کد خبر: 826458
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
مردم تبريز با برپايي تظاهرات اعتراض‌آميز پس از اقامه نماز جمعه خواستار لغو سفر نخست‌وزير رژيم صهيونيستي به جمهوري آذربايجان شدند.
به گزارش رسا، مردم مؤمن، ولايتمدار و هميشه در صحنه تبريز روز گذشته پس از اقامه نماز وحدت‌بخش جمعه با برپايي تظاهراتي اعتراضي و خودجوش، نسبت به سفر نتانياهو، نخست‌وزير رژيم غاصب صهيونيستي به کشور جمهوري آذربايجان واکنش نشان دادند.
نمازگزاران جمعه تبريز با همراهي آيات محسن مجتهدشبستري و محمدتقي آل‌هاشم و ديگر علما و فضلاي حوزوي؛ با شعارهاي مرگ بر اسرائيل و با در دست داشتن پارچه‌نوشته‌هايي خواستار لغو سفر نخست‌وزير رژيم صهيونيستي به جمهوري آذربايجان شدند. بنا بر اين گزارش، مردم تبريز با طي مسافت مصلاي اعظم امام خميني(ره) به طرف سه‌راهي طالقاني نسبت به سفر قريب‌الوقوع نتانياهو به آذربايجان اعتراض کردند و با در دست داشتن تصاويري از جنايات رژيم صهيونيستي در کشورهاي مختلف اسلامي، همدستي اسرائيل با آل‌سعود در کشتار مسلمانان منطقه را يادآور شدند.

حجت‌الاسلام حسين تقي‌زاده، مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان‌شرقي در اين مراسم با تأکيد بر اينکه سفر نتانياهو به کشور اسلامي جمهوري آذربايجان به در شأن مقامات دولتي اين کشور نيست، اظهار داشت: انتظار داريم مردم مسلمانان آذربايجان با همدلي و وحدت خود، اين سفر ناشايست را محکوم کنند. وي با تأکيد بر اينکه رژيم صهيونيستي جرثومه فساد و عامل بسياري از جنايات منطقه‌اي است، گفت: امروز جهان اسلام با اين غده سرطاني مهلک مواجه است که بايستي با وحدت امت مسلمان، اين لکه سياه از پيکر اسلام پاک شود؛ حضور نخست‌وزير اسرائيل در آذربايجان با فتنه‌هاي متعددي همراه خواهد بود. در پايان اين تظاهرات اقشار مختلف مردم تبريز با شعار لبيک يا حسين و ننگ بر آل‌سعود خواستار لغو سفر نخست‌وزير رژيم صهيونيستي به جمهوري آذربايجان شدند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار