار غزه و به طور مشخص اردوگاه جبالیا در شرق شهر غزه و محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه کرد.

اما با وجود حضور این نظامیان، گروه‌های مقاومت فلسطین علاوه بر هدف قرار دادن اشغالگران و ادوات نظامی آن‌ها در داخل خاک نوار غزه، همچنان از جبالیا به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین موشک و راکت شلیک می‌کنند. تله‌های مرگبار مقاومت فلسطین در منطقه الزیتون غزه، موجب شد که روز گذشته ارتش اشغالگر با ادعای پایان عملیات نظامی در این منطقه، از آن عقب‌نشینی کند. کتائب القسام نیز شب گذشته ویدئویی از تنها یکی از کمین‌های کشنده خود عیله اشغالگران در محله الزیتون را به نمایش گذاشت.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین سرایا القدس نیز ویدویی از هدف قرار دادن بولدوزر نظامی از نوع D۹ در محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه منتشر کرد.

امروز نیز شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در منطقه بلوک ۲ در جبالیا، با یک راکت یاسین ۱۰۵، یک نفربر اسرائیلی را هدف قرار داده و موجب کشته و زخمی شدن سرنشینان آن شده است. رژیم صهیونیستی که با ورود مجدد زمینی به شمال نوار غزه، دریافته که هنوز زیرساخت‌های مقاومت فعال هستند، در واکنش به افشای این ناکامی، به بمباران جنون‌آمیز جبالیا بازگشته و جنگنده‌های آن‌ها از صبح امروز این منطقه را زیر آتش گرفته‌اند.

روز گذشته روزنامه اسرائیلی هاآرتص اعتراف کرد که «حماس به سرعت در حال بازیابی توانمندی‌های خود و استقرار مجدد در مناطق دیگر غزه» است و «اخیراً تاکتیک‌های جنگی خود را تغییر داده و بیشتر بر روی کارگذاشتن تله انفجاری در ساختمان‌ها تمرکز دارد». کتائب شهید عزالدین القسام روز گذشته نیز با انتشار بیانیه‌ای از انجام یک عملیات ترکیبی در منطقه بلوک ۴ در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و هلاکت دست‌کم ۱۲ نظامی اسرائیلی خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار