کد خبر: 809358
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
كشتي به عنوان ورزش اول كشور و اميد اصلي مدال‌آوري در رقابت‌هاي المپيك نتوانست آنطور كه بايد و شايد در مسابقات ريو بدرخشد...
فريدون حسن
كشتي به عنوان ورزش اول كشور و اميد اصلي مدال‌آوري در رقابت‌هاي المپيك نتوانست آنطور كه بايد و شايد در مسابقات ريو بدرخشد، هرچند كه آزادكاران سه مدال و فرنگي‌كاران دو مدال كسب كردند، اما توقع بيشتر از اين حرف‌ها بود، به خصوص در بخش فرنگي كه شاگردان محمد بنا فاصله زيادي تا روزهاي اوج خود داشتند.

حالا پس از فروكش كردن تب و تاب‌ها و هيجان‌هاي المپيك بحث تغييرات در كشتي شنيده مي‌شود، مسئله‌اي كه رسول خادم، رئيس فدراسيون كشتي نيز آن را به نوعي تأييد مي‌كند: «بازنگري‌ها را انجام خواهيم داد و اگر نياز باشد در بخش فني و اجرايي كشتي تغييراتي خواهيم داشت. رضايتمندي مردم بالاترين ميزان ارزيابي از عملكرد در المپيك است. با وجود زحماتي كه همراه با قهرمانان در اين مدت كشيديم به نظرم توانمندي‌ آنها بيشتر از اين بود، اما همين كه مردم راضي باشند من نمي‌توانم اعلام نارضايتي كنم.

در خصوص فرنگي‌كاران هم بايد بگويم كه قهرمانان بزرگ اين رشته و سرمربي برجسته آنها نهايت تلاش خود را كردند. به هر حال كشتي فراز و نشيب‌هاي خاص خود را دارد و برخي اتفاقات قابل پيش‌بيني نيست.» خادم ادامه داد: «فدراسيوني مانند كشتي نبايد حركت رو به جلو و اصلاحي خود را متوقف كند. اصلاحات ممكن است در بخش ساختاري و سيستم‌هايي اجرايي يا در حوزه مديريت اجرايي و فني در رده‌هاي مختلف باشد. البته فرصت كافي در اختيار داريم و بايد با حوصله، مطالعه و تأمل اين كار را انجام بدهيم و مردم را در جريان قرار دهيم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار