کد خبر: 807741
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

آرسن ونگر

سرمربی آرسنال به تمجید از مسوت اوزیل پرداخت و خبر از دو خرید جدید برای تیمش داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، آرسنال موفق شد اولین برد خود را در فصل جدید با شکست سه بر یک واتفورد جشن بگیرد. بازگشت مسوت اوزیل به ترکیب توپچی‌های لندن باعث شد خون تازه‌ای به رگ‌های آرسنال ریخته شود.

آرسن ونگر بعد از پیروزی تیمش برای هواداران خود خبر خوبی داشت و گفت‌: می دانم که هواداران انتظار بازیکن جدید دارند. فکر می‌کنم به زودی دو بازیکن جدید به جمع ما اضافه شود. فقط کارهای اداری باقی‌ مانده است تا شکودران موستفی و پرس، بازیکنان ما شوند. نمی دانم قرارداد آنها چه زمانی نهایی خواهد شد ولی فکر می‌کنم که اوایل هفته‌ بعد باشگاه رسما جذب این دو بازیکن را اعلام کند. حضور این دو بازیکن قطعا می‌تواند باعث پیشرفت تیم ما شود.

سرمربی آرسنال درباره پیروزی با ارزشی که در شب بازگشت مسوت اوزیل کسب کرد نیز به صحبت پرداخت و گفت‌: اوزیل انتظارات را بر آورده کرد. توقع من هم از او همین بود. او باید گل‌های بیشتری را به ثمر برساند. اوزیل می‌تواند خیلی بهتر از این‌ها شود. بازگشت او به ترکیب تیم خبر خوشحال کننده‌ای بود. بازیکنان او را دوست دارند و همکاری خوبی نیز بین اوزیل و سایر بازیکنان تیم وجود دارد.

ونگر در پایان گفت‌: در بازی اول برابر لیورپول آماده نبودیم و به همین دلیل شکست خوردیم. تیم ما کم کم به مرز آمادگی می‌رسد و  جبران نتایج هفته‌ اول را خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار