کد خبر: 807900
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
بنياد مستضعفان در اقدامي قابل توجه منابع پولي خود در بانك سينا را در قالب تسهيلات ارزان قيمت 8 درصد و براي سرمايه‌گذاري در مناطق محروم اختصاص داده است.
به گزارش «جوان»، رئيس بنياد مستضعفان در اين باره گفته است: طبق منويات مقام معظم رهبري در راستاي محروميت زدايي با محور اقتصاد مقاومتي بنياد مستضعفان تسهيلات اشتغالزايي با نرخ سود ۸ درصد ارائه مي‌دهد.
 
وي با تأكيد بر اينكه هدف‌گذاري بنياد محروميت‌زدايي با محوريت اقتصاد مقاومتي و حضور همه جانبه مردم است، افزود: پرداخت نقدينگي به اقشار كم درآمد در راستاي محروميت زدايي را در دستور كار نداريم اما برنامه‌ريزي كرده‌ايم كه در قبال ارائه طرح‌هاي توجيهي مناسب تسهيلات مناسب اشتغالزايي ارائه دهيم. مهندس محمد سعيدي‌كيا با تأكيد بر برنامه بنياد براي جذب سرمايه‌گذاري در مناطق محروم و كمتر توسعه يافته، گفت: تلاش مي‌كنيم با ارائه تسهيلات ارزان قيمت سرمايه‌گذاران بزرگ را براي سرمايه‌گذاري و احداث واحدهاي توليدي در مناطق محروم ترغيب كنيم و در اين ارتباط از طريق بانك سينا به عنوان بانك عامل تسهيلات مناسبي با نرخ سود كم در اختيار اين سرمايه‌گذاران قرار مي‌گيرد. وي ادامه داد: همچنين در طرحي ديگر برنامه‌ريزي كرديم كه براي اشتغال جوانان و مردم در مناطق كمتر توسعه يافته و محروم تسهيلات مناسب ارائه كنيم.

وي افزود: در اين راستا طرح‌هايي كه به عنوان پروپوزال ارائه مي‌شود و در بخش‌هاي مختلف خدماتي، صنعتي و كشاورزي خواهد بود ابتدا به استانداري ارائه و پس از تأييد، براي ارزيابي به بانك سينا ارسال و تسهيلات پرداخت مي‌شود.
گفتني است اين اظهارات در آيين واگذاري املاك به اقشار كم درآمد استان سمنان اظهار شده كه در آن رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس، حسيني نماينده مردم شاهرود و جمعي از ائمه جمعه حضور داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري بنياد مستضعفان، در اين مراسم كه در روستاي رضوان بخش كالپوش از توابع شهرستان ميامي در استان سمنان برگزار شد، يك ميليون و 214‌هزار و 241 متر مربع زمين به ارزش تقريبي بيش از 40ميليارد و 860 ميليون ريال به مردم اهدا شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار