کد خبر: 807931
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
رهبر انقلاب در ديدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) :
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، فرمانده معظم کل قوا ظهر ديروز در ديدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(صلي‌الله عليه وآله) ارتش جمهوري اسلامي ايران...
دفاع از كشور را  با پاسخگويي همراه مي‌كنيمحضرت آيت‌الله خامنه‌اي، فرمانده معظم کل قوا ظهر ديروز در ديدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(صلي‌الله عليه وآله) ارتش جمهوري اسلامي ايران، با تأکيد بر اهميت پدافند به‌ عنوان «خط مقدم مقابله با هرگونه تهاجم»، جبهه مقابل جمهوري اسلامي را جبهه‌اي «خبيث، خدعه‌گر و مخالف استقلال ملت» خواندند و خاطرنشان کردند: در مقابل اين دشمن که به‌ دنبال تضعيف توان دفاعي کشور است، بايد آمادگي‌هاي نيروهاي مسلح آنچنان افزايش يابد که دشمن حتي به خود اجازه فکر کردن درباره تجاوز را ندهد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، «عزم، اراده و توانايي نيروي انساني» را عاملي مهم در برطرف کردن موانع و ضعف‌ها برشمردند و افزودند: قرارگاه پدافند جزو خطوط مقدم و اصلي است و بايد با قدر دانستن اين موقعيت مهم و با نشان دادن عزم، اراده و قاطعيت، عزم دشمن را در تهاجم تضعيف کنيد. رهبر انقلاب اسلامي مسئله دشمني با ملت ايران و نظام اسلامي را فراتر از برخي دشمني‌هاي رايج در دنيا دانستند و خاطرنشان کردند: جبهه مقابل ما که از آن با تعابيري همچون «نظام سلطه» يا «صهيونيسم جهاني» ياد مي‌کنيم، جبهه‌اي خبيث و خدعه‌گر و با انديشه‌هاي ظالمانه است که با اصل اعتقادات ديني، استقلال و زير بار حرف زور نرفتن ملت ايران، دشمني دارد. ايشان با اشاره به بروز دشمني اين جبهه مستکبر در چهره‌هاي گوناگون افزودند: اين دشمني يک روز در چهره رژيم ايالات متحده امريکا و روز ديگر در چهره رژيم ظالمي همچون صدام بروز مي‌کند، اما مهم آن است که ما با استفاده از امکانات و ظرفيت‌هاي فراوان کشور و با شناخت موقعيت و برنامه دشمن، موضع و تصميم درست را اتخاذ و به آن عمل کنيم. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، مخالفت و جنجال گسترده در خصوص سامانه موشکي اس-۳۰۰ يا تأسيسات حفاظت‌ شده فردو را نمونه‌هايي از خباثت دشمن ملت ايران خواندند و افزودند: سامانه اس-۳۰۰ ابزاري دفاعي است نه تهاجمي، اما امريکايي‌ها تمام تلاش خود را کردند که جمهوري اسلامي از اين امکان برخوردار نشود. ايشان افزودند: ما با چنين دشمني مواجه هستيم که حق دفاع را نيز براي ملت ما قائل نيست و در واقع مي‌گويد بدون دفاع بمانيد تا هر زمان که خواستيم بتوانيم کشور را مورد تهاجم قرار دهيم.

فرمانده کل قوا همچنين بر هوشياري، اقدام بهنگام و به‌کارگيري انواع روش‌هاي متنوع و ابزارهاي پيشرفته در پدافند هوايي تأکيد و خاطرنشان کردند: دشمن بايد بفهمد که اگر تهاجم کند، ضربه محکمي خواهد خورد و دفاع ما شامل پاسخگويي نيز خواهد بود. پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، امير سرتيپ فرزاد اسماعيلي، فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) با گراميداشت هشتمين سالروز تشکيل اين قرارگاه گزارشي از مهم‌ترين اقدامات قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) بيان کرد. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
باسلامی به گرمی تمام وجود این بنده حقیر,

رهبر عزیز دستان را میبوسم و دستان برادرانم را به گرمی میفشارم , پیمانی که بسته ایم هرگز گسستنی نیست. هرگز, هرگز, هرگز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار