کد خبر: 828020
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
آیت‌الله مکارم شیرازی:
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اظهارات نخست‌وزیر انگلیس در کشورهای عربی گفت: این‌ها برای آن است که از شیوخ عرب پول بگیرند این‌کار‌ها را انجام می‌دهند.
جوان آنلاين:  آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار با سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت بابیان اینکه با افتتاح بیمارستان فرقانی گره‌ای از مشکلات مردم گشوده می‌شود، اظهار داشت: شهر مقدس قم شهر خدمت است و خدمت به قم خدمت به جامعه تشیع است.

وی  افزود: امید است بیمارستان 1000 تختخوابی نیز ساخته شود چراکه اتمام به مردم کمک شایانی می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مشکل بیمه‌ها گفت: در این عرصه مشکلاتی وجود دارد بیمارستان ولیعصر(عج) از بیمارستان‌های خوب قم است اما 19 میلیارد تومان بدهکار است باید کاری کرد که بیمه‌ها مطالبات خود را  پرداخت کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به مشکلات  جوانان گفت: اولویت‌ها سرجای خود نیست مسئله پزشکی یکی از اولویت‌ها است اما فکر دولت را این مسائل سیاسی و بهانه‌جویی‌ها و ایراداتی که در فضای مجازی وجود دارد مشغول کرده است.

وی افزود: در قم هم مسئله درمانگاه مسجد جمکران هنوز کامل نشده است و باید به یک تفاهمی بین خیران و مدیران آن ایجاد کرد تا این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اظهارات نخست‌وزیر انگلیس در کشورهای عربی گفت: این‌ها برای آن است که از شیوخ عرب پول بگیرند این‌کار‌ها را انجام می‌دهند درحالی‌که نخستین کشوری که کنگره تکفیری‌ها را داشت ایران بود و نخستین کشوری که با تروریست‌ها مبارزه کرد ایران بود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار