کد خبر: 821887
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
از شبكه افق
مديرگروه برنامه‌هاي تركيبي شبكه افق از اعزام دو گروه برنامه‌ساز براي پوشش زنده پياده‌روي اربعين در ايران و عراق طي روزهاي ۲۰ آبان تا ۲ دي‌ماه خبر داد.
به گزارش «جوان »، محسن ناجي، مدير گروه برنامه‌هاي تركيبي شبكه افق با اشاره به اعزام دو گروه برنامه‌ساز شبكه افق براي پوشش زنده پياده‌روي عظيم اربعين اظهار كرد: يكي از گروه‌ها طي روزهاي 20 تا 27 آبان، روزانه و در باكس‌هاي مشخص، برنامه‌هاي خود را از تهران تا مرز مهران به روي آنتن برد.
وي افزود: برنامه‌هاي زنده اين گروه با عنوان «جاذبه» طي ساعت‌هاي 12:30 تا 13:00 و 18:30 تا 19:00 هر روز از شبكه افق پخش مي‌شود؛ برنامه‌ها از تهران تا مهران و به ترتيب به روي آنتن مي‌روند و سه شب هم در مرز مهران برنامه خواهيم داشت.

مدير گروه برنامه‌هاي تركيبي شبكه افق با بيان اينكه گروه دوم اعزامي در كشور عراق برنامه‌هاي خود را پي مي‌گيرد، گفت: اين گروه قرار است پياده‌روي عظيم اربعين را از نجف تا كربلا و در منازل مختلف بين راه به تصوير بكشد. وي ادامه داد: برنامه‌هاي گروه دوم از كشور عراق از 23 تا 30 آبان ماه به روي آنتن مي‌رود و ساعت‌هاي 15:30 تا 16:00 و 22 تا 22:30 براي پخش آن در نظر گرفته شده است. ناجي گفت: گروه نخست تا پايان مراسم اربعين در مرز مهران حضور خواهد داشت و بازگشت زائران را طي روزهاي اول و دوم دي ماه به تصوير مي‌كشد. مدير گروه برنامه‌هاي تركيبي شبكه افق افزود: رويكرد اصلي اين دو گروه، نمايش اقدامات مردمي و عظمت پياده‌روي اربعين خواهد بود، همچنين پلي‌بك‌هايي از استان‌هاي مختلف در قالب ميان برنامه به نمايش در‌مي‌آيد. وي خاطر‌نشان كرد: نعمت‌الله مهدياني، تهيه‌كنندگي برنامه‌هاي گروه نخست در ايران و رضا ابراهيم‌پور تهيه‌كنندگي برنامه‌هاي گروه دوم در عراق را بر عهده دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار