کد خبر: 814456
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
عامل قتل دختربچه خردسال در شهرستان نيشابور صبح ديروز در ملأعام اعدام شد.
مجازات قاتل «كيانا» در ملأعامشامگاه 25 شهريور ماه بود كه اعضاي خانواده‌اي در شهرستان نيشابور مأموران پليس را از ماجراي ناپديد شدن ناگهاني كيانا، دختربچه هفت‌ساله‌شان باخبر كردند. خانواده كيانا به پليس گفتند براي ملاقات پدر‌بزرگ كيانا كه در بيمارستان بستري بود از تهران به نيشابور آمده بودند. پدر كيانا گفت: وقتي براي ملاقات راهي بيمارستان شديم كيانا در خانه خواب بود. وقتي برگشتيم خبري از دخترم نبود.

بعد از مطرح شدن شكايت تلاش‌ها براي يافتن دختربچه به جريان افتاد. دو روز بعد از حادثه مهدي، شوهرعمه كيانا خودش را به پليس تسليم كرد و گفت كه مرتكب قتل كودك شده است. او گفت: شب حادثه وقتي وارد خانه پدرزنم شدم كيانا خواب بود. همسر و فرزندم هم براي ملاقات به بیمارستان رفته بودند. فكري شيطاني به سراغم آمد. كيانا را ربوده و به خانه خودم بردم و بعد از اجراي نقشه‌ام كودك را به قتل رساندم. بعد هم جسد وي را به باغی‌ در حوالي شهر بردم و دفن كردم. وقتي متوجه شدم كه همه در جست‌وجوي كيانا هستند خودم هم مشغول تجسس شدم اما عذاب وجدان گرفتم و ماجرا را براي برادرم توضيح دادم كه او هم به پليس خبر داد.

بعد از اقرار متهم، تحقيقات اوليه به سرعت انجام و پرونده بعد از صدور كيفرخواست روي ميز هيئت قضايي دادگاه كيفري شماره يك استان قرار گرفت و متهم هفته گذشته به اتهام قتل، تعرض و آدم‌ربايي محاكمه و بعد از شور به قصاص، اعدام و 15 سال حبس محكوم شد. رأي دادگاه بعد از تأييد در ديوان عالي كشور صبح ديروز در چهاراه انقلاب نيشابور اجرا شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار