کد خبر: 825157
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو:
رضایی گفت: برای جلوگیری از واردات خودروهای آمریکایی و نیز خودروهای با برند غیر آمریکایی که در خاک این کشور تولید میشود به ریاست مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های تخصصی مجلس مدارکی ارسال شده است.
فارس: تحریم ورود خودروهای امریکایی و خودروهایی با برندهای غیر امریکایی مونتاژی آمریکا، کوچکترین کاری است که در مقابل با ادامه سیاست های خصمانه آمریکا باید انجام داد. مجلس با بررسی مستندات انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به مقابله با ورود خودروهای مونتاژ شده در خاک آمریکا می رود.

میثم رضایی رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو، با اعلام این خبر گفت: تحریم کالاهای امریکایی کمترین پاسخ به تصویب تمدید قانون تحریم 10 ساله ایران است .

وی تصویب طرح تمدید ده ساله " قانون تحریم های ایران در مجلس سنای آمریکا با 99 رای مثبت  را عزم نمایندگان آمریکایی برای حفظ موضع سختگیرانه آمریکا در قبال ایران دانست و بیان کرد جلوگیری از واردات خودروهای آمریکایی و نیز خودروهای برندهای آسیایی و اروپایی ساخت و مونتاژ شده در آمریکا کوچکترین کاری است که باید برای مقابله با این تحریم ها در این صنف انجام داد .

رضایی با اشاره به  دشمنی دیرینه آمریکا در طول سال های پس از انقلاب و تصویب تحریم های گوناگون علیه مردم عزیز ایران  عنوان کرد: شب گذشته  آمریکا با تصویب طرح تمدید 10 ساله تحریم های ایران  " در شرایط پسا برجام " چهره استکباری  خود را دوباره نشان داد و مهر تاییدی به دشمنی دیرینه و سیاستهای خصمانه و اسکتباری خود بر علیه مردم ایران زد .

رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو، این رفتار خصمانه آمریکا را تعبیر همان  " دست‌های چدنی و دستکش‌های مخملینی " دانست که مقام معظم رهبری در گذشته برای معرفی چهره واقعی شیطان بزرگ و رونمایی از رویکرد متناقض، مغرضانه و دوگانه هیئت حاکمه آمریکا نامیده بودند و بارها و بارها تاکید داشتند  که آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد و غیرمنطقی هستند و در برخوردهای‌شان صادق نیستند .

رضایی با اشاره مستنداتی که در طی روزها و هفته های گذشته در رسانه های خبری، با هدف روشن نمودن افکار عمومی از چرایی های اصرار انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو بر جلوگیری از واردات خودروهای آمریکایی و نیز واردات خودروهای با برندهای آسیایی و اروپایی تولید و مونتاژ شده در آمریکا رسانه ای شد، عنوان کرد: انجمن صنفی واردکنندگان خودرو بر حسب وظیفه ذاتی خود تمامی مستندات تخصصی انجمن( شامل امارهای رسمی از میزان درآمد تولید و ارزش افزوده و صادرات و  اشتغال ایجاد شده برای کشور امریکا از محل تولید و مونتاژ خودروهای با برندهای اسیایی مانند هوندا و تویوتا و یا برندهای اروپایی مانند bmw میشود ) را برای جلوگیری از واردات خودروهای آمریکایی و نیز خودروهای با برند غیر آمریکایی که در خاک این کشور تولید میشود به ریاست مجلس شورای اسلامی و نیز کمیسیون های تخصصی مجلس ارسال کرده است تا نمایندگان مجلس و مسئولان دلسوز نظام در بررسی طرح دو فوریتی ممنوعیت واردات کالاهای آمریکایی لحاظ نموده تا ضمن جلوگیری از واردات کالاهای لوکس آمریکایی در خصوص واردات خودروهای مونتاژ شده و ساخته شده در آمریکا که برند غیر آمریکایی دارند نیز تصمیمات کارشناسی گرفته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر انجمن صنفی واردکنندگان خودرو، این خودروهای مونتاژی غیر آمریکایی که در خاک این کشور تولید و مونتاژ می شود نیز همان خودروهایی آمریکایی مانند شورولت و یا فورد است که فقط لباس آن تغییر کرده و با پوشش bmw و یا هوندا و ... وارد این کشور می شود و در این شرایط نیاز است تمام مسئولان نظام عزم جدی خود را برای جلوگیری از واردات این قبیل کالاهای را که موجب کمک به اقتصاد دشمن دیرینه انقلاب اسلامی ایران می شود را بگیرند و مانع جولان و چرخش چرخ های خودروهای برند امریکایی و یا مونتاژ شده در امریکا با برندهای دیگر در خیابان های کشور عزیزمان شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار