کد خبر: 1228677
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
عضو شورای شهر کرج خبر داد:
عضو شورای شهر کرج از آغاز عملیات اجرایی پیاده‌راه تاریخی-مذهبی امامزاده حسن (ع) خبر داد.

علیرضا رحیمی از پیاده‌راه‌ به عنوان یک پروژه حمل و نقل شهری با رویکرد سلامت و انسان محور و افزایش نشاط اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: بر اساس بررسی و کارشناسی‌های صورت گرفته در سال گذشته پنج نقطه از سطح شهر گزینش و در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفت که در نهایت طرح محدوده تاریخی-مذهبی امامزاده حسن(ع) با توجه به ویژگی های خاص به عنوان پیاده راه به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: پیاده راه امامزاده حسن(ع) در مسیر تاریخی-مذهبی کاروانسرای عباسی و امامزاده حسن(ع) قرار گرفته و در حال حاضر فاز اول پیاده‌روهای شهری با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا اسلامی شهر کرج با بیان اینکه امید است این پروژه در زمان مناسب به بهره برداری برسد و تقدیم شهروندان شود گفت: در بهره‌برداری پروژه های حمل و نقلی باید به این نکته‌توجه داشت که رویکرد و نظر مشورتی مجموعه پلیس راهور گرفته شود.

وی با تاکید بر این موضوع که با مشورت فنی و دلسوزانه پلیس راهور اجرای پروژه‌های حمل و نقلی تسریع می شود، گفت: از زحمات مجموعه پلیس راهور کمال تشکر را دارم.

رحیمی ادامه داد: با اصلاح هندسی‌هایی که در محدوده پیاده راه امامزاده حسن(ع) صورت می‌گیرد نقش میدان توحید را در مدیریت ترافیک بیشتر می‌کند و باز مهندسی ایستگاه‌های تاکسی که نزدیک به ۶ ایستگاه تاکسی در محدوده وجود دارد منجر شد دسترسی شهروندان به ایستگاه‌های داخل شهر و بیرون از شهر که در این محدوده واقع شده راحت‌تر و ایمن‌تر گردد.

برچسب ها: البرز ، کرج ، علیرضا رحیمی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار