کد خبر: 807903
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
شهرداري تهران اعلام كرد كه هيچ ملكي بدون رعايت قوانين و مقررات به كسي واگذار نشده است و اگر تخفيفي بوده حدود ۵۰ ميليون تومان است.
هفته گذشته در صحن علني شوراي شهر دو تن از اعضاي شورا در مورد نامه محرمانه سازمان بازرسي كل كشور به شهرداري در مورد واگذاري املاك بدون رعايت موازين قانوني به برخي افراد هشدار داد.
روز گذشته اخباري از سوي برخي رسانه‌ها اعلام شد و اسامي منتشر شد كه برخي از افرادي كه اسامي آنها منتشر شدند اعلام كردند شكايت مي‌كنند چراكه اين اخبار كذب است.
بر اساس اين گزارش، شهرداري تهران نيز اعلام كرد كه از طريق مراجع حقوقي و قضايي پيگير نشر اكاذيب خواهد بود.

شهرداري تهران گفته است: «به دنبال انتشار خبر كذبي در يكي از رسانه‌ها مبني بر واگذاري املاك شهرداري به اشخاص حقيقي و حقوقي و نشر آن از سوي عده‌اي خاص در فضاي مجازي، شهرداري تهران ضمن تكذيب خبر اين رسانه و پيگيري حقوقي و قضايي آن اعلام مي‌دارد؛ اولاً هيچ ملكي بدون رعايت قوانين و مقررات در شهرداري تهران به كسي واگذار نشده است. دوماً كمك‌هاي شهرداري تهران بر اساس مقررات و مصوبات شوراي اسلامي شهر به تعاوني مسكن كاركنان بوده است.
همچنين رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در اين خصوص افزود: متأسفانه در مورد برخي اعضاي شورا سخناني گفته مي‌شود كه حقيقت ندارد، اصلاً همه دعوتيد به خانه خانم آباد و ببينيد كه منزل وي در كجا هست. اعضاي شورا آبرو و جايگاهي دارند و نبايد اينگونه باشد كه خيلي راحت مورد حمله واقع شوند. ما انقلابي و مسلمان هستيم و فرداي روز بايد پاسخگوي اعمالمان باشيم.  مهدي چمران در ادامه خواستار لزوم كنترل و نظارت بر سايت‌ها و كانال‌هاي خبري شد و گفت: به وزير ارتباطات و رئيس‌جمهور مي‌گوييم و خواستاريم كه نبايد استفاده از تكنولوژي‌ها و عملكرد سايت‌ها اينگونه باشد‌.
  
طلايي: مطرح كردن واژه «املاك نجومي» سياسي است
 همچنين نايب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در پاسخ به شائبه مطرح شده در خصوص برخي از اعضاي شوراي شهر تهران اظهار داشت: انتظار مديريت شهري بر اين است كه سازمان بازرسي نخستين موضع‌گيري را در اين خصوص داشته باشد.
مرتضي طلايي تأكيد كرد: رسيدگي به تخلفات ضروري است و تخلف، تخلف است و رانت خواري، رانت‌خواري است و هركجا ذره‌اي از قانون تخطي شده است نبايد مماشات در خصوص آن صورت گيرد.
وي تأكيد كرد: تا كنون مشاهده نشده است كه در مديريت شهري از تخلفي حمايت صورت گيرد و اين بد است كه امروز خود شوراي شهر در مظان اتهام قرار گرفته است.  هم اكنون شائبه جهت‌گيري‌هاي سياسي مطرح شده است و در فضاي عمومي برخي از سايت‌ها را منتسب به اعضاي شوراي شهر مي‌دانند.  نايب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه به موضوع سازمان بازرسي پرداخت و گفت: هم اكنون سازمان بازرسي در جاهاي مختلفي مستقر است، آيا اين موضوع نشان‌دهنده تخلف است؟!
طلايي افزود: هر روز نامه‌هاي متعددي از اين سازمان به افراد، نهادها و سازمان‌ها ارسال مي‌شود كه داراي اهميت است.  وي اظهار داشت: كشاندن دعواهاي سياسي به اين سطح افكار عمومي را تحت تأثير قرار مي‌دهد و كساني كه اين اطلاعات را منتشر مي‌كنند، نشان مي‌دهند كه نه سازمان بازرسي را مي‌شناسند و نه به مسائل و قوانين اشراف دارند.  نايب رئيس شوراي شهر تهران تأكيد كرد: مطرح كردن واژه «املاك نجومي» پس از «حقوق‌هاي نجومي» نشان مي‌دهد كه جرياني سياسي آن را هدايت مي‌كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار