کد خبر: 830690
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
دادستان کل کشور:
دادستان کل کشور گفت: همه جا رشوه وجود دارد منتها با درصد بالا یا پایین، هرجا وجود داشته باشد قوه قضاییه با آن برخورد می کند.

جوان آنلاين: حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در اتاق بازرگانی گفت: مسایل اقتصادی از مهم ترین مسایل کشور است و همکاری همه دستگاه ها را طلب می کند که مسایل و مشکلات اقتصادی مردم و دولت حل شود.

وی ادامه داد: برخی از این مشکلات به قوه قضاییه باز می گردد من سخنان عزیزان را در این جمع شنیدم برخی از این صحبت ها قابل قبول است و به حوزه کاری من مربوط می شود. این بخش را وعده دادم که تلاش می کنیم مشکلات را برطرف کنیم.

دادستان کل کشور گفت: بخشی دیگر مربوط به قسمت های دیگر می شود. دادستانی کل به عنوان مسئول نظارت بر حقوق عامه معاونت اقتصادی خودمان را مکلف می کنیم این موضوع را دنبال کند و تا آنجایی که در توان ما باشد تلاش می کنیم در عرصه ای که نیازمند همکاری همه قوا است به خصوص بخش دولتی و خصوصی کارها دنبال شود.

وی در پاسخ به این سوال که هم اکنون مهمترین پرونده اقتصادی در دست بررسی چیست، گفت: قطعا پرونده های زیادی وجود دارد و اهمیت آن به میزان مبالغی که مورد اختلاس یا سواستقاده قراز گرفته باز می گردد ما پرونده های اقتصادی متاسفانه داریم.

منتظری گفت: پرونده هایی که مربوط به سو استفاده برخی جریان ها مثل پدیده یا ثامن الحجج است که افراد زیادی را گرفتار کرده اما متاسفانه قوه قضاییه عده و عُده کافی را در اختیار ندارد.

وی افزود: ما متناسب با نیاز امکانات نداریم و امیدواریم در برنامه ششم بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم و پاسخگوی مردم باشیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا رشوه وحود دارد، گفت: قطعا رشوه هست و کسی نمی تواند منکر آن شود اما باید در بخش های دولتی و به ویژه خصوصی این آسیب به حداقل برسد.

دادستان کل کشور گفت: همه جا رشوه وجود دارد منتها با درصد بالا یا پایین، هرجا وجود داشته باشد قوه قضاییه با آن برخورد می کند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
دادستان کل کشور" اگر افراد کافی ندارید"چگونه ست " که فارغ التحصیل حقوق در اثر بیکاری بعنوان مامور
سرشماری در کار موقت به در خانه ها مراجعه داشت .بهتر نیست دانشگاه ها به جای اینکه دانشجو در رشته هائی پذیرش کنند"که پس از فارغ التحصیلی شغلی در ان رشته برای جذب انان وجود ندارد "رشته حقوق را در دانشگاه ها از جهت پذیرس دانشجوی بیشتر برای کار قضا "حمایت کنید"تا کمبود کادر نداشته باشید.چرا؟ که سهولت در زمان برای
قوه قضا بسیار امر مهم در یک کشور" دارای اهمیت ست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
علت وعامل هر خطا و فسادی عدم بر خورد سریع وقوی با ان فساد وخطا است . مثلا اگر رحیمی که در مقام معاون رئیس جمهور دزدی کرده اعدام میشد یا همدستان کرباسچی و جزایری در دولت اخراج و مصادره اموال می شدند دیگر زنجانی و مه افرید ومهدی نداشتیم . رسیدگی در قوه قضائیه چنان طولانی و پیچیده است که مردم حتی حاظر به طرح شکایت هم نیستند .قوه قضائیه از طرفی چنان ضعیف وناتوان است که مجرمین مانند مهدی و خانواده او علیه قوه شعار می دهند و قوه واکنشی نشان نمی دهد . ایا چنین ضعفی زیبنده دستگاه دادرسی است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
ایا این اشراف با کشفیات و اختراعات خود اشراف شده اند یا با دزدی ورشوه وفساد ؟ ایا چرا برای گرفتن یک مجوز ساده برای هر کاری باید میلیون تومان رشوه داد ؟ فساد کسترده تر ازاین کجا سراغ داری . چرا معوقات بانکی گه یک فساد روشن واشکار است وهیچ احتیاجی به هیچ اثباتی ندارد . باز پس گرفته نمی شود ؟ ایا منتظر هستید زرو یا زاپادا بیاید این اموال ملت را پس بگیرد ؟ تا کی هر مدیری در هر مقام بجای عذر خواهی از کوتاهی در وظیفه خود دلایل نامربوط وخنده اور تحویل ملت می دهد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار