کد خبر: 837625
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
قائم مقام مجلس دومای روسیه که به دمشق رفته است، ضمن تأیید خبر سلامت رئیس‌جمهوری سوریه گفت: «بشار اسد از نظر جسمانی در سلامت کامل است و شایعات درباره بیماری وی کذب بوده است».
العالم: «الکساندر یوشچنکو»، قائم مقام مجلس دومای روسیه که در چهارچوب هیأتی پارلمانی به دمشق سفر کرده است، تأکید کرد: «بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه از نظر جسمانی در سلامت کامل است و تمامی شایعات درباره بیماری وی کذب بوده است». یوشچنکو، همچنین، تأکید کرد که اسد در خلال این دیدار «بسیار با نشاط و کاملا سر حال» بوده است.

از سوی دیگر، دیمیتری سابلین، رئیس هیأت پارلمانی روسیه که به دیدار اسد رفته بود نیز با اشاره به اینکه دیدار اخیر چهارمین دیدار اسد با نمیاندگان مجلس روسیه بوده است، دربارۀ وضعیت سلامتی رئیس جمهور سوریه گفت: «او پرتوان تر، صمیمی تر و صریح تر از همیشه بود».

در روزهای گذشته مخالفان دولت سوریه، شایعات متعددی در خصوص سکته بشار اسد و بستری شدن او در بیمارستان منتشر کرده بودند. اما اسد در دیدار هفته گذشته با صنعتگران دمشق، شایعات مربوط به بیماری خود را تکذیب کرد.

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در خلال استقبال از هیأت پارلمانی روسیه، تأکید کرد که اوضاع سوریه طبق خواسته دمشق و مسکو پیش می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار