کد خبر: 823272
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
مراسم بزرگداشت سي و ششمين سالگرد ارتحال عالم رباني، مفسر کبير قرآن علامه طباطبايي(ره) شامگاه پنجشنبه (20 آبان ماه) در دارالقرآن علامه طباطبايي(ره) قم با تجليل ازفعالان عرصه تبليغ دردو مين همايش انجمن علمي ارتباطات و تبليغ حوزه برگزار شد.
تجليل از فعالان عرصه تبليغ دردومين همايش انجمن علمي ارتباطات و تبليغ حوزهدر اين مراسم که با سخنراني حضرت آيت الله العظمي مکارم شيرازي برگزار شد، افراد برجسته اي از جمله آيت الله سيد محمدجواد علوي بروجردي نوه مرحوم حضرت آيت الله العظمي بروجردي ، آيت الله نجم الدين مروجي طبسي، آيت الله دوستي زنجاني از استادان درس خارج حوزه ، اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم و هيئت رئيسه مجمع عالي تفسير قرآن کريم حضور داشتند.

در پايان اين مراسم از چهار شخصيت بزرگ تبليغي توسط مرجع عاليقدر حضرت آيت الله العظمي مکارم شيرازي تکريم و تجليل شد.

ابتدا از حضرت آيت الله علوي بروجردي(دامت توفيقاته) به سبب توفيقات گسترده در تبيين معارف ديني و تبليغات اسلامي در سطح داخلي و خارج کشوروهمچنين احياي مسجد اعظم قم که از يادگارهاي مرجعيت بزرگ شيعه حضرت آيت الله العظمي بروجردي(قدس سره) مي باشد، تجليل به عمل آمد.

پس از آن از حضرت آيت الله نجم الدين طبسي (دامت توفيقاته) به سبب توفيقات گسترده در نشر و تبيين معارف اسلامي، قرآني و فرهنگ اهل بيت (ع) که در سطح داخل و خارج کشور دارند، تجليل شد.

سپس از مرحوم استاد سيد علي اکبر پرورش که قبل از انقلاب و بعد از آن، همواره با سخنوري هاي خود نقش موثري در تبيين معارف ديني و قرآني به جامعه اسلامي داشتند، با حضور خانواده آن مرحوم تجليل شد. و در پايان از هنرمند متعهد و انقلابي مرحوم فرج الله سلحشور که با استفاده از هنر فيلم و سينما توانستند بخش هايي از آيات قرآن و معارف ديني را بخصوص در سريال حضرت يوسف به تصوير آورند و موجبات آشنايي عمومي مردم را با معارف قرآني فرآهم نمايند، تجليل به عمل آمد.

تجليل از فعالان عرصه تبليغ دردومين همايش انجمن علمي ارتباطات و تبليغ حوزه

تجليل از فعالان عرصه تبليغ دردومين همايش انجمن علمي ارتباطات و تبليغ حوزه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر