کد خبر: 1225916
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
کارگر ملی نمونه بخش صنعت درباره دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبری امروز به نکته مهمی اشاره کردند و ایشان فرمودند کار کردن را ارزش بدانید نه اینکه صرفاً کاری کنید و درآمد داشته باشید؛ همیشه این مساله را مدنظر قرار داده‌ام.

 جوان آنلاین: «فاطمه شیخی» کارگر ملی نمونه از بخش صنعت خوزستان موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز (چهارشنبه)، اظهار داشت: حدود ۱۳ سال قبل در موسسه تحقیقات توسعه نیشکر به عنوان محقق آغاز به کار کردم و تحصیلات دکتری خود را در رشته میکروبیولوژی ادامه داده‌ام.

به گزارش ایرنا، وی گفت: در این موسسه یک‌سری طرح‌های تحقیقاتی را از نقطه صفر تا مرحله صنعتی شدن، دنبال می‌کنیم. طرحی که ما انجام دادیم و اکنون به مرحله صنعتی شدن رسیده مربوط به سویه تخمیری است که منجر به تولید بیشتر الکل و صرفه‌جویی ارزی می‌شود.

این کارگر نمونه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشاتی که امروز داشتند مسائلی هستند را مطرح کردند که باید در مسیر رشد تولید لحاظ شود، زیرا بسیار فوق‌العاده و ارزشمند است.

شیخی ادامه اد: ایشان فرمودند کار کردن را ارزش بدانید نه اینکه صرفاً کاری کنید و درآمد داشته باشید. شخصاً خودم به این قسمت از صحبت‌های ایشان اعتقاد دارم و خودم حتی مقداری از درآمد شخصی خودم هزینه کردم که این طرح به نتیجه برسد. مسئولان اداره کار نیز در حمایت از ما این مساله را لحاظ کردند.

شیخی یکی از تفاوت‌های محسوس دولت سیزدهم با دیگر دولت‌ها را حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و گفت: حمایت دولت سیزدهم از محصولات و شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار محسوس است. ارائه تسهیلات، معافیت‌های مالی و مسائلی از این دست منجر به رشد شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شود.

هزاران نفر از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، امروز چهارشنبه - پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ - در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند و گفتند: حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار